Gå til innhold

Liker gutter VELDIG lave jenter?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har alltid likt lange slanke bein så for meg er det viktig at om en dame er lav så må hun ha temmelig slanke bein og ikke bli for "stokkete".

Anonymkode: daa42...f8c

• Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har ikke hørt en eneste mann som syns at høyden til en kvinne blir et problem. Kun viss hun er høyere, og det er fordi man igjennom hele oppveksten, over alt på nettet/filmer/serier/i samfunnet/overalt hører at kvinner kun velger menn i samme høyde eller høyere.

Så nei de aller fleste menn vil ikke ha noe problem med at du er lav. Om noe så vil du ha et bredere utvalg å velge mellom.

Anonymkode: 706ff...2d0

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
ALB skrev (9 timer siden):

Jeg er 155 cm. Opplever at mange menn digger lave damer. Nåværende partner er 187...... Har hatt menn fra 175 og oppover, så ingen direkte lave menn heller... Faktisk fått kommentarer fra venninner på at vi lave jenter må la høye menn være i fred, sånn at de på 170+ har noe å velge i :D 

Er nok som nevnt her mer det at andre damer kan slenge den "la høye menn være for oss høye kvinner" som er mer vanlig problemstilling enn hva menn syns om deg så lenge de liger å være rundt deg osv.  Er da noen få mennesker ellers som henger seg for mye opp i at folk under x høyde er barn eller for likt et barn, men det er jo en ting med deres psyke og ikke ditt problem TS. 

Hilsen ei som er muligens noen få sent over 150 og sammen med en på litt over 180. 

Anonymkode: 67117...a9c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det regnes som pent og attraktivt ja, å være lav som jente. Det er ultrafeminint, og noe som utløser en maskulin følelse hos gutta.

Med mindre mannen er av typen som primært søker sosial status og høye modellaktige jenter.

Anonymkode: 83b50...207

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Av alle ting som ikke betyr noe i valg av partner er høyde blant de tingene som betyr minst.

• Liker 1
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

150 høy? Oi. Det betyr kølla mi på 25 cm utgjør 15 % av kroppshøyden din. Joda, funker det. 

Anonymkode: c6309...65d

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

150 høy? Oi. Det betyr kølla mi på 25 cm utgjør 15 % av kroppshøyden din. Joda, funker det. 

Anonymkode: c6309...65d

Ehmm okei..

Anonymkode: 8d4e7...d8c

AnonymBruker
Skrevet

Den dagen jeg velger dame ut i fra høyden hennes, tror jeg ikke du bør satse på meg rett og slett 🤣 Da tror jeg at jeg fått et veldig fattig sjelsliv. 

Anonymkode: ff707...c1d

• Liker 1
Skrevet

For min sin del så ville jeg godt datet en dame som er ganske lav, MEN det er vel på grunn av at jeg selv er kortvokst 😊

Høyde betyr jo litt som sagt, men høyde og utseende betyr ikke så mye som personligheten.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er bra med jenter man kan løfte rundt på når man ligger med dem. Men så spørs det om du er petite eller en liten bowlingkule

Anonymkode: fc49e...8d3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 1.3.2026 den 19.19):

Altså, jeg har skjønt at gutter like lave jenter, men hva med VELDIG lave jenter? Er veldig lav, kan si at jeg er under 150. Blir sikkelig usikker om det er noen som vil ha veldig lave jenter og jeg lurer på om jeg kommer til å finne meg en som vil ha en så liten person som meg. 

Anonymkode: 8d4e7...d8c

Jeg er 195, og har aldri brydd meg om høyden. Har sett jenter under 150 og over 190 som jeg synes har vært smellvakre.

Anonymkode: 14791...c40

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Tenk på alle de mennene på 170 cm eller lavere som "ingen" av damene på over 150 cm vil ha 😛

AnonymBruker
Skrevet

Mann på 180 her. 150 er null stress, fint det. 

Anonymkode: 2f12e...61f

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...