AnonymBruker Skrevet i går, 10:13 #1 Skrevet i går, 10:13 Hei! Vi leter etter guttenavn og liker navn i samme stil som Vilhelm, Matheo og Sander – klassiske, litt internasjonale, men ikke for vanlige. Vi er ikke helt enige om akkurat de, så vi er åpne for forslag. Har dere noen gode forslag på navn som passer i den stilen? Anonymkode: 6c90a...56d
AnonymBruker Skrevet i går, 10:17 #2 Skrevet i går, 10:17 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Matheo og Sander – klassiske, litt internasjonale, men ikke for vanlige Da er vel ikke Matheo og Sander i den gata..... Vanlige navn, som ikke er klassiske. Vil dere ha internasjonale og klassiske navn, som ikke er så vanlige i dag. Bedre å se på navn som: Martin, Erik, Thomas / Tom, John/Johan, Christian/Kristian, Arthur, Simon, Nikolai/Nikolas Anonymkode: 5fa79...ec2 6 3
AnonymBruker Skrevet i går, 10:22 #3 Skrevet i går, 10:22 Fredrik er et allsidig fint navn. Sander er et tettsted i Sør Odal. Anonymkode: fbed8...2d9
AnonymBruker Skrevet i går, 10:23 #4 Skrevet i går, 10:23 Tenker ikke folk på at gutten skal vokse opp og bli mann? Tenk å være voksen mann å presentere seg som Matheo. Det inngir ikke akkurat til respekt. Jeg synes at man skal gi barna skikkelige navn som fungerer også til voksne. Se for deg at barnet skal bli respektert i samfunnet, som leder, direktør, sjef. Da heter man noe skikkelig som Ragnar, Harald, Kristian, Karl ikke Leander, Leon, Noah osv. Anonymkode: a18fb...195 6 1
AnonymBruker Skrevet i går, 10:26 #6 Skrevet i går, 10:26 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Da heter man noe skikkelig som Ragnar, Harald, Kristian, Karl ikke Leander, Leon, Noah osv. Anonymkode: a18fb...195 Helt enig,navn som er kult i ungdommen har ikke den samme tyngden i voksen alder. Anonymkode: fbed8...2d9 3 2
AnonymBruker Skrevet i går, 10:27 #7 Skrevet i går, 10:27 Vi ser etter guttenavn som Vilhelm – klassiske og tidløse, ikke moderne, men heller ikke rare eller uvanlige. Noen forslag? Anonymkode: 6c90a...56d
AnonymBruker Skrevet i går, 10:28 #8 Skrevet i går, 10:28 Matheo og Sander er ikke klassiske navn. Vilhelm er veldig fint da. Slenger også inn Vincent, August, Georg, Julian. Man kommer jo heller ikke utenom Kristian, Fredrik, Karl, Magnus, Johan når det nevnes klassiske navn men de er muligens for vanlige for deg? Anonymkode: 5d113...bcc 2
AnonymBruker Skrevet i går, 10:29 #9 Skrevet i går, 10:29 Matheo og Sander er på ingen måte klassiske navn.... Ihvertfall ikke Matheo.... Og husk at barnet blir voksent og gammelt! Finn et navn som kan fungere hele livet! Min bestefar hadde Vilhelm som fornavn nr 2, så jeg stemmer for det! Anonymkode: 81a54...ab6 2
AnonymBruker Skrevet i går, 10:31 #10 Skrevet i går, 10:31 Elmer/Helmer Theodor Peter Emìl Ph/Filip Leo Matheus Marcus Nicklas Nathaniel Nicolay Elias Tobias Zacharias Anonymkode: 03e31...26f 3
AnonymBruker Skrevet i går, 10:35 #11 Skrevet i går, 10:35 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Elmer/Helmer Theodor Peter Emìl Ph/Filip Leo Matheus Marcus Nicklas Nathaniel Nicolay Elias Tobias Zacharias Anonymkode: 03e31...26f Ikke mye klassisk her 😂 Anonymkode: a1f80...7a6 8
AnonymBruker Skrevet i går, 10:35 #12 Skrevet i går, 10:35 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Matheo og Sander er ikke klassiske navn. Vilhelm er veldig fint da. Slenger også inn Vincent, August, Georg, Julian. Man kommer jo heller ikke utenom Kristian, Fredrik, Karl, Magnus, Johan når det nevnes klassiske navn men de er muligens for vanlige for deg? Anonymkode: 5d113...bcc jeg vil ikke si at alle navna er så vanlig som vincent men det er tatt Anonymkode: 6c90a...56d
AnonymBruker Skrevet i går, 10:37 #13 Skrevet i går, 10:37 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Matheo og Sander er på ingen måte klassiske navn.... Ihvertfall ikke Matheo.... Og husk at barnet blir voksent og gammelt! Finn et navn som kan fungere hele livet! Min bestefar hadde Vilhelm som fornavn nr 2, så jeg stemmer for det! Anonymkode: 81a54...ab6 Det er også det jeg liker best, men mannen er ikke helt fan – han liker Sander, mens jeg synes det blir litt for vanlig. Anonymkode: 6c90a...56d
AnonymBruker Skrevet i går, 10:41 #14 Skrevet i går, 10:41 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Ikke mye klassisk her 😂 Anonymkode: a1f80...7a6 Jeg svarte man jeg synes er i litt samme gate som TS liker, de er ikke klassiske. Anonymkode: 03e31...26f 1
AnonymBruker Skrevet i går, 10:43 #15 Skrevet i går, 10:43 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Ikke mye klassisk her 😂 Anonymkode: a1f80...7a6 Hva med å komme med forslag istedenfor å bare latterliggjøre andres forresten? Typisk Kg-bruker som kommer for å bare trykke andre ned og ikk være en person som faktisk bidrar med noe positivt. Anonymkode: 03e31...26f 1 2
AnonymBruker Skrevet i går, 10:50 #16 Skrevet i går, 10:50 Aleksander. Kult som ung og tyngde som voksen. Kan brukes som både Alex og Sander ved forkortelse. Da kom Sander (tettstedet) i bruk. Smart😁? Anonymkode: fbed8...2d9 1
AnonymBruker Skrevet i går, 10:50 #17 Skrevet i går, 10:50 Walter Hilmar Frederik Håkon Nicolai Stian Synes mange de gamle navnene er fine. Anonymkode: 454bd...f56 1
AnonymBruker Skrevet i går, 10:51 #18 Skrevet i går, 10:51 Nydelige forslag i HI Lucas, Theo, Michael, Dexter Anonymkode: 7a199...904
AnonymBruker Skrevet i går, 10:59 #20 Skrevet i går, 10:59 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Nydelige forslag i HI Lucas, Theo, Michael, Dexter Anonymkode: 7a199...904 Mange fine forslag Anonymkode: 6c90a...56d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå