AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #1 Skrevet 13 timer siden Jeg bruker å bake boller, horn og pizzasnurrer til tenåringene. Men har ikke kjøkkenmaskin. Trenger en rimelig en. Noen som har anbefalinger? Anonymkode: 9bcaa...5ec
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #2 Skrevet 13 timer siden Jeg har denne : CHAMPION, Kjøkkenmaskin metall 1200W svart - Tilbords Fungerer godt til vårt bruk. Lager boller, rundstykker, pizzadeig osv. i den. Anonymkode: 0fbf3...936
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #3 Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg har denne : CHAMPION, Kjøkkenmaskin metall 1200W svart - Tilbords Fungerer godt til vårt bruk. Lager boller, rundstykker, pizzadeig osv. i den. Anonymkode: 0fbf3...936 Den var fin og grei pris 😉 Anonymkode: 9bcaa...5ec
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #4 Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Den var fin og grei pris 😉 Anonymkode: 9bcaa...5ec Jeg var litt skeptisk, fordi jeg har ikke hørt om det merket før, men jeg tok sjansen likevel og har vært, og er, svært fornøyd. Nå har jeg aldri eid kjøkkenmaskin før, så jeg har ingen referansepunkter. Men den gjør jobben. Deigen blir fint og smooth, kremene blir glatte, den er enkel å bruke og å rengjøre. Anonymkode: 0fbf3...936
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #5 Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Jeg var litt skeptisk, fordi jeg har ikke hørt om det merket før, men jeg tok sjansen likevel og har vært, og er, svært fornøyd. Nå har jeg aldri eid kjøkkenmaskin før, så jeg har ingen referansepunkter. Men den gjør jobben. Deigen blir fint og smooth, kremene blir glatte, den er enkel å bruke og å rengjøre. Anonymkode: 0fbf3...936 Jeg har ikke hatt kjøkkenmaskin heller. Jeg krever ikke mye av den. Men bare at den kan brukes til å elte deig Anonymkode: 9bcaa...5ec
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå