mariie Skrevet 5 timer siden #1 Skrevet 5 timer siden (endret) Hva gjør folk på lørdag/søndag? Min man er så opptatt av at vi må finne på noe, oss og 2 gutter +/-10år. Det må gås på ski eller noe tilsvarende. For min del er jeg ingen stor skiløper og står gjerne over, men opplever så mye press på at "alle andre" er jo aktive i helgen og er ute på tur eller i aktivitet.. så blir nyskjerrig. Ser jo rundt oss i nabolaget at det ikke er mange ute i gatene i helgen og ikke møter vi de i løypene heller.. Endret 5 timer siden av mariie Skrivefeil
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #2 Skrevet 5 timer siden Vi er hjemme 🙈 eller ungene er noen ganger på kamper og sånt , eller ute med venner , men sjeldent jeg organiserer at vi skal ut på tur lenger nei . Anonymkode: 91f8b...805
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #3 Skrevet 5 timer siden Litt eldre enn det du spør om, 11 og 14 år. Begge spiller handball, og vi har brukt de fleste helger denne vinteren på kamper og turneringer. Begge har spilt handball siden 1.klasse, og vi har i flere år brukt mye tid på handball. Drar på hytta når vi en sjelden gang har en ledig helg. Hjemme styrer de seg selv, både vi og dem har behov for tiden uten organisert aktivitet. Har fast filmkveld enten fredag eller lørdag, da tas middagen til filmen. På hytta er vi mer sammen, stortsett ut på tur (scooter på vinteren, fottur ellers) og spill på kvelden. Anonymkode: e0c1b...e7c
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #4 Skrevet 4 timer siden Varierer veldig, men ting vi gjør sammen: fjelltur, teater, går på biblioteket, kreative aktiviteter (på museum, biblioteket o.a), kino, åpen hall, badeland Anonymkode: 8cd5f...705
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #5 Skrevet 4 timer siden Jeg føler mye press på det samme. Jeg ønsker å bruke helgene til å få gjort det jeg ikke har overskudd til i ukedagene. Som å vaske huset, lage middager til uken som kommer, osv. barna er ute med venner, vi er på middagsbesøk med familie og ser på kamper når barna spiller. Vi har fullt opp. Men jeg får dårlig samvittighet for at jeg ikke gjør nok spennende aktiviteter sammen med barna. Anonymkode: fab00...46e
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #6 Skrevet 4 timer siden De fleste helgene er vi hjemme. Noen helger finner vi på noe sammen, noen helger finner vi på noe hver for oss. Dette er fritid, hvor man egentlig kan gjøre som man har lyst til. Uka er stressende nok om man ikke skal rase rundt alle helger i tillegg. Anonymkode: f8d69...fe3
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #7 Skrevet 3 timer siden Vi er aldri bare inne. Vi er på tur, hogger ved, luker grønnsaker, klipper gress og steller ute. Kommer ikke noe godt ut av å bare ligge på sofaen! Anonymkode: 25ca1...f7e
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #8 Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Vi er aldri bare inne. Vi er på tur, hogger ved, luker grønnsaker, klipper gress og steller ute. Kommer ikke noe godt ut av å bare ligge på sofaen! Anonymkode: 25ca1...f7e Hvis det er det eneste du gjør når du er inne, så skjønner jeg du må holde deg mye utendørs ja❤️ Anonymkode: a908a...c48 1
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #9 Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Vi er aldri bare inne. Vi er på tur, hogger ved, luker grønnsaker, klipper gress og steller ute. Kommer ikke noe godt ut av å bare ligge på sofaen! Anonymkode: 25ca1...f7e Ligge på sofaen er fryktelig undervurdert. Anonymkode: f8d69...fe3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå