Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Hvilken Marian Keyes-bok synes du er den beste?

Jeg skal lese en av bøkene hennes på engelsk, men vet ikke hvilken jeg skal velge. Help me :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Jeg likte veldig godt Rachel's Holiday, selv om den kanskje er litt urealistisk

Gjest Gjest
Skrevet

Hva med Shopoholiker bøkene av Sophie Kinsella, er det store forskjeller mellom dem og M. Keyes bøker? Klarer ikke bestemme meg hvilken bok jeg skal kjøpe.

Trenger gode tips nå :grine:

:overrasket:

:ler:

Neida, jeg holder ikke på å gå fra forstanden, men jeg vet ikke hvilke bøker som er best:

Keyes eller Sophie Kinsella ?

Skrevet

Under The Duvet og Further Under The Duvet synes jeg er lettleste og morsomme, mine favoritter. Watermelon er ikke så verst den heller. De andre virket så kjedelige at etter å ha smuglest noen sider i bokhandelen gadd jeg ikke kjøpe dem engang. Kinsella har jeg aldri lest, virket også veldig kjedelig.

Skrevet
Hva med Shopoholiker bøkene av Sophie Kinsella, er det store forskjeller mellom dem og M. Keyes bøker? Klarer ikke bestemme meg hvilken bok jeg skal kjøpe.

Trenger gode tips nå  :grine:

:overrasket:

:ler:

Neida, jeg holder ikke på å gå fra forstanden, men jeg vet ikke hvilke bøker som er best: 

Keyes eller  Sophie Kinsella ?

M Keyes er best syns jeg.. har lest vannmelon, tre sider av samme sak og sushi for nybegynnere ... syns alle var bra!

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg vet jeg har noen av Keyes i bokhyllen, men ettersom jeg ikke husker å ha lest de engang, så heller jeg nok mot Shopoholic-bøkene :)

Gjest Fantus
Skrevet

Jeg syns Keyes skriver mye bedre enn Kinsella, syns shopaholicerbøkene er ganske kjedelige i forhold til Keyes bøker.

Mine favoritter er Lucy Sullivan is getting married, Watermelon og The other side of the story

Skrevet

Liker Marian Keyes mye bedre en Sophie Kinsela. Shopoholic bøkene var bare slitsomme. Fikk lyst til å riste dama skikkelig :forvirret:

Skrevet

Den beste Marian Keyes boken er Vannmelonen! Utrolig fin bok!

Skrevet

Jeg har bare lest Vannmelonen og jeg synes den var ganske ok. Fin sommerlesning, en blanding mellom humor og drama.

Mvh Yvonne :heiajente:

Gjest LoisLane
Skrevet

Jeg har bare lest Sushi for nybegynnere og syntes ikke den var noe spesielt bra.

Har dere sett at det står om Marian keyes i Dagbla-Magasinet i dag?

Skrevet (endret)

Jeg liker alle, rachels holiday og sushi for beginners er vel favorittene. Under the duvet og further under the duvet er også herlige.

Hun har forresten nettopp gitt ut en ny bok.

Endret av Factory girl
Gjest gjest1
Skrevet

Jeg liker De desperates café (Last chance saloon?) best! Utrolig morsom!

Bøkene om søstrene er også ganske bra, bør leses i "riktig" rekkefølge:

Watermelon

Rachel's holiday

Angels in LA

Og nå tror jeg det er kommet bok om søster nr 4.

Gjest ¤Humlen¤
Skrevet
Under The Duvet og Further Under The Duvet synes jeg er lettleste og morsomme, mine favoritter. Watermelon er ikke så verst den heller. De andre virket så kjedelige at etter å ha smuglest noen sider i bokhandelen gadd jeg ikke kjøpe dem engang. Kinsella har jeg aldri lest, virket også veldig kjedelig.

du har rett, og Kinsella er suuuuper kjedelig :)

Gjest Espera
Skrevet

Last Chance Saloon, Watermelon, Angels og Three sides of the story (?) er mine favoritter.

Kinsella synes jeg egentlig bare er slitsom....

Men favoritten min i denne sjangeren tror jeg nesten må være hun med "PS I love you"..... Bok nummer to fra samme forfatter er også utrolig bra! Husker bare ikke navnet hennes - kan absolutt anbefales!

Skrevet
Men favoritten min i denne sjangeren tror jeg nesten må være hun med "PS I love you"..... Bok nummer to fra samme forfatter er også utrolig bra! Husker bare ikke navnet hennes - kan absolutt anbefales!

Cecilia Ahern :)

Last chance saloon og Watermelon er mine favoritter av Keyes' bøker -gleder meg til å få tak i den nye :hoppe:

Gjest Gjesta
Skrevet

Kinsella er muligens noe av det aller dårligste jeg har lest; jeg ble (som noen nevnte) skikkelig irritert på madammen. Derimot har jeg lest en hel haug med Marian Keyes-bøker, og de fleste var helt OK, muligens med unntak av Three Sides of the Story, som jeg hadde med som reiselektyre nå. Den var ikke den mest fengende.

Jeg liker Watermelon, Under the Duvet og Last Chance Salon.

Skrevet

Har lest Sushi for nybegynnere, likte godt den, og nå står Watermelon på listen min!

Gjest ¤Humlen¤
Skrevet

En annen OK forfatter i stil med Marian er Lisa Jewell.

Veldig enkelt, og underholdende :)

Gjest Gjest_Kaja_*
Skrevet
Liker Marian Keyes mye bedre en Sophie Kinsela. Shopoholic bøkene var bare slitsomme. Fikk lyst til å riste dama skikkelig  :forvirret:

Mulig at man må være litt av samme typen selv for å se humoren og forstå henne. Jeg har lest alle Shopoholiker-bøkene og synes de er ustyrtelig morsomme - og jeg følte meg truffen mer enn en gang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...