Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Straks ferdig med min hårolje, nå har jeg brukt olaplex sin. Er ikke helt fornøyd med den, men så er jeg et menneske som bruker opp produktene jeg har kjøpt da, så nå ber jeg om hjelp til å finne min nye favoritt. 

- håret mitt er tykt og tørt 

- det er fargebehandlet 

- det er mye fall i det, de gangene jeg har prøvd på en enkel curly girl method, så blir det egentlig krøllete. Når jeg ikke jobber med det, kan håret mitt bli litt hagrid-lignende 😆

så, du som har tilsvarende hår, hva er din favoritt hårolje? 

Anonymkode: 290df...042

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du trenger nok noe annet enn en hårolje. Det kan være greit å bruke det, men du får nok ikke det resultatet du ønsker hvis du bare bruker det. Problemet er altså ikke merket på oljen du har brukt, men produktet i seg selv. 

Du bør bruke en sjampo og balsam som gir mye fukt for krøllete hår, selv bruker jeg maui moisture curl quench. Så bruker jeg en krøllekrem og en krøllespray som inneholder blant annet olje, og så må jeg jobbe med håret (klemme det opp) for at det skal bli definerte krøller. Sist men ikke minst klipper jeg layers (har 3 layers) for å få mer definerte krøller siden jeg har veldig langt hår. 

Anonymkode: 91291...751

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Du trenger nok noe annet enn en hårolje. Det kan være greit å bruke det, men du får nok ikke det resultatet du ønsker hvis du bare bruker det. Problemet er altså ikke merket på oljen du har brukt, men produktet i seg selv. 

Tøys.

Har også tykt og tørt og fargebehandlet hår med fall, jeg bruker Shu uemura sin hårolje, er godt fornøyd med den. Mye bedre enn andre produkter som kremer og paster og sprayer. Faktisk var det da jeg gikk over til kun olje at jeg begynte å se bra ut på håret.

Bruker kur i håret hver gang, aldri balsam. 

Er ellers enig i at det å klippe lag, og tynne mye(!) hjelper for å få frem krøllene. 

Anonymkode: 29feb...880

• Liker 1
Skrevet

Åja, jeg burde vært tydeligere, jeg ønsker egentlig ikke få frem krøllene. Jeg ønsker mest behandling mot tørt hår! 

Jeg bruker allerede sjampo og balsam for tørt hår og en leave in krem for tørt hår. Ønsker derfor kun tips om hårolje 😊 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Åja, jeg burde vært tydeligere, jeg ønsker egentlig ikke få frem krøllene. Jeg ønsker mest behandling mot tørt hår! 

Jeg bruker allerede sjampo og balsam for tørt hår og en leave in krem for tørt hår. Ønsker derfor kun tips om hårolje 😊 

Jeg liker Shu uemura.

Men den er dyr og jeg har tenkt å prøve ut den som skårer best her;

https://www.forbrukerradet.no/siste-nytt/test-av-haroljer-disse-inneholder-uonskede-kjemikalier/

Skrevet

Anbefaler Maroccan Oil original for grovt og tørt hår

Skrevet
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Du tulla ikke når du sa den var dyr 😂💸💸💸 

Men den er verdt det da :fnise:

Har prøvd mye av det andre, som Maroccanoil og SP Luxe oil, og det er jo ikke i det hele tatt det samme. Eneste er vel den ene fra Aussie, som jeg synes er god. Den er ikke dyr…men visstnok full av stoffer. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...