AnonymBruker Skrevet 28. februar #1 Skrevet 28. februar Hei holder på å klikke for meg har kjøpt et axkid mini 4 pro i beste velmenese og godtroenhet for at guttungen skal ha det beste men så har samboer volvo og jeg wv og der er ikke dette montert orignalt fra fabrikk om noen lure hoder på dette forumet kunne si noe om ettermonterte forankringsøyer så det kalles er godkjent av wv og axkid som gjerne har vert ute for dette før. Anonymkode: bd605...0a8
AnonymBruker Skrevet 28. februar #2 Skrevet 28. februar Gruppen Bilstoler på face. De vet alt. Anonymkode: 5f429...230
AnonymBruker Skrevet 28. februar #3 Skrevet 28. februar Vi fikk montert fester i skinnene på framsetet på vår Skoda enyaq, vi bestilte dem på nett og verkstedet monterte, null stress. Kanskje det funker for dere? Anonymkode: 1db9d...190 1
AnonymBruker Skrevet 28. februar #4 Skrevet 28. februar AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Vi fikk montert fester i skinnene på framsetet på vår Skoda enyaq, vi bestilte dem på nett og verkstedet monterte, null stress. Kanskje det funker for dere? Anonymkode: 1db9d...190 Hei. Ja skjønner. Var det et merkeverksted eller var det der dere kjøpte bilen? Som monterte altså wv/skoda verksted? Anonymkode: bd605...0a8
AnonymBruker Skrevet 28. februar #5 Skrevet 28. februar AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Hei. Ja skjønner. Var det et merkeverksted eller var det der dere kjøpte bilen? Som monterte altså wv/skoda verksted? Anonymkode: bd605...0a8 Det var der vi kjøpte bilen, skodaforhandler. Bilen var kjøpt ny fra fabrikk, så alle verkstedsbesøk har blitt dekket av garantien, også dette her. Men jeg ser ingen grunn til at ikke ethvert verksted skal kunne gjøre det, kunne sikkert gjort det selv og hvis man hadde rett skrujern 😊Det var bare å løsne på en skrue, dytte ankerfestet på plass, og skru fast igjen. Tok sånn to minutter (og så et kvarters tid for å prøve og forklare for den eldre mannen som var ansvarlig for oss og bilsalget hvorfor vi ikke bare kunne bruke isofix 😅). Anonymkode: 1db9d...190 1
AnonymBruker Skrevet 28. februar #6 Skrevet 28. februar Man kan montere selv. Vi har nettopp gjort det i vår Peugeot. Men meld deg bare inn i gruppa «Bilstoler» på Facebook og søk etter «forankringsringer». Da får du opp masse spørsmål og svar. Anonymkode: 05704...8b3
kjærring Skrevet 28. februar #7 Skrevet 28. februar AnonymBruker skrev (6 timer siden): Hei holder på å klikke for meg har kjøpt et axkid mini 4 pro i beste velmenese og godtroenhet for at guttungen skal ha det beste men så har samboer volvo og jeg wv og der er ikke dette montert orignalt fra fabrikk om noen lure hoder på dette forumet kunne si noe om ettermonterte forankringsøyer så det kalles er godkjent av wv og axkid som gjerne har vert ute for dette før. Anonymkode: bd605...0a8 Kjøp fester og monter, dette kan du gjøre selv. Eller så kan du tre de under skinnene
AnonymBruker Skrevet 28. februar #8 Skrevet 28. februar Vi har montert selv, på Saab 😅 jeg kjøpte det bare på nett og samboer monterte, var ikke så mye jobb tror jeg. Anonymkode: 58ef7...637
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå