Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

I 1-2 mnd har jeg snakket over tid med en mann, han er gift og har barn. Usikker hvordan forholdet er, har ikke spurt noe om dette. Vi skriver til hverandre på alle døgnets tider. Han gjør det også på alle plattformer- virker ikke som om han skjuler noe for noen. Han vil ha vanlige samtaler med meg. Vi har møttes før, men aldri gjort noe seksuelt. Etter sist møte innså vi begge at det lå noe mere der, noe seksuelt. Jeg vet at det er umoralsk av meg. Vet at dette er en person som er glad i damer, da jeg har sett han før vært med andre. Jeg har heller null info om forholdet han er i. Vi har tenkt å møtes, men jeg er litt redd for hvordan utviklingen kan bli. Har noen erfaring med slike problemstillinger? Synes det er rart at han vil snakke så mye «normalt» med meg, samtidig så vet jeg at han også har veldig lyst  på meg.

Anonymkode: be3d1...12e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor har det noe å si hvordan forholdet er? Du nevner det to ganer. Han er gift, uansett hvordan forholdet hans er så er han gift og han har barn i dette ekteskapet. Og dette vet du. 

Anonymkode: 9b7e1...90e

• Liker 12
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)

Han er sikkert ensom i ekteskapet sitt. Mange menn er det, og når menn er ensomme så søker de kontakt med damer. 

Dette er en klassiker 👆 Ikke til å ta feil av. 

Noen menn ønsker seg en elskerinne og 'groomer'.

Andre menn ønsker bekreftelse, oppmerksomhet, anerkjennelse og omsorg.

Felles for disse to er at mest sannsynlig så ønsker han å ha sex med deg. 

Vær oppmerksom eller avslutt relasjonen for ditt eget beste og velbefinnende.

Avhengighetsdynamikker er ofte veldig påfallende, og bekrefter det jeg allerede har skissert 👆

Det kan fort utvikle seg til å bli et hekt, og gjør det det, så kan du få skikkelige utfordringer med selvbilde og selvfølelsen din. 

Relasjonsdynamikker kan være skumle slik.

🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩

Endret av Strigiformes
  • Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Ville du stolt på han om dere ble sammen? 

Du vil jo aldri føle deg 100% trygg i forhold med han. 

Anonymkode: bbbd7...173

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

TS: Jeg må bare presisere jeg vil IKKE inngå ett forhold med han, men tenker mer for det seksuelle kunne jeg tenkt meg

AnonymBruker
Skrevet

Er det ikke enklere å finne noe uforpliktende med en enslig mann?

Anonymkode: 80c90...3a3

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

TS: Jeg må bare presisere jeg vil IKKE inngå ett forhold med han, men tenker mer for det seksuelle kunne jeg tenkt meg

Det er nok av single menn å velge i. De hadde sikkert satt stor pris på en kvinne som deg. 

Single menn byr på seg selv, viser tilgjengelighet og er omsorgsfulle. 

Finner du rette mannen så er du heldig.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Er det ikke enklere å finne noe uforpliktende med en enslig mann?

Anonymkode: 80c90...3a3

Hvorfor finne seg en singel mann når man kan ødelegge en familie i stedet? 

Anonymkode: c954e...e1f

• Liker 4
  • Nyttig 7
AnonymBruker
Skrevet

Hold deg unna! 

Anonymkode: b521f...2f7

• Liker 1
  • Nyttig 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hold deg unna! 

Anonymkode: b521f...2f7

Tar ikke TS sitt innlegg seriøst en gang, ethvert fornuftig moralsk menneske hadde skygget langt unna. Så mest sannsynlig ren trolling. 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Hvorfor det? Hvorfor ikke finne en som kun vil ha deg? Om det så bare er seksuelt.

Anonymkode: e8383...f0c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (49 minutter siden):

Det er alltid en risiko å være elskerinnen. En ting er at hun kan finne det ut og sette ut stygge rykter om deg, en annen ting er at hun kan bli så opprørt at hun skader deg eller andre du/han er glad i. 

Anonymkode: 62187...24d

• Liker 4
Skrevet

Han se deg som en venn. Og kanskje han har lyst på deg, men det vil ikke sier han vil gjøre noe.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (55 minutter siden):

Du skriver mye å ofte med ham. Du har allerede skapt en relasjon med ham. Nå vil du ha sex med ham. Du går bevisst inn i et forhold med en mann du vet er en drittsekk. Hvordan hans ekteskap er, betyr ingenting, fordi han har uansett ikke tatt skritt for å bli skilt. Han er bare en utro egoist, og du vil bidra. 

Anonymkode: 905f6...ed4

• Liker 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (59 minutter siden):

Jeg tenkte slik som deg engang. Bare ha litt sex innimellom med en gift mann.

Det gikk til helvete, og på helsa løs. Pga følelser. Han skulle skille seg, vi gledet oss til fremtiden. Alt var fantastisk.

Jeg ventet i TRE ÅR!

Fem år siden nå, de bor fortsatt sammen! 
Ikke lek med livet ditt!!!

Viss du fortsetter, synes jeg virkelig synd i deg. 

Anonymkode: 6522a...11d

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ufyselige mennesker begge 2, som ødelegger en familie! 🤮

Prøv å sett deg inn i kona (eller barnas) sted! 😵‍💫

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Dette er oppskriften på katastrofe. Han er bare ute etter å utnytte deg for sex. Ikke gjør det. Det finnes mange single du kan ha sex med. 

Anonymkode: 45954...052

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Han er gift og har familie, og utro med deg. Hvorfor tenker du at han ikke kommer til å være utro mot deg hvis dere blir sammen, siden han har utroskap så lett i seg? 

Anonymkode: a0c1d...b0b

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Ha litt selvrespekt.. 

Anonymkode: f8e1a...bef

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Ah, okei. Men hvorfor akkurat han? Han er gift og har familie. Skal du ødelegge hele familien hans bare for litt penetrering som egenpleie? Kan du ikke finne deg en annen mann? 

Anonymkode: a0c1d...b0b

• Nyttig 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...