Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Nå har jeg vært syk i nesten 2 uker, med forkjølelse, diare, hoste, bihuler,  diare igjen, tetthet og forsatt diare. Jeg vet jo det er så mye som går nå, så føler at å ringe legen blir man bare bedt om å se det an. Har bare ikke opplevd så mye forskjellig på en gang før. Er dette en og samme virus? Har jeg fått flere? Barnet mitt hadde en omgang med diare og thats it. 

Noen andre som har opplevd dette her om dagen?

Anonymkode: 45160...b72

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hatt 6 forskjellige ting siden jul... Så sitter med samme følelse som deg. Syns det er nok nå.

AnonymBruker
Skrevet

Ja, det er jo fullt mulig å ta to ting samtidig. Typisk for luftveisinfeksjon + magevirus det. Høres sånn ut. Og da er jo 2 uker+ normalt. Kan kanskje ta lenger tid også om kroppen må håndtere to ting samtidig. Ville gitt det to uker til, eller frem til sommeren haha, før jeg hadde vært bekymret. Det går jo over. Ingen vits med lege så lenge du får i deg nok drikke og litt mat og ellers bare føler deg normalt syk. Du vet jo at du har hatt magevirus i hus så den delen er bankers, og ellers høres det ut som en forkjølelse og kanskje bihulebetennelse. De går også over av seg selv vanligvis, men kan jo ta 1-2 uker ekstra om de kommer på tampen av en forkjølelse. 

Men det er kjipt med slike perioder. Bare ta vare på deg selv, du blir bra igjen! Plutselig er det vår og bedre tider og du kommer til hektene igjen.

Tror vi har blitt alt for utålmodige når det gjelder sykdom. Det tar tid, sånn er det bare. Selv om det ikke passer eller er gøy.

Anonymkode: 18677...395

• Liker 1
  • Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...