AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 13:14 #1 Skrevet lørdag kl. 13:14 Jeg er så heldig å få en Rolex dameklokke i gave. Jeg ønsker meg en med diamanter i urskiver, men er usikker på hvilken farge jeg bør velge på urskiven. Det står mellom mørk blå, brun eller gull. Lenken er i gull/stål. Jeg er midt i 40 åra. Hva ville du valgt? Anonymkode: 216d8...1a8 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 13:24 #2 Skrevet lørdag kl. 13:24 Den med brun urskive er kjempelekker. Ville valgt den om jeg skulle ha Rolex. Og metallet ellers; gullfargen "rødt gull", ikke gult eller sølvfarget til den brune urskiven. Anonymkode: 34b96...fd3
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 13:32 #3 Skrevet lørdag kl. 13:32 Jeg har en i sort og en i rosa. Begge er fine til sitt bruk. Så du må nesten dra innom butikken og prøve hva som passer deg best. (Blå skive var det umulig å komme på listen på for et års tid siden, så jeg ville sjekket at det var mulig for jeg brukte noe tid på det). Anonymkode: 6dfba...f25
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 13:37 #5 Skrevet lørdag kl. 13:37 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Den med brun urskive er kjempelekker. Ville valgt den om jeg skulle ha Rolex. Og metallet ellers; gullfargen "rødt gull", ikke gult eller sølvfarget til den brune urskiven. Anonymkode: 34b96...fd3 Ja den brune var veldig lekker. Heller mot den. Passer ikke rødt gull/rose gull. Så må være gult gull. Synes lenker uten gull (altså helt stål) er veldig kjedelige. Anonymkode: 216d8...1a8
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 13:40 #6 Skrevet lørdag kl. 13:40 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg har en i sort og en i rosa. Begge er fine til sitt bruk. Så du må nesten dra innom butikken og prøve hva som passer deg best. (Blå skive var det umulig å komme på listen på for et års tid siden, så jeg ville sjekket at det var mulig for jeg brukte noe tid på det). Anonymkode: 6dfba...f25 De har jo ikke klokkene i butikken, kun ett par i show rommet. Så går ikke å prøve fargen. Anonymkode: 216d8...1a8
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 13:41 #7 Skrevet lørdag kl. 13:41 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): De har jo ikke klokkene i butikken, kun ett par i show rommet. Så går ikke å prøve fargen. Anonymkode: 216d8...1a8 De har ofte hvertfall flere klokker med forskjellige farge på urskiven, så du kan være heldig å treffe med fargen hvertfall (selvom det ikke skulle være rett modell)... det er noe med å se den på armen. Anonymkode: 6dfba...f25
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 13:43 #8 Skrevet lørdag kl. 13:43 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): De har ofte hvertfall flere klokker med forskjellige farge på urskiven, så du kan være heldig å treffe med fargen hvertfall (selvom det ikke skulle være rett modell)... det er noe med å se den på armen. Anonymkode: 6dfba...f25 Ja det er sant. Kunne ikke se at de hadde den brune, men får ta en runde til . Anonymkode: 216d8...1a8
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 13:48 #9 Skrevet lørdag kl. 13:48 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Den med brun urskive er kjempelekker. Ville valgt den om jeg skulle ha Rolex. Og metallet ellers; gullfargen "rødt gull", ikke gult eller sølvfarget til den brune urskiven. Anonymkode: 34b96...fd3 Den komboen har jeg på min 😊 Veldig tidløs og fin. Er veldig fornøyd. Anonymkode: 335ca...5a9
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 13:59 #10 Skrevet lørdag kl. 13:59 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Den komboen har jeg på min 😊 Veldig tidløs og fin. Er veldig fornøyd. Anonymkode: 335ca...5a9 Gull brun eller rosegull/brun? Anonymkode: 216d8...1a8
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 14:33 #11 Skrevet lørdag kl. 14:33 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg er så heldig å få en Rolex dameklokke i gave. Jeg ønsker meg en med diamanter i urskiver, men er usikker på hvilken farge jeg bør velge på urskiven. Det står mellom mørk blå, brun eller gull. Lenken er i gull/stål. Jeg er midt i 40 åra. Hva ville du valgt? Anonymkode: 216d8...1a8 Har du linker? Anonymkode: 44630...a75
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 14:39 #12 Skrevet lørdag kl. 14:39 Min har mørkeblå skive, jeg liker den. Ville aldri kjøpt en rolex selv, men har arvet den. Og det har ingenting med merket å gjøre, jeg ville aldri brukt så mye penger på en klokke. Tør jo aldri ha den på. Hadde heller reist på 4 sydenturer, eller kjøpt en hytte liksom. Anonymkode: 6fc00...646
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 15:06 #13 Skrevet lørdag kl. 15:06 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Min har mørkeblå skive, jeg liker den. Ville aldri kjøpt en rolex selv, men har arvet den. Og det har ingenting med merket å gjøre, jeg ville aldri brukt så mye penger på en klokke. Tør jo aldri ha den på. Hadde heller reist på 4 sydenturer, eller kjøpt en hytte liksom. Anonymkode: 6fc00...646 De fleste av oss som kjøper oss Rolex har penger til både klokken, ferieturer og hytte.. Om ikke hadde jeg selvsagt ikke kjøpt den klokken. Anonymkode: 6dfba...f25 3
Rhodiola Skrevet lørdag kl. 16:09 #14 Skrevet lørdag kl. 16:09 Tråden er ryddet for latterliggjøring, brukerdebatt, brukerangrep, avsporing og tilhørende svar. Den er i tillegg flyttet fra underforumet Forbruker, jus og økonomi. Rhodiola, admin.
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #15 Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (På 28.2.2026 den 14.59): Gull brun eller rosegull/brun? Anonymkode: 216d8...1a8 Rosegull/brun Anonymkode: 335ca...5a9
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #16 Skrevet 10 timer siden Teit spørsmål, men dere med Rolex eller annen «gammeldags» klokke, bruker dere ikke pulsklokke? Bytter dere på? Ja, jeg er seriøs. 😅 Anonymkode: d6919...d94
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #17 Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Teit spørsmål, men dere med Rolex eller annen «gammeldags» klokke, bruker dere ikke pulsklokke? Bytter dere på? Ja, jeg er seriøs. 😅 Anonymkode: d6919...d94 Bruker ikke puls-/smartklokke. Anonymkode: c5c87...682
Jdz Skrevet 10 timer siden #18 Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Teit spørsmål, men dere med Rolex eller annen «gammeldags» klokke, bruker dere ikke pulsklokke? Bytter dere på? Ja, jeg er seriøs. 😅 Anonymkode: d6919...d94 Nei, jeg bruker ikke smartklokke. Synes ikke de er fine og det har aldri vært noe savn. Jeg bruker tradisjonelt armbåndsur eller ingenting.
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #19 Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (5 timer siden): Teit spørsmål, men dere med Rolex eller annen «gammeldags» klokke, bruker dere ikke pulsklokke? Bytter dere på? Ja, jeg er seriøs. 😅 Anonymkode: d6919...d94 Bruker kun pulsklokke når jeg er på trening. Pulsklokke er en hype. Ingen har behov for å overvåke puls og søvn på daglig basis. Store og klumpete er de også spesielt garmin. Apple Watch er den eneste som estetisk kan gå ann, men den har jo veldig dårlig batteritid. På daglig basis er det Rolexen som gjelder. Anonymkode: 216d8...1a8
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå