AnonymBruker Skrevet 28. februar #1 Skrevet 28. februar Har nettopp sett første episode av Agent Tørr og lo 😅 Likte du den? Anonymkode: d45d5...b5e 5
enkefru Skrevet 28. februar #2 Skrevet 28. februar (endret) Har ikke sett, og tenkte å ikke se, men siden den har fått så gode anmeldelser blir jeg nok til å gi det en sjangs allikevel. Rekker ikke i kveld, men sparer til senere Endret 1. mars av enkefru 1
AnonymBruker Skrevet 1. mars #3 Skrevet 1. mars Noe så talentløst...... 🤮 At det går an å kalle dette humor 😮 Anonymkode: baf47...0c0 4 1 3
AnonymBruker Skrevet 1. mars #5 Skrevet 1. mars «Harrbjørn Tørr» må vel være en parodi-omskriving av Thorbjørn Harr? 😆 Anonymkode: b6d3c...176 3 2
K.B. Skrevet 1. mars #6 Skrevet 1. mars Dette er hva jeg mener om Calle og "humoren" hans https://clip.cafe/the-adventures-of-ford-fairlane-1990/ford-talking-zuzu-like-masturbating-with-a-cheese-grater/?srsltid=AfmBOor93m2ok4ZNFEEHcAKZEv4mnM9qAFeAsyrdqAdmu6H42QIyKXjb 1
Heidi1207 Skrevet 1. mars #7 Skrevet 1. mars Jeg likte det jeg! Lo flere ganger. Som med all humor så er det alltid noe som ikke faller i smak. Min mann og mine barn lo på forskjellige steder enn jeg. Man liker forskjellige ting. Synes det er litt hardt å liksom hate dette? Totalt sett var denne serien litt befriende, synes jeg. Deilig å se noe annerledes enn kjendiser som gjør ditt og datt i et eller annet slapt reality program! 3
AnonymBruker Skrevet 1. mars #8 Skrevet 1. mars AnonymBruker skrev (14 timer siden): «Harrbjørn Tørr» må vel være en parodi-omskriving av Thorbjørn Harr? 😆 Anonymkode: b6d3c...176 😅 ! Å ja, selvfølgelig! Hilsen Ts Anonymkode: d45d5...b5e 1
AnonymBruker Skrevet 1. mars #9 Skrevet 1. mars Heidi1207 skrev (13 timer siden): Jeg likte det jeg! Lo flere ganger. Som med all humor så er det alltid noe som ikke faller i smak. Min mann og mine barn lo på forskjellige steder enn jeg. Man liker forskjellige ting. Synes det er litt hardt å liksom hate dette? Totalt sett var denne serien litt befriende, synes jeg. Deilig å se noe annerledes enn kjendiser som gjør ditt og datt i et eller annet slapt reality program! Helt enig - orker bare ikke å se på reality. Og også enig i at det alltid er noe som ikke faller i smak, jeg lo meg ikke igjennom hele halvtimen liksom. Men kred til alle de involverte - om alle episodene er like morsomme, håper jeg det kommer en sesong til 🙂 Hilsen Ts Anonymkode: d45d5...b5e 1
AnonymBruker Skrevet 2. mars #11 Skrevet 2. mars Stakkars Karl-Petter Løken 😆https://no.wikipedia.org/wiki/Karl-Petter_Løken De første ti minuttene tenkte jeg at dette er (klassisk slitsom) Mr Bean/Mannen med den nakne pistol - humor, og fulgte sånn halvveis med, men synes det tok seg litt opp etterhvert. Anonymkode: f4d14...f77 1
AnonymBruker Skrevet 2. mars #12 Skrevet 2. mars Så dumt at det blir morsomt! 😅 Anonymkode: de607...36f 2
Heidi1207 Skrevet 2. mars #13 Skrevet 2. mars AnonymBruker skrev (3 timer siden): Stakkars Karl-Petter Løken 😆https://no.wikipedia.org/wiki/Karl-Petter_Løken De første ti minuttene tenkte jeg at dette er (klassisk slitsom) Mr Bean/Mannen med den nakne pistol - humor, og fulgte sånn halvveis med, men synes det tok seg litt opp etterhvert. Anonymkode: f4d14...f77 Nøyaktig min tanke også. Karl Pettere Løken 😂 Dette lo min man veldig av! Jeg er ikke fotballinteresserte, så tenkte ikke noe over det. Det var visst flere karakterer som hadde gamle fotballspilleres navn. Også i episode 2. 2
AnonymBruker Skrevet 2. mars #14 Skrevet 2. mars Ett kvart er var nok. Ikke morsomt i det hele tatt. Anonymkode: 5e10a...25a 1
AnonymBruker Skrevet 2. mars #15 Skrevet 2. mars En serie med ekstremt mange referanser til andre filmer, satire, politisk kritikk etc. en eneste lang easter egg. Jeg ser også for meg at Calle Hellevang Larsen pitchet inn serien med "eg har en ide om PST-"helten" Harrbjørn Tørr" og NRK sa sporenstreks "den er grei her har du to millioner, premieredato 27. februar" og det var det, og der er vi nå. Anonymkode: f7465...598 1
Djækklåsst Skrevet 3. mars #16 Skrevet 3. mars Heidi1207 skrev (19 timer siden): Nøyaktig min tanke også. Karl Pettere Løken 😂 Dette lo min man veldig av! Jeg er ikke fotballinteresserte, så tenkte ikke noe over det. Det var visst flere karakterer som hadde gamle fotballspilleres navn. Også i episode 2. Mon tro hva toppscoreren i VM i 1994, Oleg Salenko, tenker når han får vite dette! 2
AnonymBruker Skrevet 14. mars #17 Skrevet 14. mars Har nettopp sett episode tre 😅 Den beste så langt, syns jeg. For en type han Harrbjørn er 😂 Anonymkode: d45d5...b5e 2
Brunhilde Skrevet 14. mars #18 Skrevet 14. mars Reklamen forteller meg at dette er noe jeg ikke gidder å bruke tid på.
Fru Uperfekt Skrevet 14. mars #19 Skrevet 14. mars AnonymBruker skrev (På 2.3.2026 den 12.16): Stakkars Karl-Petter Løken 😆https://no.wikipedia.org/wiki/Karl-Petter_Løken De første ti minuttene tenkte jeg at dette er (klassisk slitsom) Mr Bean/Mannen med den nakne pistol - humor, og fulgte sånn halvveis med, men synes det tok seg litt opp etterhvert. Anonymkode: f4d14...f77 Det er mange fotball spiller navn referanser i serien
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #20 Skrevet 6 timer siden Imponerende timing av temaet i ukas episode: 😂 (Omtale hentet fra Nrk) Et ekstremt kontroversielt maleri malt av dronning Sonja blir stjålet. Harrbjørn må finne maleriet og redde monarkiet. Anonymkode: d45d5...b5e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå