AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #1 Skrevet 16 timer siden Ene barnet mitt (14 år) er helt vill etter fugler, og ønsker seg veldig fugl. Har tidigere hatt undulater, men personlig synes jeg ikke det var så kjekt. Trenger tips til fugletype som passer oss: Vi har ikke så stor plass, så helst en som ikke må fly/flakse så mye. Bor i blokk, så helst ikke en som bråker altfor mye. Familie på 4, en som tåler liv og røre rundt seg. Og ikke typisk «en-manns fugl» helst relativt lett å temme. Vi har god tid. Gjerne en som kan lære ulike triks, og som liker kos. Har sett på Caique, og synes de virker veldig aktuell. Men tar gjerne i mot gode innspill fra fuglekyndige! Anonymkode: 3c738...234
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #2 Skrevet 16 timer siden Selges det fugler enda? 😭 Håper den får fly fritt når vinduer og dører er lukket. Anonymkode: b99f0...f8b
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #3 Skrevet 16 timer siden De kan leve opptil 30 år. Noe både barnet og du er klar for? Anonymkode: 808b4...8f7 2 1
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #4 Skrevet 16 timer siden Jada, spurte vel ikke om hvor lenge de lever? Jeg er ikke født bak en låvedør, det er selvsagt ikke en impulsiv avgjørelse. Anonymkode: 3c738...234
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #5 Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Selges det fugler enda? 😭 Håper den får fly fritt når vinduer og dører er lukket. Anonymkode: b99f0...f8b Lurer du for alvor på om folk fremdeles har fugler som kjæledyr? Er det noe i innlegget mitt som gjør at du tror den bare skal sitte i et bur hele dagen? Anonymkode: 3c738...234
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #6 Skrevet 7 timer siden Hva med 2 stk. dvergpapegøyer. For å unngå styr med egglegging, så kan en velge 2 hanner. 1 dverg er mye støy, og krever konstant kontakt med mennesker. De lærer fort triks, er sosiale og aktive. Anonymkode: fbd3f...409
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå