NordicViking Skrevet 12 timer siden #1 Skrevet 12 timer siden Solveig Kloppen og John Brungot bytter ut hverdagskaoset hjemme med italiensk småbyidyll, når de pusser opp et hus i Toscana i TVNorge-programmet "Solveig og Johns dolce villa". På seks uker skal de kjøpe og pusse opp et gammelt hus i den pittoreske italienske byen Manciano, til prisen av en gjennomsnittlig norsk fjellhytte. Det nye programmet hadde premiere onsdag 25. februar på TV Norge. (LINK) ... Dette er sannsynligvis basert på det samme konsept som det britiske "Amanda og Alans italienske rønne" og det svenske "Husdrømmer på Sicilia", som begge har gått på NRK. Selv om Solveig og John ikke snakker italiensk - med unntak av noen få ord, så er de optimister. Og det til tross for at huset vil kreve mye mer arbeid enn de hadde regnet med. 🔨🏚️😃
Stassie Skrevet 11 timer siden #3 Skrevet 11 timer siden Det var kjempegøy, lo så vi grein både jeg og gubben😂 1
Mollebolle Skrevet 7 timer siden #4 Skrevet 7 timer siden It is, what it is, men jeg likte det. Kommer til å følge med videre 😊
refill Skrevet 7 timer siden #5 Skrevet 7 timer siden Syntes det er hyggelig med litt feel good, kjøpt eller ei. Det trenger ikke alltid være spennende, heseblesende og konkurransedrevet. Og de er fine folk begge to. 1
Dolce Skrevet 7 timer siden #6 Skrevet 7 timer siden Stassie skrev (3 timer siden): Det var kjempegøy, lo så vi grein både jeg og gubben😂 Mange lo så de grein fordi håndverkeren ikke snakket engelsk. Men hallo? Du er i Italia. I Italia snakker de italiensk. So deal with it.
Snipa Skrevet 3 timer siden #7 Skrevet 3 timer siden Er de et par i virkeligheten, eller er dette bare for tv-programmets skyld?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå