AnonymBruker Skrevet fredag kl. 19:49 #21 Skrevet fredag kl. 19:49 TomKrus skrev (3 timer siden): Tar ikke TS sitt innlegg seriøst en gang, ethvert fornuftig moralsk menneske hadde skygget langt unna. Så mest sannsynlig ren trolling. Da er du naiv…. Anonymkode: b521f...2f7
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 21:21 #22 Skrevet fredag kl. 21:21 AnonymBruker skrev (5 timer siden): TS: Jeg må bare presisere jeg vil IKKE inngå ett forhold med han, men tenker mer for det seksuelle kunne jeg tenkt meg Anonymkode: be3d1...12e Åja. Men da er det jo greit. 🙄. Han er jo bare gift, og har barn. Anonymkode: 9b7e1...90e
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 21:23 #23 Skrevet fredag kl. 21:23 TomKrus skrev (5 timer siden): Tar ikke TS sitt innlegg seriøst en gang, ethvert fornuftig moralsk menneske hadde skygget langt unna. Så mest sannsynlig ren trolling. Er du klar over hvor mange 'ikke-fornuftige moralske' mennesker der finnes selv i lille Norge?? Har du lest i en avis i det siste?? Anonymkode: 9b7e1...90e 1
Littelulla Skrevet fredag kl. 21:31 #24 Skrevet fredag kl. 21:31 Men herregud menneske... Fordi om han er et umoralsk menneske som leker med familien sin, så trenger ikke du være av samme kaliber. Forsikre deg i det minste først om at de har et åpent ekteskap. Begynn å jobbe med selvrespekten din. Si til deg selv i speilet hver dag at du fortjener bedre og at du er bedre enn dette. 1
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 22:21 #25 Skrevet fredag kl. 22:21 AnonymBruker skrev (6 timer siden): TS: Jeg må bare presisere jeg vil IKKE inngå ett forhold med han, men tenker mer for det seksuelle kunne jeg tenkt meg Anonymkode: be3d1...12e Ja jøss. Skikkelig opphissende med menn som er gift og går bak ryggen på kona si. Det er menn med stor M. Anonymkode: f7923...02d 2
AnonymBruker Skrevet i går, 00:08 #26 Skrevet i går, 00:08 IKKE gjør det! Du blir bare såret ! KUTT han ut ! Selv om du sier at du ikke vil ha et forhold så blir du involvert... dette ender aldri bra ! Stakkars barn. Anonymkode: a3614...de0
Mann57 Skrevet i går, 00:50 #27 Skrevet i går, 00:50 AnonymBruker skrev (9 timer siden): TS: Jeg må bare presisere jeg vil IKKE inngå ett forhold med han, men tenker mer for det seksuelle kunne jeg tenkt meg Anonymkode: be3d1...12e Kjør på tenker jeg! 🫡 Hvis du ikke er ute etter noe forhold, berre sexuelt. Du har ikke mye og tape.
AnonymBruker Skrevet i går, 01:01 #28 Skrevet i går, 01:01 Mann57 skrev (10 minutter siden): Kjør på tenker jeg! 🫡 Hvis du ikke er ute etter noe forhold, berre sexuelt. Du har ikke mye og tape. Jo, selvrespekten og anseelsen i andres øyne. Anonymkode: 8bbb2...c67 1
AnonymBruker Skrevet i går, 01:26 #29 Skrevet i går, 01:26 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Jo, selvrespekten og anseelsen i andres øyne. Anonymkode: 8bbb2...c67 Man har vel ikke mye respekt i utgangspunktet verken for seg selv eller den bedratte, hvis man bevisst involverer seg i sånt. Så det er ikke noe man taper. Anonymkode: f7923...02d 1
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #30 Skrevet 19 timer siden AnonymBruker skrev (12 timer siden): Ja jøss. Skikkelig opphissende med menn som er gift og går bak ryggen på kona si. Det er menn med stor M. Anonymkode: f7923...02d Min teori er at de som bevist innleder forhold med opptatte folk, har totalt mangel på selvfølelse, så de føler seg veldig spesiell når den opptatte velger å gå bak ryggen på partner for dem. Anonymkode: f8e1a...bef 1
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #31 Skrevet 19 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Min teori er at de som bevist innleder forhold med opptatte folk, har totalt mangel på selvfølelse, så de føler seg veldig spesiell når den opptatte velger å gå bak ryggen på partner for dem. Anonymkode: f8e1a...bef Din teori beviser at du har 0 erfaring på området. Anonymkode: 6522a...11d
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #32 Skrevet 19 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Din teori beviser at du har 0 erfaring på området. Anonymkode: 6522a...11d Føler du deg truffet? Anonymkode: f8e1a...bef 1
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #33 Skrevet 19 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Føler du deg truffet? Anonymkode: f8e1a...bef Truffet av hva? Anonymkode: 6522a...11d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå