Gå til innhold

Han er gift

Fremhevede innlegg

Skrevet
TomKrus skrev (3 timer siden):

Tar ikke TS sitt innlegg seriøst en gang, ethvert fornuftig moralsk menneske hadde skygget langt unna. Så mest sannsynlig ren trolling. 

Da er du naiv….

Anonymkode: b521f...2f7

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

TS: Jeg må bare presisere jeg vil IKKE inngå ett forhold med han, men tenker mer for det seksuelle kunne jeg tenkt meg

Anonymkode: be3d1...12e

Åja. Men da er det jo greit. 🙄.  Han er jo bare gift, og har barn. 

Anonymkode: 9b7e1...90e

Skrevet
TomKrus skrev (5 timer siden):

Tar ikke TS sitt innlegg seriøst en gang, ethvert fornuftig moralsk menneske hadde skygget langt unna. Så mest sannsynlig ren trolling. 

Er du klar over hvor mange 'ikke-fornuftige moralske' mennesker der finnes selv i lille Norge?? Har du lest i en avis i det siste?? 

Anonymkode: 9b7e1...90e

• Nyttig 1
Skrevet

Men herregud menneske... Fordi om han er et umoralsk menneske som leker med familien sin, så trenger ikke du være av samme kaliber. Forsikre deg i det minste først om at de har et åpent ekteskap. 

Begynn å jobbe med selvrespekten din. Si til deg selv i speilet hver dag at du fortjener bedre og at du er bedre enn dette. 

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

TS: Jeg må bare presisere jeg vil IKKE inngå ett forhold med han, men tenker mer for det seksuelle kunne jeg tenkt meg

Ja jøss. Skikkelig opphissende med menn som er gift og går bak ryggen på kona si. Det er menn med stor M.

Anonymkode: f7923...02d

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

IKKE gjør det! Du blir bare såret ! KUTT han ut ! Selv om du sier at du ikke vil ha et forhold så blir du involvert... dette ender aldri bra ! Stakkars barn. 

Anonymkode: a3614...de0

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Kjør på tenker jeg! 🫡 Hvis du ikke er ute etter noe forhold, berre sexuelt. Du har ikke mye og tape. 

AnonymBruker
Skrevet
Mann57 skrev (10 minutter siden):

Kjør på tenker jeg! 🫡 Hvis du ikke er ute etter noe forhold, berre sexuelt. Du har ikke mye og tape. 

Jo, selvrespekten og anseelsen i andres øyne. 

Anonymkode: 8bbb2...c67

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Jo, selvrespekten og anseelsen i andres øyne. 

Anonymkode: 8bbb2...c67

Man har vel ikke mye respekt i utgangspunktet verken for seg selv eller den bedratte, hvis man bevisst involverer seg i sånt. Så det er ikke noe man taper.

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Ja jøss. Skikkelig opphissende med menn som er gift og går bak ryggen på kona si. Det er menn med stor M.

Min teori er at de som bevist innleder forhold med opptatte folk, har totalt mangel på selvfølelse, så de føler seg veldig spesiell når den opptatte velger å gå bak ryggen på partner for dem. 

Anonymkode: f8e1a...bef

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Min teori er at de som bevist innleder forhold med opptatte folk, har totalt mangel på selvfølelse, så de føler seg veldig spesiell når den opptatte velger å gå bak ryggen på partner for dem. 

Din teori beviser at du har 0 erfaring på området. 

Anonymkode: 6522a...11d

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Din teori beviser at du har 0 erfaring på området. 

Føler du deg truffet? 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Føler du deg truffet? 

Truffet av hva?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...