Gå til innhold

Mellomlanding i Doha

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Ingen fly vil ta dem dit uansett hvis luftrommet da er stengt.

Flyselskapene vil tjene penger så den ruten der blir omrutet raskt hvis det fortsetter.

Anonymkode: f16af...9bd

Omrute hvor? Qatar Airways har jo hub der og alt går ut derfra. Det er ikke noe de kan gjøre noe med nå. 

Anonymkode: f7c86...9c2

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Omrute hvor? Qatar Airways har jo hub der og alt går ut derfra. Det er ikke noe de kan gjøre noe med nå. 

Anonymkode: f7c86...9c2

Det finner de en løsning på sammen med Boeing og Airbus. Eierne vil ikke tillate at QA går konkurs.

Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Skjønner det. Denne reisen er bestilt for ei stund siden.😉

Anonymkode: e5b16...962

Ja, skjønner det er en kjip situasjon. Men det er lenge til sommeren. 

Anonymkode: 544c5...e24

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Det betyr det det betyr. Forsikringsselskapet dekker ikke flykanselleringer forårsaket av krig. 

Det var det samme under covid. Flyet ble kansellert pga innreiseforbud til USA. Reiseforsikring ville ikke dekke. KLM nektet å dekke. Heldigvis hadde jeg fått reisenekt fra jobb også, så de dekket faktisk flybillettene mine. Et halvt år seinere fikk jeg faktisk penger igjen fra KLM, selv om de initielt nektet. 

Anonymkode: 45264...f44

Jeg fikk faktisk penger fra reiseforsikringen under covid. Skulle til USA høstferien 2020. 🤣🤣🤣 Flyet gikk, så da hadde ikke flyselskapet noe ansvar for å refundere. Jeg måtte bare sende bekreftelse på at jeg hadde kjøpt billetter og at flyet hadde gått, og så hadde jeg pengene på konto innen en uke. 

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hva betyr dette? Se bilde 

Screenshot_20260301_143110_Samsung Internet.jpg

Force majeur. Kun flyselskapet som (eventuelt) tar ansvar for deg. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ja, skjønner det er en kjip situasjon. Men det er lenge til sommeren. 

Det er det, men blir stresset for at de må betale for nye biletter hjem igjen hvis det blir problemer med mellomlanding 

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det er det, men blir stresset for at de må betale for nye biletter hjem igjen hvis det blir problemer med mellomlanding 

Ikke stress over ting du ikke kan kontrollere. 

• Liker 2
Skrevet
Flammen12 skrev (2 minutter siden):

Ikke stress over ting du ikke kan kontrollere. 

Jeg er kvinne 🤣

Skrevet
Axa skrev (Akkurat nå):

Jeg er kvinne 🤣

Det ordner seg. Det er ikke verdens undergang. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Satt på spissen er det bare penger.

Det viktigste er at flyselskapene ikke setter dem i fare.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Axa skrev (6 minutter siden):

Jeg er kvinne 🤣

Ikkje stress over dette, kvinne eller ei! Uansett så er det vel ikkje du som skal betale?

Anonymkode: 6e53c...ed2

Skrevet
AnonymBruker skrev (56 minutter siden):

Det er lenge til. 
Hvis flyet ikke går, vil de få refundert billetten av flyselskapet. Så lenge ikke flyselskapet går konkurs. Da må dere i tilfelle gå på kredittkortselskapet (hvis det er betalt med cc, noe man alltid bør gjøre). 
Har man råd til å reise på ferie til Asia, så må man ha råd til å evt kjøpe seg ny billett hjem hvis det skulle bli krise. Men forhåpentligvis vil det gå fint. Ikke noe poeng i å gå rundt i månedsvis og være stressa for noe man a) ikke kan kontrollere, og b) vil ordne seg. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...