AnonymBruker Skrevet 1. mars #1 Skrevet 1. mars Vi har vært venninner i 4-5år, barna våre har vært helt close, ringer hverandre hver dag, spiller osv. Det har alltid vært de to, og de har igrunnen ikke hatt så mange andre å leke med. De nærmer seg 12år nå. Mora har alltid vært litt frem og tilbake i måten å være på, føler hun er falsk? Først overblid, så en periode stille. Aldri sur på meg fac2face, heller på mld. Hun har flere ganger plutselig bare blitt sur på meg fordi jeg ikke tok hensyn nok til hennes barn, det kom som lyn ifra klar himmel for meg. Jeg har da vel aldri prøvd å gjøre hennes barn noe. Ei gang ble hun sur på mld til meg, skrev at jeg aldri måtte spør barnet hennes om å få kattunge, noe jeg ikke gjorde. Hun har brått fått et sinne mot andre foreldre i klassen, kan være veldig kvass på mld men utad nokså sjenert og tilbakeholden. Akkurat nå er barna. Mitt barn sier at han ikke ringer han lengre, unngår han på skolen plutselig. Jeg fikk en rar magefølelse på å spørre barnet mitt igår, som er nokså sjenert og ensom desverre på skolen. Han innrømte tilslutt at bestevennen hans skygger litt mer unna. Det satt langt inne for han. Jeg tok tak, sa ifra til mora (mi venninne) , men hun skriver bare "Å så synd da det er blitt sånn❤️". Spør videre om hun kan ta det opp med sitt barn å høre men hun åpner ikke mld. Hun har blitt mer kald selv nå. Skjønner ingenting, jeg sov så dårlig inatt. Hva om mora sier til barnet at han skal unngå mitt? Vet hun tidligere sa at hun skulle prøve å pushe sønnen sin til å bli kulere. Så han kunne få flere venner. Bør jeg ta dette opp med læreren om hun ikke svarer meg? Akkurat nå kan det venneskapet bare ryke og reise om det er det. Tenker nå på min sønn. Anonymkode: 05517...93c 2
Diana Skrevet 1. mars #2 Skrevet 1. mars Dette var kjempe rottet skrevet. Men nei, lærer får ikke gjort noe ang fritid. Vennskap kommer og går, og hvis denne moren pusher sin sønn til å kutte ut din sønn, er det ikke mye du får gjort. Uansett alder kan man vokse fra hverandre, eller den ene finner ut at man ikke vil være i vennskapet lengre. Det er kjipt når det skjer, men desverre ikke noe man får gjort noe med. Jeg hadde ikke villet pushe min sønn på noen som ikke vil være med han, uavhengig av hvor lenge vennskapet har vart 4 1
AnonymBruker Skrevet 1. mars #3 Skrevet 1. mars De er kommet i en alder der de begynner å finne seg selv og sitt eget ståsted i livet og da forsvinner ofte noen, mens andre kommer til. Har selv hatt barn uten venner, og vet hvor grusomt det føles, men det er dessverre ikke så mye du kan gjøre annet enn å tilrettelegge for hva som skjer hos dere. Inviter til filmkveld, gamingkveld, spillekveld, grilling i skogen eller hva som helst. Hvis ingen kommer er det trist, men ikke noe du kan påtvinge… Denne mammaen høres ustabil ut, så hadde absolutt ikke forsøkt å holde på noe vennskap med henne. Anonymkode: 38e88...cb6 1 1
AnonymBruker Skrevet 1. mars #4 Skrevet 1. mars AnonymBruker skrev (11 minutter siden): De er kommet i en alder der de begynner å finne seg selv og sitt eget ståsted i livet og da forsvinner ofte noen, mens andre kommer til. Har selv hatt barn uten venner, og vet hvor grusomt det føles, men det er dessverre ikke så mye du kan gjøre annet enn å tilrettelegge for hva som skjer hos dere. Inviter til filmkveld, gamingkveld, spillekveld, grilling i skogen eller hva som helst. Hvis ingen kommer er det trist, men ikke noe du kan påtvinge… Denne mammaen høres ustabil ut, så hadde absolutt ikke forsøkt å holde på noe vennskap med henne. Anonymkode: 38e88...cb6 Takk for mld❤️ Ja jeg får prøve. De to andre jentene jeg har har alltid hatt mye venner. Jeg også, aldri vært et problem. Ja denne damen er veldig mystisk, rar - et eller annet. Klarer ikke å sette fingeren på det. Synd hvis hun printer ting i hodet hans. Han er nokså beskjeden gutt selv, å ser ikke for meg at han ikke vil ringe min gutt lengre av hans egen vilje. Anonymkode: 05517...93c 1
AnonymBruker Skrevet 1. mars #5 Skrevet 1. mars Han la det over til at det var min feil. Siden han måtte repitere 2 ganger var visst det dråpen. Jeg skulle skjønt bedre. Ts Anonymkode: 05517...93c
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 17:56 #6 Skrevet søndag kl. 17:56 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Han la det over til at det var min feil. Siden han måtte repitere 2 ganger var visst det dråpen. Jeg skulle skjønt bedre. Ts Anonymkode: 05517...93c Hæ? Anonymkode: 3609b...c07 1
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 18:05 #7 Skrevet søndag kl. 18:05 Husker den tråden om kattunger. Kan du ikke bare la det gå? Du skriver mye rart, kan tenke meg det er litt utfordrende å kommunisere med deg på meldinger… Fokuser på å gjøre sønnen din trygg, om en lekekamerat vokser fra eller blir vokst fra, er det kanskje noen andre han matcher bedre med der han er i utviklingen nå? Anonymkode: 04761...fa6 3
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 19:42 #8 Skrevet søndag kl. 19:42 AnonymBruker skrev (1 time siden): Husker den tråden om kattunger. Kan du ikke bare la det gå? Du skriver mye rart, kan tenke meg det er litt utfordrende å kommunisere med deg på meldinger… Fokuser på å gjøre sønnen din trygg, om en lekekamerat vokser fra eller blir vokst fra, er det kanskje noen andre han matcher bedre med der han er i utviklingen nå? Anonymkode: 04761...fa6 Ja mulig jeg skrev litt rotete. Var veldig mye på ei gang, sov dårlig og var stresset på morgenen. Utfordingen er ikke skrivingen min, men det som skjer i det daglige. Jeg må ha stabile mennesker rundt meg, ikke folk som plukker på ting uten grunnlag. Dessuten er det vanskelig å forholde seg til personer med opp/ned humør. Anonymkode: 05517...93c
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 19:49 #9 Skrevet søndag kl. 19:49 Altså, du frenstpr jo ikke direkte stabil selv heller da. Anonymkode: f3bab...e1e 1
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 20:00 #10 Skrevet søndag kl. 20:00 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Han la det over til at det var min feil. Siden han måtte repitere 2 ganger var visst det dråpen. Jeg skulle skjønt bedre. Ts Anonymkode: 05517...93c Hvordan skal vi på forumet forstå noe av hva du skriver her? Anonymkode: 16097...5f4 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå