Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ja. jeg bytter til sandaler. Det gjør de fleste andre også, men ikke alle. Jeg skulle dog ønske det var pålagt, fordi det er veldig mye dammer, salt, skitten snø og annet ekkelt på gulvene våre nå som det er vinter. 

Anonymkode: 7cd3d...125

• Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bytter ikke

går i vintersko inne på kontoret 

AnonymBruker
Skrevet

Har kjøpt noen helt svarte Fritidssko til 1500,-. De var fine, men er jo ikke pensko. Håper det er greit. Hvis ikke kjøper jeg noe annet. Ts

Anonymkode: 01b07...6e5

AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg har sneakers til innebruk på jobb. I tørt sommervær, bytter jeg ikke. 

Anonymkode: ae0f8...ede

AnonymBruker
Skrevet

Skifter til Birkenstocks når jeg går i vintersko.

Anonymkode: 5ed6d...e25

AnonymBruker
Skrevet

Bytter ikke, er ikke vinter her.

Anonymkode: 72d4d...eff

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Ja på vinteren , har noen joggesko på kontoret . 

Anonymkode: 9da8a...012

Går vel ikke i joggesko på kontoret, håper jeg!

Anonymkode: 7facb...210

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Skifter til Birkenstocks når jeg går i vintersko.

Anonymkode: 5ed6d...e25

Ha ha.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Ja. jeg bytter til sandaler. Det gjør de fleste andre også, men ikke alle. Jeg skulle dog ønske det var pålagt, fordi det er veldig mye dammer, salt, skitten snø og annet ekkelt på gulvene våre nå som det er vinter. 

Sandaler? Da jobber du vel ikke på kontor?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg jobber i NAV. Vi har ingen formell kleskode, men det er ganske uskrevet at vi kler oss casual pent som et minimum, dvs vi kommer ikke i turklær eller treningsklær eller andre «koseklær». Jeg går i joggesko til og fra året rundt (må kjøre til kontoret og parkerer nært inngangså trenger ikke gå i slaps). Inne på kontoret går jeg i birkenstock-sandaler eller varme teddy-tøfler. Har 2 par penere sko i ulike farger og stiler skapet på kontoret som passer til «alt», de tar jeg på i møter med brukere og andre samarbeidspartnere. Har jeg møter utenfor kontoret ta jeg på penere sko om morgenen. 

Anonymkode: 758a1...af4

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Går vel ikke i joggesko på kontoret, håper jeg!

AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Det fins mange kontorer uten noen form for kleskode. Sandaler går jeg aldri med verken her eller der, men joggesko er fast hele sommerhalvåret. 

Anonymkode: d036d...a4d

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ikke den du siterer, men birkenstock og liknende er ganske standard på kontoret hos oss. Ikke dresskode

Anonymkode: 13ea7...f89

AnonymBruker
Skrevet

Ja, sykler til jobb og sykkelsko er ikke noe særlig å gå rundt i hele dagen 🤣

Anonymkode: e5d46...13e

AnonymBruker
Skrevet

En kompis tøfler rundt i slippers på kontoret, han er ingeniør i oljeindustrien. 
Selv klamper jeg rundt i vanntette vernestøvler hele året og er ikke plaget av fotsopp eller sure sokker. 

Anonymkode: 4fb5f...3e6

AnonymBruker
Skrevet

Kun når jeg bruker vintersko. Har et par litt penere sko enn sneakers som står på kontoret. 

Anonymkode: e8d12...a6b

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Hvor skulle jeg ellers jobbet?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg jobbe ri stor statig org og der går folk i alt fra pen-pensko til høye støvletter, til sokker i adidas slippers. Alt er lov med andre ord. For TS sin del så tenker jeg det er greit å se an hva som er standard på egen arbeidsplass. Hvois det finnes en kleskode burde du visst om den allerede, så jeg antar det er ganske casual.

Anonymkode: bdacd...f44

AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg går til jobb, vinteren må jeg ha sko som tåler litt på vei til jobb. 

Har det skjedd noe med saltet de bruker? Synes det er langt mer seigt og grisete nå enn før. Ser ikke ut hvis noen går inn med utesko om vinteren. 

Anonymkode: eb8b8...70d

Skrevet

Nå på vinteren, eller når det regner, ja, for da har jeg jo på meg vintersko eller støvler, de kan jeg ikke gå med på kontoret.

Har uansett alltid et ekstra par sko og sokker stående sånn i tilfelle de skoene jeg gikk hjemmefra i blir skite eller våte på veien. Er uformell stil her, så det er ikke så nøye hva slags sko oss på kontoret går i, men de må jo være rene, hele og tørre.

Skrevet

Jeg bytter sko nå om vinteren, orker ikke gå ikke vintersko inne hele dagen (enten er det tykke vintersko/støvletter når det er skikkelig kaldt, og i slapse-sesogen orker jeg ikke gå med sølete sko inne). 

Jobber et sted uten spesielt streng kleskode, men bytter til loafers/mokasiner innendørs om vinteren. Eventuelt sorte sneakers/joggesko.

Jeg har relativt nylig byttet jobb og når det blir bart skal jeg sykle til jobb for det meste, da blir det naturligvis også skobytte på jobb. Og klesskift 😅 (elsykkel og mest nedoverbakke eller flatt til jobb, så slipper å dusje på jobb).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...