AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 17:12 #1 Skrevet lørdag kl. 17:12 Min ex var besatt av at alt skulle være nyvasket før sex, men nå har jeg ei som blir mer kåt når det lukter der nede. Dama gjør alt inkl rimming, men jeg finner dette motsatt. Vært sammen noen år og finner det underlig... er det vanlig at kvinner tenner på lukter under belte ? (Vet jeg ikke burde klage, men sliter med å venne meg til det) Anonymkode: 69965...f4f
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 17:21 #2 Skrevet lørdag kl. 17:21 Jeg har ikke diskutert dette med venninner, men selv er jeg i alle fall mer på linje med exen din enn din nåværende. Dvs: man trenger ikke være 100% nydusjet, men jeg tenner ikke på mye kjønnslukt. Anonymkode: 6244d...45b 3 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 20:50 #3 Skrevet lørdag kl. 20:50 Pleier ikke å tenne på lukten man finner i underlivet på mannen min, men jeg liker veldig godt når han er nydusjet. Lukten fra shampoo/balsam/deodorant med god lukt/parfyme gir meg positive vibber. Anonymkode: 27b6b...04d 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 20:54 #4 Skrevet lørdag kl. 20:54 Det er forskjell på litt kjønnslukt og tisselukt. Tisselukt klarer jeg bare ikke🤢 At han ikke er 100% nyvasket går fint. Anonymkode: d064c...725 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 21:00 #6 Skrevet lørdag kl. 21:00 Vil ha nydusja ja Anonymkode: b594a...65a 3
Bamseklemmer Skrevet i går, 05:27 #7 Skrevet i går, 05:27 Jeg pusser tennene.. og rubber tunga.. vasker utstyr og hendene.. jeg klipper og filer neglene.. Hygienen tar jeg på alvor, men det skjer helt naturlig av daglige gjøremål.. Rift i vaginaen pga. negler, eller bakterier er helt unødvendig.. Jeg gjør det også pga min egen selvfølelse, men det påvirker også kvinnen til å slappe av så mye mere.. Så det er litt pose og sekk til begge💞 Når begge har like god samvittighet, da knirker senga på sitt beste🤭 Fittelukt er et hærlig afrodisiakum som øker sexlysten.. Det samme som feromoner av svettelukt iunder armene kan gjøre. Det er forsket på dette.. Min venninne gnidde derfor fittesaft på halsen, og vennene hennes ble spinnville av kåthet.. Dette er ikke noe nytt sjekketriks, det er et gammelt sjekketriks Derfor hører vi at kvinner og menn blir "avhengig" av kjæresten🥰
Tough cookie Skrevet i går, 08:24 #8 Skrevet i går, 08:24 Ikke kjønnslukt, avføringslukt, tisselukt, svettelukt, gammel kroppslukt eller sterk parfymelukt 1 1
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #9 Skrevet 13 timer siden Nydusjet er definitivt det beste, men ikke nødvendig. Gjør man det til et krav at man skal være nydusjet kan det medføre sine egne problemer. Eksen min skulle alltid dusje før sex, så det ble nesten aldri spontan sex med henne. Anonymkode: fa36a...904
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå