Gjest tiddeli Skrevet 7. april 2006 #1 Skrevet 7. april 2006 Stemmer det at man må ha trafikalt grunnkurs før man begynner å øvelseskjøre privat? Har sett noen pakketilbud med obligatorisk mørkekjøring etc, men jeg kan jo ikke ta mørkekjøringen før jeg har lært å kjøre bil i det hele tatt? Er det bare teoridelen jeg må ha? Jeg skjønner ikke det her helt... :klø:
Gjest Donna Skrevet 7. april 2006 #2 Skrevet 7. april 2006 Ja, du må ha trafikalt grunnkurs før du kan øvelseskjøre både privat og på kjøreskole.
LilleBille Skrevet 8. april 2006 #3 Skrevet 8. april 2006 Trafikalt grunnkurs ... og helt billig er det ikke heller - kr. 2.500,- - 3.000,- (For de som ikke er så heldige og får tatt det som deler av elevenes valg på skolen)
Gjest Gjest Skrevet 9. april 2006 #4 Skrevet 9. april 2006 Det stemmer at du må ha traffikalt grunnkurs. Jeg betalte 1900 kr for dette kurset, mørkekjøring inkludert. Pga nye regler trenger man ikke kjøre selv på mørkekjøringen. Vi satt på i bilen også demonstrerte lærerne diverse ting.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå