Gå til innhold

Hva er "kaos" i huset for deg?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Her er normalen litt klær i en stol, noen papirer/magasiner på bordet,notatbok og penn ligger der, en jakke henger over en stol osv. Er slik kaos for deg eller mer normalt?

Er det krise om det kommer besøk og ser ditt kaos eller er det ok å være menneske? 

Anonymkode: 2333f...a6a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ok å være menneske

Anonymkode: d8d79...00e

Skrevet

Sånn er det hos oss også. De som kommer uanmeldt må bare tåle det. Bryr meg ikke om at de ser litt rot.

Men hvis jeg vet at vi får besøk eller barna skal ha med noen hjem, så rydder jeg det bort og ute av synet. 

Anonymkode: c325c...638

Skrevet

Kaos for meg er hvis oppvasken blir plassert over oppvaskmaskina og ikke inni. Eller klær som hoper seg opp som venter på å bli lagt sammen. Eller jakker, uteklær, sko som ligger henslengt i gangen.

Heldigvis tåler jeg en del rot. Sånn egentlig. Men hvis det jeg skrev over forekommer samtidig og vi får besøk, syne jeg det er flaut. 

Anonymkode: c11e3...77c

Skrevet

Regner det ikke som kaos, men rot. Jeg har ikke rot

Anonymkode: 38b63...599

Skrevet

Jeg bryr meg ikke om hvordan andre har det, men kaos, i mitt hode, er når sko og jakker ligger slengt, kjøkkenet er fullt av møkkete servise og smuler og stuebordet er så fullt av rot at man ikke kan se farven på bordet.

Det du beskriver, ts, er vanlig rot som viser at folk bor og lever.

Jeg er håpløst ryddig av meg, så hvem som helst kan komme på besøk når som helst. Det de finner av "rot" er en kaffekopp på bordet. 

• Nyttig 1
Skrevet

For meg er det kaos. Liker rene og ryddige overflater. 

Kan stå noe oppvask på kjøkkenbenken, men klær skal være de skal og annet rot blir lagt på plass med en gang det ikke blir brukt. Enkelt og greit.

Anonymkode: f0517...144

Skrevet

Ingenting egentlig. Alle bord og benker er dekket med rot og kjeler, boller, stekepanner osv osv. Støvsuger kanskje en gang i mnd, vasker badet kanskje en g i halvåret eller lengre. Vasker gulvet kanskje sjeldnere. 
Klær har ingen plass og de er overalt. 
Har hund og katt. 
Det bryr meg overhodet ikke hvordan det ser ut her. 
Har kanskje 20% energi pga sykdom så er vel derfor 

Anonymkode: 95f86...481

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...