Gå til innhold

Løperuter Oslo vinterstid

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg flytta til Oslo i fjor høst fra Bergen og har løpt på møllen helt siden det ble glatt ute og jeg er så lei av å løpe langturene mine på møllen. Så jeg lurer på om det er noen som har noen tips til hvor man kan ta seg en løpetur utendørs hvor man ikke risikerer liv og lemmer? Jeg har sånne enkle brodder man fester på skoene, så jeg antar det er godt nok for en løpetur ute et sted? 

Jeg har kun vært på Sognsvann en gang i år - slutten av januar og da var det ganske mye snø der oppe. Men kanskje det er bedre nå?

Anonymkode: a8949...e15

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg flytta til Oslo i fjor høst fra Bergen og har løpt på møllen helt siden det ble glatt ute og jeg er så lei av å løpe langturene mine på møllen. Så jeg lurer på om det er noen som har noen tips til hvor man kan ta seg en løpetur utendørs hvor man ikke risikerer liv og lemmer? Jeg har sånne enkle brodder man fester på skoene, så jeg antar det er godt nok for en løpetur ute et sted? 

Jeg har kun vært på Sognsvann en gang i år - slutten av januar og da var det ganske mye snø der oppe. Men kanskje det er bedre nå?

Nå kan du løpe i byen - det er har jo smeltet som bare det. Mange fortau er blitt bare det siste døgnet - antar det gjelder langs med fjorden også. 

Alternativt må du ha piggsko, sånne løse brodder vil jeg tro er ubrukelige til løping?

Anonymkode: 7109f...9c8

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Nå kan du løpe i byen - det er har jo smeltet som bare det. Mange fortau er blitt bare det siste døgnet - antar det gjelder langs med fjorden også. 

Alternativt må du ha piggsko, sånne løse brodder vil jeg tro er ubrukelige til løping?

Anonymkode: 7109f...9c8

Ja jeg tok meg en runde rundt Tøyenparken i går så det gikk heldigvis fint :) 
Jeg har kun brukt dem en gang før og da på skikkelig snø, gikk helt greit, men ikke den beste løpeturen jeg har hatt. Piggsko har jeg ikke men det vurderes fortløpende! 

AnonymBruker
Skrevet

Frognerparken, Østensjøvannet, strandpromenaden... du vil helst unngå å dra opp i høyden om du vil unngå is.

Anonymkode: e9367...954

• Hjerte 1
Skrevet

Fortsatt snø i Frognerparken, men blir nok snart bart.

Langs sjøen er nok best. Snart bart på Bygdøy, der er det fint. Og vil tro at langs Akerselva snart blir bart.

Det går an å få pigget opp gamle løpesko på Løplabbet, om du har et par som er brukt, men fortsatt kan gjøre noe nytte. Det er rimeligere enn helt nye piggsko.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...