AnonymBruker Skrevet fredag kl. 12:05 #1 Skrevet fredag kl. 12:05 Dere som har nytte av behandling for stoffskiftet, hva er verdiene deres på? Mine er i følge alle retningslinene og internett og chatgpt meget optimale alle veier. Men sø leser man seg koko på folks erfaringer som sier at «hadde normale verdier men måtte ha behandling» osv Anonymkode: 063f9...707
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 12:28 #2 Skrevet fredag kl. 12:28 Ikke tro alt du leser når det gjelder stoffskifte, det er mye konspirasjoner der ute. Det er også mange ting som kan gi lignende symptomer som spesielt lavt stoffskifte, så folk går seg helt blind i at det MÅ være stoffskifte for at noe er galt. Hvis verdiene er fine kan du evt måle igjen etter tre mnd for å se, men er fremdeles alt normalt så må du se andre steder. Jeg hadde ikke målbart TSH, FT4 på 120, høy T3 og anti-tpo, og TRAS på 1200 første gang jeg gikk til lege og tok prøver, ikke noe grenseland og «jammen jeg er på grenseverdien» som folk normalt gnåler om der altså. Jeg har også vært lav, da var TSH på 21 og FT4 7. Anonymkode: 5033f...b0c 1
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 12:38 #3 Skrevet fredag kl. 12:38 Det er egentlig nytteløst å spørre. Ja, du kan ha symptomer og fremdeles være innenfor grensene. Ti forskjellige personer kan også reagere på ti måter, om de blir medisinert til "optimale verdier" . Noen må bytte medisin, og noen vil aldri føle seg bra, uansett. Stoffskiftet er forbundet med så mange psykiske og fysiske prosesser, at det ikke finnes fasit for grupper. Mange får aldri en ordentlig utredning, og derfor leser du deg koko. Jeg vil ikke kalle det konspirasjoner, men folk blir jo veldig søkende eller desperate, når de aldri føler seg friske. Hvorfor spurte du? Anonymkode: 6037e...0a7 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå