Gå til innhold

Liker dere folk på Tinder..

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

… som dere synes har et helt middelmådig utseende? Gir dere de en sjanse liksom? Veldig mange som liker meg som er litt sånn «midt på treet» og selv er jeg litt over. Jeg vet det er drøyt å skrive det her, men jeg gjør det. 🫣

Jeg opplever at de kjekkeste mennene på Tinder (50+) kan få damer som minst er 10 år yngre. Og det tror jeg de går for, og jeg kan forstå det. 

Jeg er 50, ser bra ut men synes det er så mange jevnaldrende menn som ser slitne ut. Litt sånn passe tannstatus osv. Jeg høres sikkert veldig overfladisk ut og kanskje jeg er det. 😞

Anonymkode: 35e12...f7d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vel. Jeg er et par år eldre enn deg, og opplevde det samme da jeg var på Tinder. Jevnaldrende ser ofte gamle ut, og de som holder seg godt kan fint få seg damer som er 10 år yngre (forståelig nok). Nå anser ikke jeg meg selv for å være noe annet enn helt gjennomsnittlig, så ja: jeg sendte likes til menn jeg tenkte jeg kunne være på nivå med. MEN: det kom helt og holdent an på profilteksten, om den tiltalte meg. Om profilen var tom eller bare full av emojies, så tok jeg den ikke i betraktning engang.

Anonymkode: c8f2a...87d

AnonymBruker
Skrevet

Tja, menn flest overvurderer utseendet og er veldig optimistiske på hvem de kan få, men min erfaring er at de kjekke, GODE mennene ikke vil ha noen 10 år yngre, de går for jevnaldrende.

Om de konsekvent går for mye yngre damer, er det fordi de ofte verdsetter kun utseendet til dama og/eller er umodne selv. 

Men det er også mulig at du overvurderer din egen attraktivitet. Jeg slet ikke på Tinder, fant både eksen og kjæresten der, begge er noen år yngre enn meg (2-4 år) men måtte jo lete gjennom mange rare menn som trodde jeg kunne være interessert først. Som du sier, dårlig munnhelse og mye annet rart.

Anonymkode: ebcaf...763

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Tja, menn flest overvurderer utseendet og er veldig optimistiske på hvem de kan få, men min erfaring er at de kjekke, GODE mennene ikke vil ha noen 10 år yngre, de går for jevnaldrende.

Om de konsekvent går for mye yngre damer, er det fordi de ofte verdsetter kun utseendet til dama og/eller er umodne selv. 

Men det er også mulig at du overvurderer din egen attraktivitet. Jeg slet ikke på Tinder, fant både eksen og kjæresten der, begge er noen år yngre enn meg (2-4 år) men måtte jo lete gjennom mange rare menn som trodde jeg kunne være interessert først. Som du sier, dårlig munnhelse og mye annet rart.

Jeg tror også jeg har mulighet for å finne en kjæreste der, men må nok gi «flere en sjanse». 

Angående utseende så tror jeg ikke jeg overvurderer meg selv. Det er sånn en hører fra andre, både kvinner og menn. At en er pen/flott, og jeg har hørt det bestandig. Alltid fått de kjekkeste guttene, men når er 50 så endrer det seg nok litt. 😅

Skrevet

Ja, jeg liker stadig folk på Tinder.

AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg gjorde det da jeg var på Tinder. Men da foretrekker jeg å bli bedre kjent før vi møtes, det er fælt å si det, men de gangene jeg gikk på date uten å være tiltrukket av mannen og uten at vi hadde etablert en form for kontakt, så klarte jeg ikke å gå på en ny date. Har vi etablert litt kontakt og en god tone, kan jeg kjenne nok kjemi til at utseende ikke er en dealbreaker på første date. 

Anonymkode: 003a8...fca

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

10 år når man er 40-50-60 er jo ikke så voldsomt da, man tenker ikke  nødvendigvis så mye over det i den forstand at man går ned i alder bare fordi man kan. Jeg har datet 10 år opp og ned, er straks 50. Det er mange menn på 40+ som fortsatt har ganske små barn, da er de ikke veldig interessante for min del (min yngste er 15). Synes det er greit å være "ferdig med barn" ca. samtidig, og har ikke noe ønske om å bli noens stemor, kjæresten til pappa holder i massevis.

Synes det er ganske mange kjekke menn +/- 50, selv om det er utolig spredning i hvordan de eldes, akkurat som oss damer. Noen ser eldre ut, noen er kjekke, men ser ut som alderen sin, og noen holder seg veldig godt og ser yngre ut. Jeg har vært på date med flere rundt 60 år, de er fortsatt morsomme, lekne og virile. Jeg tenker selvfølgelig på at det fort kan endre seg, men heller en på 57+ med voksne barn og tid til en kjæreste enn en på 45 med barneskolebarn og 50/50. Mine barn begynner å bli store (ene har flyttet ut), og den andre liker litt alenetid selv ukene hun er hos meg (jeg kommer hjem uansett, men kan ta en tur på kino, spise litt mat el. en kveld).

Anonymkode: 83453...62e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker kun personer med middelmådig utseende. Jeg vet jo godt at jeg ikke har sjans på de som ser ut som supermodeller, og jeg ønsker heller ikke å date noen som ikke har fint utseende. Da blir det utelukkende middelmådige utseende på meg.

Anonymkode: 73a5a...5b4

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du har helt rett. Du er overfladisk!

Anonymkode: a0212...0a7

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Jeg tror også jeg har mulighet for å finne en kjæreste der, men må nok gi «flere en sjanse». 

Angående utseende så tror jeg ikke jeg overvurderer meg selv. Det er sånn en hører fra andre, både kvinner og menn. At en er pen/flott, og jeg har hørt det bestandig. Alltid fått de kjekkeste guttene, men når er 50 så endrer det seg nok litt. 😅

For å svare på overskriften: menn generelt er kjekker på ekte enn på bilder, kvinner ofte det omvendte.
Så jeg valgte bilder av meg selv uten sminke, for å gi mest ærlig inntrykk.

Noen få menn brukte 10 år gamle bilder som også var 10 kilo siden…

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...