AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 08:52 #41 Skrevet tirsdag kl. 08:52 Hvorfor skal du bidra til å ødelegge en familie? Ha litt selvrespekt. Anonymkode: 9c73b...12a
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 08:56 #42 Skrevet tirsdag kl. 08:56 Eier du null selvrespekt? Slike som deg.. du er like ekkel som den gifte mannen du ønsker å ligge med. Æsj. Anonymkode: 11aab...985
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 09:00 #43 Skrevet tirsdag kl. 09:00 AnonymBruker skrev (På 1.3.2026 den 20.15): Så uendelig deilig å høre at det endte kjipt for deg, sånn når du først planla å sørge for at hele livet til en uskyldig dame raste sammen. Sammen med mannen hennes, for all del. Anonymkode: c668a...521 Den stakkars uskyldige kvinnen hadde ødlagt forholdet sitt selv med å være utro. Hun fikk vite at samboeren hadde forhold på si, hun brydde seg ikke. Men skulle ha han der, for fasadens skyld. Anonymkode: 6522a...11d 1
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 23:40 #44 Skrevet tirsdag kl. 23:40 Jeg er kona, hun som oppdaget alle meldingene - med ikke bare deg, men flere kvinner. Denne type menn er notorisk utro. Jeg skulle gått for lenge siden, da jeg så de første tegnene, men vi hadde små barn og et langt liv sammen. Men nå går jeg. Er skuffet over slike menn, og alle kvinnene som driver på med gifte menn. Hvor er verdiene deres… Min første melding her inne og min første melding om dette noensinne. Er du en solid mann over 50 år, så kan du sende meg et vink her 😉 Anonymkode: 5ac45...735
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 18:42 #45 Skrevet lørdag kl. 18:42 AnonymBruker skrev (På 1.3.2026 den 11.22): Mye tryggere med en gift. Single menn kan ha sex med mange damer så man må ha kjip kondom sex, gifte menn er som regel good Anonymkode: d13f2...057 Er det egentlig tryggere når han åpenbart ikke eier samvittighet? Han kan jo være en horekunde som ser sitt snitt til å spare noen kroner på TS. Anonymkode: 80c90...3a3
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 18:45 #46 Skrevet lørdag kl. 18:45 For din egen del bør du ha verdighet nok til å styre unna, enkelt og greit 😊 Det er ingenting godt som kommer ut av slike ting, for noen av de involverte. Anonymkode: 84d66...dc5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå