Topper og daler Skrevet 12 timer siden #1 Skrevet 12 timer siden (endret) Jeg kommer kanskje alt for sent med denne serien fra i fjor, men la gå: Er det noen som har sett den? Den passer tematisk til forumet her. Serien handler om en forholdsvis ung kvinne som får vite at hun har kreft i siste stadiet. Det fører til at hun går fra mannen sin for å leve ut alle sine seksuelle lyster og preferanser. Disse har hun MANGE av. Til tider en veldig frodig serie, der vi får se hovedpersonen på sexfest, utføre wetsex og all slags kinks. Den er også vakker - og veldig, veldig trist, og dessuten basert på en sann historie. Selv om sex er rammen for serien, vil jeg si at den like mye handler om det sterke venninneforholdet hovedpersonen, den kreftsyke, har til sin beste venninne. Og så handler den selvsagt om døden, men på en litt alternativ måte, da det jo er en komedie. Jeg kan anbefale den for de som er åpne for slikt. Alle andre kan la være å se den. Endret 12 timer siden av Topper og daler 2
sicario Skrevet 12 timer siden #2 Skrevet 12 timer siden Veldig fin serie. Støtter en anbefaling av denne. 1
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #3 Skrevet 12 timer siden Dy er en fin fyr, ts :)🤗 Anonymkode: ae0a5...ded
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå