Laini Skrevet 7. april 2006 #1 Skrevet 7. april 2006 Vi har ikke så lyst på "marsipan kake" men noe annet deilig som ikke blir alt for tungt å spise. Nå har jo ikke jeg snøring på kaker og baking i det hele tatt og er da usikker på hva som er går an når det gjelder bryllups kake?? Hva skal dere andre ha? Så i ditt bryllup en flott kake dekket i hvit sjokolade, nammmm....... Men hva har man som fyll i en sjokolade kake? Kan man ha frukt ting feks?
Gjest gjest1 Skrevet 7. april 2006 #2 Skrevet 7. april 2006 Vi skal ha sjokoladekake med ein eller annan form for sitron eller jordbærfromasj inni...
*Emma* Skrevet 8. april 2006 #3 Skrevet 8. april 2006 Vet ikke helt....vi får ikke velge så mye der vi skal være... Men jeg tror det blir sjokoladekake med bringebærmousse.....den ser helt hvit ut (tipper det er icing....) for vi skal gifte oss i USA.
*Emma* Skrevet 8. april 2006 #4 Skrevet 8. april 2006 Spørs litt hva slags budsjett dere har med PASCAL har kjempe lekre og helt nydelige kaker som nesten er mere dessert enn kake.... BILDER: Bryllupskake: http://www.pascal.no/bryllup/bilder/bryllup.jpg Vanlig kaker som sikkert og kan lages som bryllupskake: http://www.pascal.no/meny/bilder/kaker_store.jpg www.pascal.no Se under bryllup eller produkter også kaker.....
afr0dite Skrevet 8. april 2006 #5 Skrevet 8. april 2006 Vi har tenkt til å ha bryllupskaken fra pascal! Mmmmm (:
kitekatt Skrevet 8. april 2006 #6 Skrevet 8. april 2006 (endret) Vi har ikke så lyst på "marsipan kake" men noe annet deilig som ikke blir alt for tungt å spise. Nå har jo ikke jeg snøring på kaker og baking i det hele tatt og er da usikker på hva som er går an når det gjelder bryllups kake?? Hva skal dere andre ha? Så i ditt bryllup en flott kake dekket i hvit sjokolade, nammmm....... Men hva har man som fyll i en sjokolade kake? Kan man ha frukt ting feks? ← Kaken vi skal ha ligger på albumer, men den er med hvit marsipan. Kaken til Arwen ser jo også helt fantastisk ut. Ligger på galleriet den også. Men sjekk ut denne linken Endret 8. april 2006 av kitekatt
Lykketrollet Skrevet 8. april 2006 #7 Skrevet 8. april 2006 Vi skal ha en terte, med MASSe frukt og bær på. Så skal vi ha vanlig marsipan kake tror jeg...er enda litt uenig med meg selv.
Connie28 Skrevet 8. april 2006 #8 Skrevet 8. april 2006 Venninnen min lagde bryllupskaken vår. Sjokoladekake m/ sjokoladekrem som fyll. Trekk av hvit sjokolade. Den var nyydelig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå