Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har nettopp sett første episode av Agent Tørr og lo 😅

Likte du den? 

Anonymkode: d45d5...b5e

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Har ikke sett, og tenkte å ikke se, men siden den har fått så gode anmeldelser blir jeg nok til å gi det en sjangs allikevel. Rekker ikke i kveld, men sparer til senere

Endret av enkefru
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Noe så talentløst...... 🤮    At det  går an å kalle dette humor   😮

Anonymkode: baf47...0c0

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Skrevet

Jeg likte den!! God humor 😅

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

«Harrbjørn Tørr» må vel være en parodi-omskriving av Thorbjørn Harr? 😆

Anonymkode: b6d3c...176

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet

Jeg likte det jeg! Lo flere ganger. Som med all humor så er det alltid noe som ikke faller i smak. Min mann og mine barn lo på forskjellige steder enn jeg. Man liker forskjellige ting. Synes det er litt hardt å liksom hate dette?  Totalt sett var denne serien litt befriende, synes jeg. Deilig å se noe annerledes enn kjendiser som gjør ditt og datt i et eller annet slapt reality program!

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

«Harrbjørn Tørr» må vel være en parodi-omskriving av Thorbjørn Harr? 😆

Anonymkode: b6d3c...176

😅 ! Å ja, selvfølgelig! :thankyou: Hilsen Ts

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
Heidi1207 skrev (13 timer siden):

Jeg likte det jeg! Lo flere ganger. Som med all humor så er det alltid noe som ikke faller i smak. Min mann og mine barn lo på forskjellige steder enn jeg. Man liker forskjellige ting. Synes det er litt hardt å liksom hate dette?  Totalt sett var denne serien litt befriende, synes jeg. Deilig å se noe annerledes enn kjendiser som gjør ditt og datt i et eller annet slapt reality program!

Helt enig - orker bare ikke å se på reality. Og også enig i at det alltid er noe som ikke faller i smak, jeg lo meg ikke igjennom hele halvtimen liksom. Men kred til alle de involverte - om alle episodene er like morsomme, håper jeg det kommer en sesong til 🙂 Hilsen Ts

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kommer ikke til å se.

Anonymkode: c892d...db4

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Stakkars Karl-Petter Løken 😆https://no.wikipedia.org/wiki/Karl-Petter_Løken 

De første ti minuttene tenkte jeg at dette er (klassisk slitsom) Mr Bean/Mannen med den nakne pistol - humor, og fulgte sånn halvveis med, men synes det tok seg litt opp etterhvert. 

Anonymkode: f4d14...f77

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Så dumt at det blir morsomt! 😅

Anonymkode: de607...36f

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

De første ti minuttene tenkte jeg at dette er (klassisk slitsom) Mr Bean/Mannen med den nakne pistol - humor, og fulgte sånn halvveis med, men synes det tok seg litt opp etterhvert. 

Nøyaktig min tanke også. Karl Pettere Løken 😂 Dette lo min man veldig av! Jeg er ikke fotballinteresserte, så tenkte ikke noe over det. Det var visst flere karakterer som hadde gamle fotballspilleres navn. Også i episode 2. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ett kvart er var nok. Ikke morsomt i det hele tatt. 

Anonymkode: 5e10a...25a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

En serie med ekstremt mange referanser til andre filmer, satire, politisk kritikk etc. en eneste lang easter egg. :hare:

Jeg ser også for meg at Calle Hellevang Larsen pitchet inn serien med "eg har en ide om PST-"helten" Harrbjørn Tørr" og NRK sa sporenstreks "den er grei her har du to millioner, premieredato 27. februar" og det var det, og der er vi nå. 

Anonymkode: f7465...598

• Liker 1
Skrevet
Heidi1207 skrev (19 timer siden):

Nøyaktig min tanke også. Karl Pettere Løken 😂 Dette lo min man veldig av! Jeg er ikke fotballinteresserte, så tenkte ikke noe over det. Det var visst flere karakterer som hadde gamle fotballspilleres navn. Også i episode 2. 

Mon tro hva toppscoreren i VM i 1994, Oleg Salenko, tenker når han får vite dette!

• Liker 2
  • 2 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Har nettopp sett episode tre 😅 Den beste så langt, syns jeg. For en type han Harrbjørn er 😂

• Liker 2
Skrevet

Reklamen forteller meg at dette er noe jeg ikke gidder å bruke tid på. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 2.3.2026 den 12.16):

Det er mange fotball spiller navn referanser i serien

AnonymBruker
Skrevet

Imponerende timing av temaet i ukas episode: 😂 (Omtale hentet fra Nrk)

Et ekstremt kontroversielt maleri malt av dronning Sonja blir stjålet. Harrbjørn må finne maleriet og redde monarkiet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...