Gjest Gjest Skrevet 8. april 2006 #1 Skrevet 8. april 2006 Hvilken Marian Keyes-bok synes du er den beste? Jeg skal lese en av bøkene hennes på engelsk, men vet ikke hvilken jeg skal velge. Help me
Gjest Gjest Skrevet 8. april 2006 #2 Skrevet 8. april 2006 Jeg likte veldig godt Rachel's Holiday, selv om den kanskje er litt urealistisk
Gjest Gjest Skrevet 8. april 2006 #3 Skrevet 8. april 2006 Hva med Shopoholiker bøkene av Sophie Kinsella, er det store forskjeller mellom dem og M. Keyes bøker? Klarer ikke bestemme meg hvilken bok jeg skal kjøpe. Trenger gode tips nå Neida, jeg holder ikke på å gå fra forstanden, men jeg vet ikke hvilke bøker som er best: Keyes eller Sophie Kinsella ?
Arkana Skrevet 8. april 2006 #4 Skrevet 8. april 2006 Under The Duvet og Further Under The Duvet synes jeg er lettleste og morsomme, mine favoritter. Watermelon er ikke så verst den heller. De andre virket så kjedelige at etter å ha smuglest noen sider i bokhandelen gadd jeg ikke kjøpe dem engang. Kinsella har jeg aldri lest, virket også veldig kjedelig.
*Heidi* Skrevet 8. april 2006 #5 Skrevet 8. april 2006 Hva med Shopoholiker bøkene av Sophie Kinsella, er det store forskjeller mellom dem og M. Keyes bøker? Klarer ikke bestemme meg hvilken bok jeg skal kjøpe. Trenger gode tips nå Neida, jeg holder ikke på å gå fra forstanden, men jeg vet ikke hvilke bøker som er best: Keyes eller Sophie Kinsella ? ← M Keyes er best syns jeg.. har lest vannmelon, tre sider av samme sak og sushi for nybegynnere ... syns alle var bra!
Gjest gjest1 Skrevet 8. april 2006 #6 Skrevet 8. april 2006 Jeg vet jeg har noen av Keyes i bokhyllen, men ettersom jeg ikke husker å ha lest de engang, så heller jeg nok mot Shopoholic-bøkene
Gjest Fantus Skrevet 8. april 2006 #7 Skrevet 8. april 2006 Jeg syns Keyes skriver mye bedre enn Kinsella, syns shopaholicerbøkene er ganske kjedelige i forhold til Keyes bøker. Mine favoritter er Lucy Sullivan is getting married, Watermelon og The other side of the story
Arwen Skrevet 8. april 2006 #8 Skrevet 8. april 2006 Liker Marian Keyes mye bedre en Sophie Kinsela. Shopoholic bøkene var bare slitsomme. Fikk lyst til å riste dama skikkelig
Murron Skrevet 8. april 2006 #9 Skrevet 8. april 2006 Den beste Marian Keyes boken er Vannmelonen! Utrolig fin bok!
Anglofil Skrevet 8. april 2006 #10 Skrevet 8. april 2006 Jeg har bare lest Vannmelonen og jeg synes den var ganske ok. Fin sommerlesning, en blanding mellom humor og drama. Mvh Yvonne
Gjest LoisLane Skrevet 8. april 2006 #11 Skrevet 8. april 2006 Jeg har bare lest Sushi for nybegynnere og syntes ikke den var noe spesielt bra. Har dere sett at det står om Marian keyes i Dagbla-Magasinet i dag?
Quirky Skrevet 8. april 2006 #12 Skrevet 8. april 2006 (endret) Jeg liker alle, rachels holiday og sushi for beginners er vel favorittene. Under the duvet og further under the duvet er også herlige. Hun har forresten nettopp gitt ut en ny bok. Endret 8. april 2006 av Factory girl
Gjest gjest1 Skrevet 10. april 2006 #13 Skrevet 10. april 2006 Jeg liker De desperates café (Last chance saloon?) best! Utrolig morsom! Bøkene om søstrene er også ganske bra, bør leses i "riktig" rekkefølge: Watermelon Rachel's holiday Angels in LA Og nå tror jeg det er kommet bok om søster nr 4.
Gjest ¤Humlen¤ Skrevet 10. april 2006 #14 Skrevet 10. april 2006 Under The Duvet og Further Under The Duvet synes jeg er lettleste og morsomme, mine favoritter. Watermelon er ikke så verst den heller. De andre virket så kjedelige at etter å ha smuglest noen sider i bokhandelen gadd jeg ikke kjøpe dem engang. Kinsella har jeg aldri lest, virket også veldig kjedelig. ← du har rett, og Kinsella er suuuuper kjedelig
Gjest Espera Skrevet 10. april 2006 #15 Skrevet 10. april 2006 Last Chance Saloon, Watermelon, Angels og Three sides of the story (?) er mine favoritter. Kinsella synes jeg egentlig bare er slitsom.... Men favoritten min i denne sjangeren tror jeg nesten må være hun med "PS I love you"..... Bok nummer to fra samme forfatter er også utrolig bra! Husker bare ikke navnet hennes - kan absolutt anbefales!
Daria Skrevet 10. april 2006 #16 Skrevet 10. april 2006 Men favoritten min i denne sjangeren tror jeg nesten må være hun med "PS I love you"..... Bok nummer to fra samme forfatter er også utrolig bra! Husker bare ikke navnet hennes - kan absolutt anbefales! ← Cecilia Ahern Last chance saloon og Watermelon er mine favoritter av Keyes' bøker -gleder meg til å få tak i den nye
Gjest Gjesta Skrevet 10. april 2006 #17 Skrevet 10. april 2006 Kinsella er muligens noe av det aller dårligste jeg har lest; jeg ble (som noen nevnte) skikkelig irritert på madammen. Derimot har jeg lest en hel haug med Marian Keyes-bøker, og de fleste var helt OK, muligens med unntak av Three Sides of the Story, som jeg hadde med som reiselektyre nå. Den var ikke den mest fengende. Jeg liker Watermelon, Under the Duvet og Last Chance Salon.
Cilla Skrevet 10. april 2006 #18 Skrevet 10. april 2006 Har lest Sushi for nybegynnere, likte godt den, og nå står Watermelon på listen min!
Gjest ¤Humlen¤ Skrevet 10. april 2006 #19 Skrevet 10. april 2006 En annen OK forfatter i stil med Marian er Lisa Jewell. Veldig enkelt, og underholdende
Gjest Gjest_Kaja_* Skrevet 10. april 2006 #20 Skrevet 10. april 2006 Liker Marian Keyes mye bedre en Sophie Kinsela. Shopoholic bøkene var bare slitsomme. Fikk lyst til å riste dama skikkelig ← Mulig at man må være litt av samme typen selv for å se humoren og forstå henne. Jeg har lest alle Shopoholiker-bøkene og synes de er ustyrtelig morsomme - og jeg følte meg truffen mer enn en gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå