Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vurderer å bestille strømpebukser, Wolford "Miss W". De er ganske dyre, så jeg lurte på om noen har erfaring/har brukt disse? Normal i størrelse, behagelig på, pluss og minus?

Anonymkode: 8970c...62d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nå er jeg bare 160 cm, så jeg synes de er litt store i str. Ikke mye da. 

Anonymkode: a2f29...9e8

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Nå er jeg bare 160 cm, så jeg synes de er litt store i str. Ikke mye da. 

Erfaringer da? Strammer de som forventet, ser litt tykkere ut (som svarte).

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjøpte mine første Wolfords noen sinne i desember. Ikke Miss W, men en annen. Jeg er bare litt over 160, men veier 64 kg. Så i andre merker, Lindex f eks, velger jeg L fordi jeg ikke vil at de sitter for stramt. Men på Wolford leste jeg størrelsesguiden nøye og valgte M.

Og de sitter så fint og er så skjønne, så nå er det Wolford for meg for resten av livet 😄🤩

Anonymkode: f1bce...b3e

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Erfaringer da? Strammer de som forventet, ser litt tykkere ut (som svarte).

Jeg har ikke den modellen, men har brukt Wolford i 20 år, og elsker de.

AnonymBruker
Skrevet

Nå var det disse jeg spesifikt lurte på; Wolford Miss W 30 Leg Support strømpebukser, svart. Altså med support, og ikke noe annet. Er de pene på, behagelige, står til størrelsen, osv. t.s.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Nå var det disse jeg spesifikt lurte på; Wolford Miss W 30 Leg Support strømpebukser, svart. Altså med support, og ikke noe annet. Er de pene på, behagelige, står til størrelsen, osv. t.s.

Ja det er pene på, og strl er fine. Bruker selv XL og de holder mål der. De har og litt forsterking på hel, så de holder ganske lenge også. Er som regel der de ryker først for meg.

Anonymkode: 5e857...f9b

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Ja det er pene på, og strl er fine. Bruker selv XL og de holder mål der. De har og litt forsterking på hel, så de holder ganske lenge også. Er som regel der de ryker først for meg.

Anonymkode: 5e857...f9b

Samme her, så var litt derfor jeg så på de☺️ rart at omtrent ingen har varianter med forsterkninger på helen lenger🤔

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...