AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 14:36 #1 Skrevet lørdag kl. 14:36 Og vil dele erfaringer? Mannen min tenner på pumpet fitte og ønsker at vi prøver det. Anonymkode: 90522...c72
Katten.2.0 Skrevet lørdag kl. 21:56 #2 Skrevet lørdag kl. 21:56 Det er viktig at formen passer din rett, men jeg aner ikke hvordan man får testet det. Har hatt litt problemer de gangene jeg har prøvd med partnere, da vakuumet ofte løsnet uten at vi ønsket det, men det gikk til slutt. De av partnerne mine hvor vi har gjort dette har likt det veldig godt. Det gjør at mer blod kommer til, som gjør henne mer følsom. Utrolig morsomt når det funker, smått irriterende når det ikke funker. Kan også anbefale å legge med noen sånne små pumper som kan festes kun over klitoris eller brystvortene. Gir litt flere muligheter og er ofte letter å feste. 1
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 01:19 #3 Skrevet søndag kl. 01:19 Pumping av penis er en anbefalt rutine i visse rehab løp. Hvor utbredt det er ellers vet jeg ikke. Men at det gir effekt på volum der og da, ja det har en god erfaring med. Menn som liker kvinner med pumpet mus er nok og de som ikke lar seg intimidere av ei stor mus. Jeg selv har alltid likt godt utviklede kvinnekjønn. Det griper godt om en stor penis, ja alt blir mer levende på sett og vis. . Anonymkode: 13011...21b
Bamseklemmer Skrevet søndag kl. 03:34 #4 Skrevet søndag kl. 03:34 (endret) AnonymBruker skrev (12 timer siden): Og vil dele erfaringer? Mannen min tenner på pumpet fitte og ønsker at vi prøver det. Anonymkode: 90522...c72 Det er jo det utrolige hærlige utrykket som tenner meg.. Ei venninne hadde kjøpt seg en "Pussy Pump Licker", og ikke en vanlig pumpe. Den var utstyrt med en tunge som beveget seg, som slikket klitten med forskjellige hastigheter. Dette ble hennes dag.. pikken skulle ta fri, men hun trengte hjelp. Så hærlig tenkte jeg, og leste på bruksanvisningen. Vi knotet fælt i begynnelsen, men hun var spinnvill kåt av å prøve den. Det var visst en hærlig opplevelse å kjenne på vacuumet, og at hun endret seg der nede.. Hun tente på sin egen oppsvulmet fitte, så satte jeg igang tunge funksjonen. Minimum i starten, så økte jeg etterhvert når hun pustet høyere.. Så kysset jeg henne på halsen, puppene og magen for å hjelpe til.. Det tok litt tid å få fitta oppsvulmet, og det tok litt tid å få henne normal igjen.. Hun bruker den mye alene nå, men mest brukt pga av tungefunksjonen🥰 Endret søndag kl. 03:36 av Bamseklemmer
veronica<3 Skrevet mandag kl. 17:50 #5 Skrevet mandag kl. 17:50 Tråden er ryddet for avsporinger. veronica<3, mod.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå