Gå til innhold

Enormt begjær.

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Andre kvinner som har følt på et enormt begjær ovenfor en kamerat etter mange års vennskap. Ikke interessert i et seriøst forhold. Vi vil desverre ikke passe sammen over tid. Men kjenner at jeg må ha han inni meg. At jeg trenger han mer en noe annet kun seksuelt. Jeg er så kåt etter han at jeg blir våt selv på jobb. Tenker på p... han. På hvor hard han kan ta meg. Hvordan han fyller meg opp.

Jeg forstår ikke hvor dette enorme begjæret plutselig kommer fra. Bruker leketøy for å prøve å lette på trykket men det hjelper ikke. Hjelp? Det vil absolutt ikke være lurt å ha sex med han men tror ikke jeg klarer å motstå han. Noen tips? 

Bare å skrive dette har gjort meg dryppende våt. Vi har en avtale i helgen hjemme hos han. Vurderte å avlyse men jeg er så kåt på han at jeg ikke klarer å la vær. Hjelp?

Anonymkode: aa07b...a58

• Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor mange enheter har du drukket nå? 

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Så bare ha sex med han da? Hva er problemet

Anonymkode: 2b45c...bc3

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje han er en særdeles dårlig elsker 😂

Anonymkode: a29d5...9e6

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Andre kvinner som har følt på et enormt begjær ovenfor en kamerat etter mange års vennskap. Ikke interessert i et seriøst forhold. Vi vil desverre ikke passe sammen over tid. Men kjenner at jeg må ha han inni meg. At jeg trenger han mer en noe annet kun seksuelt. Jeg er så kåt etter han at jeg blir våt selv på jobb. Tenker på p... han. På hvor hard han kan ta meg. Hvordan han fyller meg opp.

Jeg forstår ikke hvor dette enorme begjæret plutselig kommer fra. Bruker leketøy for å prøve å lette på trykket men det hjelper ikke. Hjelp? Det vil absolutt ikke være lurt å ha sex med han men tror ikke jeg klarer å motstå han. Noen tips? 

Bare å skrive dette har gjort meg dryppende våt. Vi har en avtale i helgen hjemme hos han. Vurderte å avlyse men jeg er så kåt på han at jeg ikke klarer å la vær. Hjelp?

Dette kommer ikke til å gå over med masse sex..  (klok av skade)😅

Endret av Bamseklemmer
Redigert inn ny tekst..
AnonymBruker
Skrevet
Bamseklemmer skrev (7 timer siden):

Dette kommer ikke til å gå over med masse sex..  (klok av skade)😅

Hva hjelper? 

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

For meg gikk det over ved å ha sex med denne personen. Det gjorde det ikke så mystisk lenger og jeg klarte ikke lengre å fantasere like vilt når jeg visste hvordan han var i senga

Anonymkode: 026bb...3c7

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

For meg gikk det over ved å ha sex med denne personen. Det gjorde det ikke så mystisk lenger og jeg klarte ikke lengre å fantasere like vilt når jeg visste hvordan han var i senga

For meg ble det enda verre. Fantasien løper løpsk 😂

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg ønsker helst å unngå dette da det bare vil by på problemer i etterkant.

AnonymBruker
Skrevet

Ønsker bare å legge til at dette enorme begjæret er noe helt nytt. Jeg har aldri hatt ons eller behovet for det. Kun sex i rammen av forpliktende forhold da jeg har behov for den tryggheten det er i det og følsene.

Akkurat denne mannen jeg begjærer såpass sterkt er ikke en mann det er lurt å ha sex med da det vil få konsekvenser jeg ikke har noen interesse av. Jeg har ikke noe slikt begjær ovenfor noen andre menn, så tanken på sex med noen andre tilfeldige byr meg i mot. 

Dette er noe helt nytt for meg og jeg ønsker det vekk.

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Hva hjelper? 

Bamseklemmer tuller med deg, ha sex med han 50000 ganger, så skal du se at det roer seg litt.

Endret av I Grosny
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Hva hjelper? 

Jeg vet ikke hva som hjelper.. annet enn medisinsk senke hormonproduksjon.. P-piller og hormonell prevensjon senker vanligvis sexlysten. For den naturlige produksjon settes ute av spill.. Derfor får stort sett alle kvinner igjen sexlysten, når de slutter med prevensjon..
Det som ikke hjelper.. er å kurere kåthet med onani eller sex.. Da økes produksjon👏
Hjalp dette litt på forståelsen? Dette kan googles og du vil få samme svar..

Endret av Bamseklemmer
  • Liker 1
Skrevet
I Grosny skrev (1 time siden):

Bamseklemmer tuller med deg, ha sex med han 50000 ganger, så skal du se at det roer seg litt.

Nei.. jeg er fullbooket😅

• Hjerte 1
Skrevet
Bamseklemmer skrev (6 minutter siden):

Jeg vet ikke hva som hjelper.. annet enn medisinsk senke hormonproduksjon😅
Det som ikke hjelper er å kurere kåthet med onani eller sex.. Da økes produksjon👏

Det mest effektive er jo å flytte sammen, og hvis gubben aldri tar oppvasken og slenger de sure sokkene sine her og der og ligger på sofaen og ser på fotball med øl og potetgull så skal visstnok det hjelpe kvinnen å dempe hennes kåthet.

Skrevet

Er du singel, TS?

Skrevet
I Grosny skrev (3 minutter siden):

Det mest effektive er jo å flytte sammen, og hvis gubben aldri tar oppvasken og slenger de sure sokkene sine her og der og ligger på sofaen og ser på fotball med øl og potetgull så skal visstnok det hjelpe kvinnen å dempe hennes kåthet.

Helt sikkert👏
"Behageligheter, gjensidig kjærlighet og gøy i hverdagen,
får ofte senga til å knirke litt ekstra om kvelden💦🤭❤️"

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...