AnonymBruker Skrevet 27. februar #1 Skrevet 27. februar Datter hadde lyst å teste ut det her, men hva er best å ha ved siden av? ris, salat, frites ,potet? sauser eller diper? Anonymkode: 792da...b68
AnonymBruker Skrevet 27. februar #2 Skrevet 27. februar Du kan egentlig ha nesten hva som helst. Jeg foretrekker wokkede grønnsaker, ris og en mild kremet saus, gjerne med litt løk i. Anonymkode: 8e804...ea4 1
AnonymBruker Skrevet 27. februar #3 Skrevet 27. februar Har hatt det i dag,med pommes frites og hjemmelaget coleslaw til. Og ketchup da! Anonymkode: 01be8...a7e 1
AnonymBruker Skrevet 27. februar #4 Skrevet 27. februar Fritert kylling er jo godt med noe salt da. Som fries. Fritert kylling spiser jeg gjerne med sterk saus. Så fries fungerer som ''fyll''. Anonymkode: 27a57...853 1 1
AnonymBruker Skrevet 28. februar #5 Skrevet 28. februar Fries og agurkstaver med dipp. Anonymkode: a1b44...e73
AnonymBruker Skrevet 28. februar #6 Skrevet 28. februar noen med konkrete forslag til saus eller dip? Anonymkode: 792da...b68
AnonymBruker Skrevet 28. februar #7 Skrevet 28. februar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): noen med konkrete forslag til saus eller dip? Anonymkode: 792da...b68 https://www.godt.no/oppskrifter/kylling-og-fjaerkre/8822/kyllingnuggets-med-tre-dipper Anonymkode: 3c6d8...4ef
AnonymBruker Skrevet 28. februar #8 Skrevet 28. februar Fritert kylling er jo veldig usunt, så jeg hadde supplert med masse grønnsaker 😊 Anonymkode: 3ec63...add
AnonymBruker Skrevet 28. februar #9 Skrevet 28. februar Fries blir for fett. Dipp og salat. Anonymkode: 012cb...ad5
AnonymBruker Skrevet 28. februar #10 Skrevet 28. februar AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Fries blir for fett. Dipp og salat. Anonymkode: 012cb...ad5 hvilken dip anbefaler du? Anonymkode: 792da...b68
AnonymBruker Skrevet 28. februar #11 Skrevet 28. februar Salat, ris og sursøt saus. Anonymkode: 5abcf...b13
AnonymBruker Skrevet 2. mars #12 Skrevet 2. mars Vi lager det som helgekos med "mac&cheese" til. Usunt, men det er lov på lørdager 😂 Ellers er det godt å lage potetbåter selv i airfryer med godt krydder på, toppe med litt parmesan etter steking også ha ailoi til. Den lager jeg selv av mager kesam så det ikke blir usunt. Anonymkode: 5bcd0...c12
Grønnsaksvaffel Skrevet 2. mars #14 Skrevet 2. mars Jeg hadde ovnsbakte potetbåter og gulrotstaver til.
AnonymBruker Skrevet 3. mars #15 Skrevet 3. mars AnonymBruker skrev (På 28.2.2026 den 13.58): noen med konkrete forslag til saus eller dip? Anonymkode: 792da...b68 Vi bruker bbqsaus og hummus. Anonymkode: a1b44...e73
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå