AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 19:52 #1 Skrevet lørdag kl. 19:52 Er det noen som tenker at det å få barn når det er så mye uro er feil? Hvis ja, hvorfor? Anonymkode: 89d2b...984
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 20:13 #2 Skrevet lørdag kl. 20:13 Det har jo alltid vært barn født i uro-tider, krig osv. ikke noe unikt. Kjør på om du ønsker barn Anonymkode: ee1fc...381 4
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 20:23 #3 Skrevet lørdag kl. 20:23 Skal man vente på den rette tiden vil man aldri få barn. Anonymkode: 1b3e8...4d3 3 1 2
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 22:07 #4 Skrevet lørdag kl. 22:07 Man vet jo aldri hva framtiden bringer, enten det er krig eller pandemier, er en del av livets gang det. Vil du har barn så får du ikke flere enn du klarer å ta deg av i gode tider som i dårlige tider. Heller ikke lurt å belage seg på en partner eller familie for ting endrer seg der og. Og så er det jo ingen som tvinger en til å få barn. Anonymkode: d2013...459 1
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #5 Skrevet 15 timer siden Helt ærlig: ja, litt. Selv om det er «feil» å tenke sånn. Anonymkode: 2d260...27c
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #6 Skrevet 12 timer siden Jeg hadde aldri fått barn nå. Anonymkode: d9f57...c50 1
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #7 Skrevet 9 timer siden Det kommer til å være krig de neste tiårene. Så hvis du ikke velger å få barn «i disse tider» så kommer du nok aldri til å få det Anonymkode: fc47d...935 1
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #8 Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (22 timer siden): Det har jo alltid vært barn født i uro-tider, krig osv. ikke noe unikt. Kjør på om du ønsker barn Anonymkode: ee1fc...381 Ja, det har det. Men det var født betydelig færre barn under andre verdenskrig enn i årene rett etterpå. Anonymkode: 6ab1c...d48
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #9 Skrevet 8 timer siden Aldri tenkt på det nei. Fikk barn i november Anonymkode: 535dd...417
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #10 Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Men det var født betydelig færre barn under andre verdenskrig enn i årene rett etterpå. Anonymkode: 6ab1c...d48 Så kjør på med barn nå før det blir for seint. Anonymkode: 2b04f...fbe
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #11 Skrevet 8 timer siden Best å få barn nå, når så mange andre er redd for å få barn. For da slipper barna dine mest sannsynlig å bli behandlet uverdig i en eldrebølge når de blir gamle, for det vil være ressurser nok til at de blir ivaretatt. Og som nevnt finnes det ikke noen tider uten krig og uro i verden, det er bare det at vi har såpass stort informasjonstilfang i dag på alt som skjer i verden. Det er ikke mer krig i verden i dag enn det var for 50 år siden. Anonymkode: be75b...a05
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #12 Skrevet 6 timer siden Jeg har tre gutter i "militæralder". Selv om jeg elsker dem over alt på jord, og aldri ville vært dem foruten, så tenker jeg ofte på hvilken verden jeg har brakt dem inn i.. Hadde jeg visst det jeg vet i dag, hadde jeg nok ikke fått barn. Anonymkode: eda25...79d
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #13 Skrevet 6 timer siden Hvem vet hvordan fremtiden ser ut? Kan hende «disse tider» om 10 år er mye verre, eller enda bedre, ingen vet. Få barn om du ønsker barn. Anonymkode: 82aa9...1bc
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #14 Skrevet 6 timer siden Tror ikke det er en god idé for noen med tynne nerver å få barn Anonymkode: 26ab3...e1a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå