AnonymBruker Skrevet 28. februar #1 Skrevet 28. februar Hva syntes dere og føler dere i følgende situasjon. Du, din kjæreste , og ei dame i samme rom. Denne damen sender ett slengkyss til kjæresten din når hun sier ha det, men ser ikke på meg. Ser han blir smigret. Anonymkode: db40f...b43
AnonymBruker Skrevet 28. februar #4 Skrevet 28. februar Ja jeg syntes det var vondt. Anonymkode: db40f...b43 3
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 17:59 #5 Skrevet søndag kl. 17:59 Umulig å si hvilken intensjon hun hadde med slengkysset, når vi ikke vet hvilken relasjon dere har alle 3. Jeg tenkte bitch med en gang og idiot andre gang. Han følte seg smigret eller ble han ukomfortabel og bare smilte for å lette på stemningen ? Så tør du ikke å spørre fordi da er du den galne, dramatiske og sjalue kjerringa som ikke tåler en dritt. Ville latt det gå for denne gang,men gjentar det seg eller annet skjer, då hadde jeg faktisk spurt. Hva er greia mellom dere to ? Anonymkode: a9c21...ab4
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 20:06 #6 Skrevet søndag kl. 20:06 Nå er du forbi sjokkfasen. Spør henne neste gang du ser henne. Anonymkode: c21e9...74b
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 20:18 #7 Skrevet søndag kl. 20:18 Ei dame du kjenner eller? Hadde ikke likt det nei men det er ikke hans feil. Anonymkode: ed46c...cd6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå