AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 12:20 #1 Skrevet torsdag kl. 12:20 Dere som har denne typen badekar, uten å vite hva det heter, så kaller jeg det «gulvbadekar», hvordan renser dere sluket? Jeg mener sånn som står helt ned på gulvet uten føtter under. Anonymkode: 5d7e3...284
Stjertmeis Skrevet torsdag kl. 21:29 #2 Skrevet torsdag kl. 21:29 (endret) Frittstående badekar heter det 😊 Jeg bare skyver det vekk, løfter/vipper litt, sånn at den slangen/røret ned i sluket kommer opp. Og så renser (mannen) sluket som hvilket som helst anna sluk👌🏼 Endret torsdag kl. 21:32 av Stjertmeis 1 1
Kaneel Skrevet 20 timer siden #3 Skrevet 20 timer siden AnonymBruker skrev (20 timer siden): Dere som har denne typen badekar, uten å vite hva det heter, så kaller jeg det «gulvbadekar», hvordan renser dere sluket? Jeg mener sånn som står helt ned på gulvet uten føtter under. Anonymkode: 5d7e3...284 De er ikke gode å ligge i
Stjertmeis Skrevet 20 timer siden #4 Skrevet 20 timer siden Kaneel skrev (1 minutt siden): De er ikke gode å ligge i Sluket? Du skal ikke ligge i sluket. 1
Kaneel Skrevet 20 timer siden #5 Skrevet 20 timer siden Stjertmeis skrev (2 minutter siden): Sluket? Du skal ikke ligge i sluket. Badekaret smarta.. dårlig kjøp
Sticker Skrevet 20 timer siden #6 Skrevet 20 timer siden Skjønner spørsmålet, da det tilsynelatende ikke er noe plass mellom kar og sluk. Kikket på en monteringsveiledning og ser at, joda, karet er egentlig som hvilket som helst annet kar, med ben på undersiden og avstand mellom underside kar og gulv, med plass til avløpsrøra. Skjørtet rundt er integrert i selve karet. Skal du komme til sluket må karet vippes opp. 1
Stjertmeis Skrevet 20 timer siden #7 Skrevet 20 timer siden Kaneel skrev (7 minutter siden): Badekaret smarta.. dårlig kjøp Åja, så det var ikke svar på det TS faktisk spurte om, nei. Skjønner!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå