Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg datet en fyr men han ville kun ha sex, så vi avsluttet. (Møtes kanskje om vi begge føler for det)

Han har reisejobb og får da ikke sett sine to barn på to uker, pluss ei uke etter han har kommet hjem. Så da altså 3 uker uten å se de. Jeg mistenkte at han igår enten var ute eller om han har besøk av ei dame, fordi han har iallefall ikke ungene. Er ikke det veldig rart da? Å ikke vil tilbringe tiden med sine fremfor fest/sex og damer etter så lang stund uten? Egentlig bare enda en grunn for å glemme denne mannen tenker jeg. 

Anonymkode: c1fe1...4ee

• Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor bry deg når det kun handlet om sex 

Anonymkode: 45222...d83

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hvorfor bry deg når det kun handlet om sex 

Anonymkode: 45222...d83

Fordi jeg fikk følelser for han. Går ikke over på en,to, tre desverre. 

• Hjerte 3
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du har fått følelser for han bør du jo absolutt slutte å møte han kun for sex. Da kommer du deg ikke videre. Blokker han og slett nummer/sosiale medier så du klarer og komme deg over han

Anonymkode: 935cb...3e7

• Liker 4
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet

Slutt å bruke tid og tanker på ham. Du har følelser for ham, han vil bare ha sex. Det er god nok grunn til at du aldri bør se ham igjen og ikke bør bruke et sekund til på ham. Kom deg videre så fort som mulig for din egen del.

Og ja, hvis han kun er interessert i sex med deg, så ligger han med andre når han kan.

Om han er en elendig far spiller ingen rolle- dere vil aldri få barn sammen med mindre du blir uplanlagt gravid, nekter å ta abort og blir alenemor.

Han vil ikke ha deg. Han vil ha sex.

Anonymkode: e61cc...0ce

• Liker 4
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Slutt å bruke tid og tanker på ham. Du har følelser for ham, han vil bare ha sex. Det er god nok grunn til at du aldri bør se ham igjen og ikke bør bruke et sekund til på ham. Kom deg videre så fort som mulig for din egen del.

Og ja, hvis han kun er interessert i sex med deg, så ligger han med andre når han kan.

Om han er en elendig far spiller ingen rolle- dere vil aldri få barn sammen med mindre du blir uplanlagt gravid, nekter å ta abort og blir alenemor.

Han vil ikke ha deg. Han vil ha sex.

Anonymkode: e61cc...0ce

Han ville ikke ha noen for øyeblikket. Han er nok ærlig med de andre damene å, få som vil kun ha et ligg. 

Skrevet

Jo, det er rart. Hør på magefølelsen din ts. Skjønner det er veldig vanskelig.  Men jobb med deg selv og avslutt med den mannen. Du fortjener bedre også. 

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Sannhetsøkende skrev (Akkurat nå):

Jo, det er rart. Hør på magefølelsen din ts. Skjønner det er veldig vanskelig.  Men jobb med deg selv og avslutt med den mannen. Du fortjener bedre også. 

Egentlig glad han var ærlig med meg. Sier at jeg skal vite at han kun vil hs kos/film og sex. Er det i bunn og grunn dårlig gjort? Det var et slag i trynet, men jeg tenkte der og da at jeg helt klart fortjener bedre. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Egentlig glad han var ærlig med meg. Sier at jeg skal vite at han kun vil hs kos/film og sex. Er det i bunn og grunn dårlig gjort? Det var et slag i trynet, men jeg tenkte der og da at jeg helt klart fortjener bedre. 

Hvis han vet om følelsene dine er det dårlig gjort ja. Hadde han vært en bra mann hadde han avsluttet med deg og ikke fortsatt å bruke deg da han vet du ønsker mer.  Og at han i tillegg ligger med flere kvinner.  Kjære deg. Gå. Finnes bedre menn der ute. Og ja, det er ikke lett. I know i know...

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Jeg datet en fyr men han ville kun ha sex, så vi avsluttet. (Møtes kanskje om vi begge føler for det)

Han har reisejobb og får da ikke sett sine to barn på to uker, pluss ei uke etter han har kommet hjem. Så da altså 3 uker uten å se de. Jeg mistenkte at han igår enten var ute eller om han har besøk av ei dame, fordi han har iallefall ikke ungene. Er ikke det veldig rart da? Å ikke vil tilbringe tiden med sine fremfor fest/sex og damer etter så lang stund uten? Egentlig bare enda en grunn for å glemme denne mannen tenker jeg. 

Så du har gått på den klassiske bommerten å by på kroppen din før du har fått avklart hans hensikter og alt for sent oppdaget at det kun var sex han ville ha. Det er ikke lurt, vet du....

Men nå har dere jo avsluttet forholdet, så da burde det ikke vært noe mer å tenke på. Hadde det bare ikke vært for at du holder liv i følelsene og fortsetter å gjøre det vanskelig for deg selv, ved å fortsette å by på kroppen din i håp om at det kan bli noe mer samtidig som du vet at han ikke vil ha noe mer av deg enn kropp.

Hvis du skal komme videre, tror jeg du rett og slett må bryte all kontakt med han. Om dere fortsetter å treffes når dere "begge føler for det", vil du aldri komme deg ut av denne følelsesmyra.

Anonymkode: db65b...893

• Nyttig 2
Skrevet

Hvis han sier han kun vil ha sex, så er det ikke dårlig gjort. For da har han vært ærlig på det slik at du kan takke nei om du vil mer. Hvis du selv da fortsetter, er dette din feil. Du alene. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det eneste røde flagget i denne neverending føljetongen er deg, nå må du slutte å kaste bort tiden din! Du kan få det så sykt mye bedre men som et antall mennesker har sagt et antall ganger må du begynne med deg selv.

Anonymkode: 9762b...916

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg datet en fyr men han ville kun ha sex, så vi avsluttet.

Egentlig bare enda en grunn for å glemme denne mannen tenker jeg. 

Hvor mange grunner trenger du?

Anonymkode: 45630...164

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Vi aner vel ikke grunnen til hvorfor de har denne samværsordningen, så det er jo ikke et rødt flagg i seg selv.

Dere var bare ute etter ulike ting.

Anonymkode: e595f...516

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Vi aner vel ikke grunnen til hvorfor de har denne samværsordningen, så det er jo ikke et rødt flagg i seg selv.

Dere var bare ute etter ulike ting.

Anonymkode: e595f...516

Jeg syntes det skurrer om man ikke vil se barna etter 3 ukers tid, er du ikke enig i det?! Såklart det kan være BV inni bildet, eller tilsyn av foreldre/besteforeldre, men da er det noe han ikke har sagt til meg. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Du får sette deg ned på kne å be han om å gifte seg da er jo likestilling i dag😉 ellers får du tåle å bli brukt elller bare nyte det platonisk

Anonymkode: 68e45...447

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Jeg syntes det skurrer om man ikke vil se barna etter 3 ukers tid, er du ikke enig i det?! Såklart det kan være BV inni bildet, eller tilsyn av foreldre/besteforeldre, men da er det noe han ikke har sagt til meg. 

Det spiller ingen rolle for deg ! Kan være mor og barna er bortreist. Man vet aldri hva som skjer i andres liv. Men drit I han ! 

Anonymkode: fd644...fbb

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Han ville ikke ha noen for øyeblikket. Han er nok ærlig med de andre damene å, få som vil kun ha et ligg. 

Og det er jo helt legitimt det, han har vært ærlig og at du får følelser er ikke hans ansvar, ergo spiller ikke det noen rolle hvor fort det går over.

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Dette har du ingenting med å gjøre, og du kan selvfølgelig ikke få noen her til å mene noe om det. Du oppnår ingenting ved å svartmale han, finne feil, unnskyldninger osv. annet enn å fremstå som formådd helgemoro for en mann som faktisk var ærlig. Eller skal du finne noe å ta han på som gjør at blir tvunget til å velge deg? Løse en rebus og bli kvitt alle følelser? Forstår ikke motivasjonen din bak å legge så mye tid og energi på et menneske som ber om å få slippe deg, og det er deg det til slutt går utover.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Og det er jo helt legitimt det, han har vært ærlig og at du får følelser er ikke hans ansvar, ergo spiller ikke det noen rolle hvor fort det går over.

Dette har du ingenting med å gjøre, og du kan selvfølgelig ikke få noen her til å mene noe om det. Du oppnår ingenting ved å svartmale han, finne feil, unnskyldninger osv. annet enn å fremstå som formådd helgemoro for en mann som faktisk var ærlig. Eller skal du finne noe å ta han på som gjør at blir tvunget til å velge deg? Løse en rebus og bli kvitt alle følelser? Forstår ikke motivasjonen din bak å legge så mye tid og energi på et menneske som ber om å få slippe deg, og det er deg det til slutt går utover.

Kjenner du deg litt igjen? Jeg hadde et opgjør med han idag. Han var stille, rar og lite med. Jeg sa at hvis han har andre enn meg, så er det over. Vi har en sexrelasjon, men det innebærer også at vi ikke ligger med andre. Jeg vil ha ærlighet. Han sier han ikke ligger med andre, men jeg måtte være kvass for at det skulle til. 

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...