AnonymBruker Skrevet 4. mars #41 Skrevet 4. mars AnonymBruker skrev (Akkurat nå): TIPS TIL FUGL, ikke dine personlige overbevisninger. Så har jeg gjentatte ganger sagt at jeg ikke vil ha dem. Du fortsetter. Anonymkode: 3c738...234 Som jeg pleier si når servitører surner fordi de ikke for noe tips: ikke noe tips er også et tips! Jeg kan som sagt ikke bestemme om du kjøper deg fugl eller ikke. Men jeg kan prøve få deg til å forstå at dette fugleholdet du legger opp til ikke er bra nok FOR FUGLEN. Anonymkode: 3c375...bf6 1
AnonymBruker Skrevet 4. mars #42 Skrevet 4. mars AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Som jeg pleier si når servitører surner fordi de ikke for noe tips: ikke noe tips er også et tips! Jeg kan som sagt ikke bestemme om du kjøper deg fugl eller ikke. Men jeg kan prøve få deg til å forstå at dette fugleholdet du legger opp til ikke er bra nok FOR FUGLEN. Anonymkode: 3c375...bf6 Er du en bot? Anonymkode: 3c738...234
AnonymBruker Skrevet 4. mars #43 Skrevet 4. mars Dropp fugl og fokuserer på dere selv istedenfor. Dere er nok. Anonymkode: 128f1...090 1
AnonymBruker Skrevet 4. mars #44 Skrevet 4. mars AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Er du en bot? Anonymkode: 3c738...234 Du slår meg for øvrig som en som ofte havner i konflikt med både servitører og andre du møter på din vei. Anonymkode: 3c738...234
AnonymBruker Skrevet 4. mars #45 Skrevet 4. mars AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Som jeg pleier si når servitører surner fordi de ikke for noe tips: ikke noe tips er også et tips! Jeg kan som sagt ikke bestemme om du kjøper deg fugl eller ikke. Men jeg kan prøve få deg til å forstå at dette fugleholdet du legger opp til ikke er bra nok FOR FUGLEN. Anonymkode: 3c375...bf6 Du slår meg for øvrig som en som ofte havner i konflikt med både servitører og andre du møter på din vei. Anonymkode: 3c738...234
AnonymBruker Skrevet 4. mars #46 Skrevet 4. mars AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Dropp fugl og fokuserer på dere selv istedenfor. Dere er nok. Anonymkode: 128f1...090 Hva er det du snakker om? Anonymkode: 3c738...234
AnonymBruker Skrevet 4. mars #47 Skrevet 4. mars AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hva er det du snakker om? Anonymkode: 3c738...234 Dere trenger ikke fugl. Morsomt i en måned så går dere lei Anonymkode: 128f1...090 1
AnonymBruker Skrevet 4. mars #48 Skrevet 4. mars AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Er du en bot? Anonymkode: 3c738...234 Jeg begynner å mistenke at ts Ikke klarer å lese anonymkodene. Det er flere forskjellige folk her som prøver å overbevise deg om det samme, ts: vi lærer hele tiden mer om dyrene vi holder som kjæledyr. Med dagens kunnskapsnivå vet vi at fuglehold i leilighet ikke er innafor Anonymkode: bcf9a...a3e 1
AnonymBruker Skrevet 4. mars #49 Skrevet 4. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): Er du en bot? Anonymkode: 3c738...234 selvfølgelig er jeg ikke en bot? Veldig rart at du tror jeg er en bot fordi jeg er uenig med deg. Jeg er aldri i krangel med servitører, men de få gangene jeg ikke gir tips - så er det også et tips. Det er dessverre frowned upon å komme med kritiske (konstruktive) tilbakemeldinger. Bare å se på denne tråden det! Anonymkode: 3c375...bf6
AnonymBruker Skrevet 4. mars #50 Skrevet 4. mars Om man ønsker fugl, men ikke støy eller flaksing, da tenker jeg at man enten må flytte på seg for å oppleve drømmen eller akseptere at man ikke kan ha fugl. Anonymkode: f56c9...f6f 2 2
AnonymBruker Skrevet 4. mars #51 Skrevet 4. mars Altså, du må jo finne fugler som er "klatrere" fremfor "flygere". Jeg kjenner ikke til den du spesifikt spør etter, men nymfekakaduer, undulater, conurer er av den typen som ikke behøver store områder å fly på, men de må ha mulighet til å fly, og de må ha klatremuligheter. (Og ingen av disse er stille) Hvis du vil at de skal lære triks og snakke, har du størst sjanse med en hann-fugl, men hann-fuglene er også de som støyer mest. Anonymkode: 08b05...b1c
Jodaneida Skrevet 5. mars #52 Skrevet 5. mars Nymfen min flyr ikke mye, men han er til gjengjeld sinnsykt bråkte😅
AnonymBruker Skrevet 5. mars #53 Skrevet 5. mars Kan hobbien dyrkes ved fugletitting? Kjøp ekte kamera og sende gutten på tur? Det er jo mindre forpliktende enn et kjæledyr. Anonymkode: 3e760...f4d 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå