Gå til innhold

Eldre menn som er grisete på trening

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det er alltid snakk om at de yngre ikke oppfører seg (på treningssenteret,) men der jeg trener er det en gruppe med menn fra ca slutten av 60 årene og opp til 80 år, som trener og som er grisete.

I dag var det kun meg og de i salen, så jeg så godt hva de holdt på med.

Ca 70% av de vasker ikke apparatene/matter etter seg, til tross for at et par har alltid t-skjorter som er våte både foran og bak av svette.

Noen av de later som de "vasker" med en tørr papirfille de har i lommen som de både snyter og tørker seg under nesen med, før de putter papirfillen ned i lommen igjen.

I dag var det mye hosting i hendene, samtidig som de tok på apparatene de ikke vasket og snøt/tørket seg under nesen med papiret de også tørket apparatene med, så jeg bare gikk ut av treningsrommet, siden jeg ikke fikset å gi beskjed om at dette var uakseptabel oppførsel.

Ble kvalm rett og slett🤢

Møtte en ansatt som jeg fortalte dette til, og jeg sa de måtte henge opp plakater om at det var viktig med hygiene i treningssalen, og særlig nå når det er så mye virus/influensa i omløp.

Den ansatte kjente til at de var slappe med vasking, men syntes det var ubehagelig å gi beskjed til de, men oppfordret meg til å gi beskjed!🤨

Anonymkode: 43a1d...74c

• Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er derfor man ikke trener på treningssenter.

Ville heller slikket dassen på Oslo S.

Anonymkode: c19e6...463

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Det er derfor man ikke trener på treningssenter.

Ville heller slikket dassen på Oslo S.

Anonymkode: c19e6...463

Neste gang skal jeg kvinne meg opp å gi beskjed, selv om det er ubehagelig.

Helt idiotisk at ansatte ikke tør å gi beskjed til gamle folk, men unge kan de irettesette, for det har jeg sett de gjøre 

Ts

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det ville jeg ha tatt opp med sjefene på treningssenteret. En ansatt kan ikke la være å gjøre jobben på den måten. 

Anonymkode: 0be2a...0f1

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det ville jeg ha tatt opp med sjefene på treningssenteret. En ansatt kan ikke la være å gjøre jobben på den måten. 

Anonymkode: 0be2a...0f1

Den ansatte sa han skulle "ta det videre", altså om de skulle henge opp plakater om at apparatene må vaskes eller ei.

Det er da ingenting å ta videre😏

Når folk ikke vasker apparatene eller vasker apparatet med snytepapiret sitt, så er det jo bare å smekke opp plakater, for det er jo ikke bare disse eldre mennene som ikke vasker, men det blir veldig synlig når 7-8 stk ikke vasker eller bruker snytepapiret sitt til å tørke av.

Når folk trener med pt går de også fra apparat til apparat uten å vaske etter seg, og jeg har hørt kunder spørre pt om de ikke skal vaske før de går videre, og da har pt sagt at de ikke trenger å gjøre det😏

Ts

AnonymBruker
Skrevet

Gidder ikke irritere meg over sånt og vasker heller før bruk hvis jeg føler for det. 

Stressnivået i kroppen min har gått betraktelig ned etter jeg lærte meg å svelge ubetydelige kameler. 

Gjelder ikke bare på treningssentre, men generelt i livet. Trafikken, kø i matbutikken, trening, tur i skiløypa, bikkjer osv.

Tok meg et par år å snu dette, men du verden så godt det gjør i hodet mitt. 

Anonymkode: ad9b8...d97

• Nyttig 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...