Gå til innhold

Tips for å tenne mannen?

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 28.2.2026 den 21.41):

Har du på deg sexy undertøy og høye hæler så finnes det ikke en mannlig kjæreste i verden som ikke blir umiddelbart klar.

Anonymkode: 3ef61...90a

Hadde jeg møtt mannen med det tror jeg kanskje han hadde fliret mer enn han hadde blitt tent. 😂

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Jeg har nylig møtt ei dame, som tenner meg vilt. Jeg er snart 50, hun er 37, hun bor i Bergen, jeg i Oslo. Hun kom på besøk i helgen. Hun fikk koden og låste seg inn i leiligheten min på tidlig fredag ettermiddag. Når jeg kom fra jobb, litt senere, møtte hun meg i gangen nydusjet i en av mine skjorter og i ei sexy truse og beige stayups-strømper. Det var bare så vilt sexy og satte tonen for en deilig helg. Vill tenning hos oss begge. 

Anonymkode: 0696d...0da

Du har iallefall ikke tenningsproblem med å få start, et topp laddet batteri gjør at du kommer deg dit du vil👏😉

AnonymBruker
Skrevet
Bimbo skrev (7 timer siden):

Du misforstod ts. Hun spør etter tips til hvordan tenne en mann som allerede tenner på henne og hennes kropp, litt ekstra. Du vet sikkert at de fleste menn er tiltrukket av sin partner og gjerne har noen ekstra triggere, i form av oppførsel, bekledning osv?

De fleste menn aksepterer den partneren de har og jobber med det. Det er forskjell på det og bli isolert sett seksuelt tent av noen. Det gjør IKKE de fleste menn, for de fleste menn har ikke en seksuelt attraktiv partner. 

Anonymkode: f516d...a4d

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

De fleste menn aksepterer den partneren de har og jobber med det. Det er forskjell på det og bli isolert sett seksuelt tent av noen. Det gjør IKKE de fleste menn, for de fleste menn har ikke en seksuelt attraktiv partner. 

Dette gjelder jo kvinner også, de fleste kvinner har ikke en objektivt seksuelt attraktiv partner. Sånn er livet.

Anonymkode: e853a...1bc

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Det er noe sykelig over slik opphengthet i objektiv attraktivitet i forbindelse med tenning. Vi tenner seksuelt på hverandre for at menneskeheten skal gå videre og det er helt normalt å tenne på helt normalt attraktive folk. Det er vanlig å ha både sterke og friske gener og høy fruktbarhet uten å være usannsynlig vakker.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Tråden er ryddet for brukerforfølgelse, og innlegg tilknyttet dette.

veronica<3, mod. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 2.3.2026 den 23.35):

Jeg har nylig møtt ei dame, som tenner meg vilt. Jeg er snart 50, hun er 37, hun bor i Bergen, jeg i Oslo. Hun kom på besøk i helgen. Hun fikk koden og låste seg inn i leiligheten min på tidlig fredag ettermiddag. Når jeg kom fra jobb, litt senere, møtte hun meg i gangen nydusjet i en av mine skjorter og i ei sexy truse og beige stayups-strømper. Det var bare så vilt sexy og satte tonen for en deilig helg. Vill tenning hos oss begge. 

Anonymkode: 0696d...0da

Deilig! 

Anonymkode: 7a1d3...b0a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...