LilleTrille91 Skrevet 8. april 2006 #1 Skrevet 8. april 2006 (endret) slettet Endret 21. januar 2007 av LilleTrille91
Gjest Gjest Skrevet 8. april 2006 #2 Skrevet 8. april 2006 bare lurer.. Hva er det ideelle for dere gutter? "TRANG" eller ikke`? ← Trang til hva??? Trang er vont,har hadde ett par jenter som har vært for trang,ingen god opplevelse. Hadde vont i junior i mange dager etterpå
Gjest Gjest Skrevet 8. april 2006 #3 Skrevet 8. april 2006 Jeg er en trang jente.. Typen ble frustrert fordi han aldri fikk den inn..jeg kan ikke noe for det det blle slutt med oss, trekker meg unna helt fabelaktige gutter fordi jeg vet vi får et problem i senga
Gjest redd Skrevet 10. april 2006 #4 Skrevet 10. april 2006 jeg er redd for at jenta mi skal være for trang.. jeg har selv en gjennomsnitlig stor penis, 14 cm lang, 12 cm omkrets, og hun er jomfru. har hatt 2 sexpartnere, den første syntes jeg var litt for stor, sånn at det ofte gjorde vondt for henne. den andre passet jeg bra til, og vi hadde det bra sammen.. hun jeg er sammen med nå er 18, og det gjør vondt når jeg stikker en finger inn i skjeden.. det bør jo selvfølgelig ikke bety at hun er trang, men jeg er redd for det allikevel.. vet at en dårlig match i senga kan bety døden på forholdet.. uff.. :cry:
Gjest doolin Skrevet 11. april 2006 #5 Skrevet 11. april 2006 Handler ikke dette mer om at jenta ikke klarer å slappe av og slippe spenningene, Man er selvsagt forkjellig i størrelse, men husk at det er større ting som skal ut der nede enn det som oftere skal inn. Når man er ung og uerfaren er det viktig å bli kjent med kroppen sin og vite hvordan man slapper av. Tror det er viktig at gutten bruker lang tid og sørger for at jenta er trygg og avslappet før man prøver noe som helst. Jenter er tross alt litt mer komplisert satt sammen enn gutta
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå