AnonymBruker Skrevet 28. februar #1 Skrevet 28. februar Hvor kjøpe bikini/badetøy når man har en «voksen» litt slapp kropp? Kroppen min er litt ferdig med HM og low waist “cheeky” truser o.l for å si det sånn. Noen merker jeg bør se etter? Anonymkode: 70c52...360
Sinsiew Skrevet 28. februar #2 Skrevet 28. februar Jeg liker change veldig godt til min kropp som er prydet med masse arr jeg noen ganger ønsker å skjule litt. Har både bikini og badedrakt derfra.
AnonymBruker Skrevet 28. februar #3 Skrevet 28. februar Change, cubus, kappahl… where ever jeg finner en med passende snitt og fasong. Dette varierer jo veldig fra år til år Anonymkode: 6488b...58f
AnonymBruker Skrevet 1. mars #4 Skrevet 1. mars Jeg går til en ordentlig undertøysbutikk. Ja, det koster, men spesielt overdelen er det viktig at den passer. Kjøpte tilhørende underdel også, men vil gjerne ha en annen modell der. Trålet alt av fysiske butikker, men fant ingen. Fant en grei en på Zalando. Prøver å finne en jeg liker bedre i år. Anonymkode: 7c808...2b2 1
AnonymBruker Skrevet 1. mars #5 Skrevet 1. mars Jeg kjøpte på Change sist, og er veldig fornøyd. De sendte meg rett i prøverommet, kom etter med målebåndet sitt, og deretter kom de inn til meg med flere bikinier de mente ville passe til meg. Basert på hva jeg likte og ikke likte, henta de flere alternativer, og jeg endte med å kjøpe den ene. Ikke helt måten jeg så for meg at jeg skulle finne noe, men jeg syntes likevel det fungerte veldig bra. Anonymkode: 97de3...035
AnonymBruker Skrevet 1. mars #6 Skrevet 1. mars Primadonna Kjøpt i undertøysbutikk Anonymkode: ff796...de9
AnonymBruker Skrevet 1. mars #7 Skrevet 1. mars Badetøysutikker eller undertøysbutikker. Anonymkode: 160fc...3a9
Perelandra Skrevet 1. mars #8 Skrevet 1. mars Undertøybutikker som også selger badetøy. Jeg har flere bikinier av merket Salta bad eller Wiki.
AnonymBruker Skrevet 1. mars #9 Skrevet 1. mars Kjøp badedrakt? Zalando har mange fine. Liker godt merket Seafolly. Anonymkode: 02fac...7c3
AnonymBruker Skrevet 1. mars #10 Skrevet 1. mars Jeg bruker badedrakt, men finner absolutt ingen som dekker mine behov og samtidig ser litt freshe ut i butikker/vanlige nettbutikker - så jeg har gjort det syndige og bestilt fra Shein 🙈 Jeg bestiller aldri noe fra Shein, Temu e.l. ellers, men akkurat når det gjelder badedrakt har jeg måtte bite i det sure eplet. Jeg har store, tunge bryst og må bruke bh under badedrakten. Den kan derfor ikke ha lav utringning hverken foran eller på rygg, og den må ha litt bredde på stroppene. Jeg liker også at det er litt ekstra, rynket stoff foran på magen og at den har et ok mønster i fine farger. Anonymkode: 9651b...b54
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 10:44 #11 Skrevet søndag kl. 10:44 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg bruker badedrakt, men finner absolutt ingen som dekker mine behov og samtidig ser litt freshe ut i butikker/vanlige nettbutikker - så jeg har gjort det syndige og bestilt fra Shein 🙈 Jeg bestiller aldri noe fra Shein, Temu e.l. ellers, men akkurat når det gjelder badedrakt har jeg måtte bite i det sure eplet. Jeg har store, tunge bryst og må bruke bh under badedrakten. Den kan derfor ikke ha lav utringning hverken foran eller på rygg, og den må ha litt bredde på stroppene. Jeg liker også at det er litt ekstra, rynket stoff foran på magen og at den har et ok mønster i fine farger. Anonymkode: 9651b...b54 Du kan ikke bruke undertøy under badedrakten i basseng vel? Det er jo mot hygieneregler. Det finnes badedrakter som har spiler mener jeg. Men tror på at det kan være vanskelig å finne en som både dekker behovene og ser fin ut. Anonymkode: a813c...882
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 11:06 #12 Skrevet søndag kl. 11:06 De siste par årene har faktisk Cubus hatt noen fine modeller, har et par hipster underdeler bla derfra og en bikinitopp som er fin. Anonymkode: 6bf29...ae5 1
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 11:17 #13 Skrevet søndag kl. 11:17 Jeg kjøper i spesialforretning, der får jeg god hjelp til å finne den som passer meg og ærlige tilbakemeldinger fra personalet. Jeg pleier å spandere på meg 2 stk når jeg først kjøper. Som regel en til fullpris og en på tilbud fra fjorårets kolleksjon. Pleier å velge ensfarget underdel og gjerne noe farge på toppen, så kan jeg mixe de. Jeg passer ikke de modellene som selges i de typiske kjedebutikkene, så det har jeg gitt opp for mange år siden. Anonymkode: 63691...11f 1
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 11:25 #14 Skrevet søndag kl. 11:25 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Du kan ikke bruke undertøy under badedrakten i basseng vel? Det er jo mot hygieneregler. Det finnes badedrakter som har spiler mener jeg. Men tror på at det kan være vanskelig å finne en som både dekker behovene og ser fin ut. Anonymkode: a813c...882 Helt enig. Kan godt hende vedkommende bruker undertøy under badedrakt, men det er ulovlig og uhygienisk. Æsj, ikke rart det stinker klor i svømmehallen hvis det er sånn folk holder på🤢 Anonymkode: cb6ac...65b
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 16:19 #15 Skrevet søndag kl. 16:19 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Du kan ikke bruke undertøy under badedrakten i basseng vel? Det er jo mot hygieneregler. Det finnes badedrakter som har spiler mener jeg. Men tror på at det kan være vanskelig å finne en som både dekker behovene og ser fin ut. Anonymkode: a813c...882 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Helt enig. Kan godt hende vedkommende bruker undertøy under badedrakt, men det er ulovlig og uhygienisk. Æsj, ikke rart det stinker klor i svømmehallen hvis det er sånn folk holder på🤢 Anonymkode: cb6ac...65b Jo, jeg har en BH i tynt mesh-stoff, med spiler, som jeg kun bruker som badetøy og ikke bruker ellers. Vasker den på lik linje med alt badetøy. Hvorfor skulle det liksom være mer uhygienisk enn en innebygget BH? Jeg har nemlig forsøkt badedrakt med innebygget bh også, men har aldri funnet noe som gir god nok støtte og samtidig ser bra ut. Anonymkode: 9651b...b54 1
FCC Skrevet torsdag kl. 19:04 #16 Skrevet torsdag kl. 19:04 (endret) AnonymBruker skrev (På 1.3.2026 den 17.19): Jeg har nemlig forsøkt badedrakt med innebygget bh også, men har aldri funnet noe som gir god nok støtte og samtidig ser bra ut. Anonymkode: 9651b...b54 Hender det du er i London eller andre byer i Storbritannia? Anbefaler i tilfelle Bravissimo. Har handlet mye undertøy og badetøy der. Er for eksempel storfornøyd med denne: https://www.bravissimo.com/products/premier-ultimate-performance-swimsuit-so118/#blackpink-so118bpk De har selvfølgelig nettbutikk også. Har også fått tak i mye fint fra brastop.com, men de har ingen fysiske butikker. Endret torsdag kl. 19:04 av FCC
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 19:07 #17 Skrevet torsdag kl. 19:07 Salta Bad har bra ting her. Anonymkode: dbb7b...faa
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 19:14 #18 Skrevet torsdag kl. 19:14 Svart high waist fra careless.no Anbefaler ikke andre farger. Da de blir fort misfarget. Eneste jeg er fornøyd som underdel. Topper kjøper jeg som regel på hm og ellos ☺️ Anonymkode: 9f961...ea4
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 19:33 #19 Skrevet torsdag kl. 19:33 AnonymBruker skrev (På 1.3.2026 den 9.24): Kjøp badedrakt? Zalando har mange fine. Liker godt merket Seafolly. Anonymkode: 02fac...7c3 Er også veldig glad i Seafolly. Er ikke helt "voksen" i kroppen ennå dog, men ville sjekket det ut om jeg var ts. De har badedrakter også. Anonymkode: 38d08...ad6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå