AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #1 Skrevet 11 timer siden Ofte i helgene når jeg føler meg ensom setter jeg på litt musikk og drikker alene. Kan drikke en hel flaske vin og bli brisen. Er det noen flere her som gjør det samme? Anonymkode: f6658...30e 2 1
Sandel Skrevet 11 timer siden #2 Skrevet 11 timer siden Så klart, det der høres ut som en skikkelig fin kveld🤩 Syntes det er veldig deilig å drikke litt vin alene, høre på litt musikk, eller sende en melding jeg kanskje har ventet litt med. 2 1
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #4 Skrevet 10 timer siden Ja, elsker det. Men får ikke gjort så ofte. Kanskje 1-2 ganger i måneden. Detver friminuttet mitt i ellers så rutine og stressa liv Anonymkode: b7978...6f8 1
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #6 Skrevet 10 timer siden Har gjort det noen ganger før ja. Det er ikke noe jeg gjør hver helg, for det har jeg rett og slett ikke kapasitet til, men det kan gjøres innimellom. Jo eldre jeg blir, jo mer sliten blir jeg av å innta alkohol. Så jeg prøver å unngå det. Anonymkode: f4b29...2da 1
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #7 Skrevet 10 timer siden 🙋 Kan ta meg et par øl og et par glass vin. Fredag og/eller lørdag, eller en pils midt i uka. Er ikke ensom, men koser meg med det. Sitter ikke opp og rølper, men legger meg til rett tid uansett. Anonymkode: b49ef...a9a
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #8 Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Har gjort det noen ganger før ja. Det er ikke noe jeg gjør hver helg, for det har jeg rett og slett ikke kapasitet til, men det kan gjøres innimellom. Jo eldre jeg blir, jo mer sliten blir jeg av å innta alkohol. Så jeg prøver å unngå det. Anonymkode: f4b29...2da Samme her. Orker ikke mer enn 1-2 ganger pr 2 måneder egentlig Anonymkode: b7978...6f8
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #9 Skrevet 10 timer siden Alenetid kaller man dette! Uvurderlig alenetid... Anonymkode: 7989d...dd6 1 1 1
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #10 Skrevet 10 timer siden Jeg drikker en sekspakning øl hver fredag for å koble av. Har samboer, men han drikker ikke med meg. Er herlig. Anonymkode: 055f3...fb3 1
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #11 Skrevet 10 timer siden Ja, i kveld for eksempel. Er gressenke i to uker. I dag jobbet jeg 07.00 til 17.30, med første møte kl. 07.30, deretter fem krevende møter nesten uten pause, det siste ble avsluttet 17.30 og det var ikke mitt opplegg. Selv om det var jeg som ledet alle møtene, måtte jeg unnskylde meg og forlate et av møtene pga presserende toalettbesøk (huff). Siste mail ble sendt hjemmefra kl 18.30 og vet du hva?! Det var deilig å åpne vinflaska og den akter jeg å drikke opp, skål! Anonymkode: aebc3...a1d
Anonym90059005 Skrevet 10 timer siden #12 Skrevet 10 timer siden Nydelig er det. De som ser ned på det å drikke litt alene skjønner ikke hva de snakker om. Ta noen enheter alene hjemme en fre/lør og kjenne man blir litt småbrisen er bare deilig. 1
frøkna Skrevet 10 timer siden #13 Skrevet 10 timer siden Ja, om jeg er alene hjemme en kveld så elsker jeg å bestille sushi, drikke en god hvitvin og se på guilty pleasure TV haha. Det blir ikke så ofte da siden jeg har samboer og barn, men den egentiden setter jeg virkelig pris på. 1
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #14 Skrevet 10 timer siden Jeg tenker at det bare er et problem om du føler at du må det TS, for å takle følelsene av ensomhet. Anonymkode: 233e6...39b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå