andrea1212 Skrevet 19 timer siden #1 Skrevet 19 timer siden (endret) Jeg og baby skal være med mannen på en jobbreise til Bodø noen dager, og jeg prøver å legge opp litt program for å fylle dagene med litt planer. Har dere noen tips til hva man kan gjøre i Bodø med baby på hverdager? Kjenner dessverre ingen i byen. Stormen bibliotek ser ut som et sted vi bør dra innom 🤩 Hvordan er det å være der på hverdager, er det rolig eller ofte barnehager innom? Er det muligheter for å amme i biblioteket? Er det gode stellemuligheter? Endret 19 timer siden av andrea1212
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #2 Skrevet 19 timer siden Luftsfartsmuseet var kjempegøy! Anbefales! Anonymkode: f4fd0...4e6
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #3 Skrevet 19 timer siden Åja… du har med ett barn og det er en baby som ammes? Nei da er det jo bare å finne på det du selv vil. Baby er jo bare med. Litt misvisende tittel… Anonymkode: f4fd0...4e6
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #4 Skrevet 19 timer siden Biblioteket er veldig hyggelig ja 😊 Har bare vært der på lørdager, så vet desverre ikke hvordan det er med barnehagebesøk. Har heller ikke svar på stellefasiliteter, men det vil jeg anta er greit med tanke på at det er en såpass fin barneavdeling. Skal være veldig greit å finne plasser å amme. Hvis du tenker deg noe innom City Nord kan jeg tipse om at de har tilrettelagt amme/stellerom. Nøkkel hentes på Can Can garnbutikken mener jeg 😊 Noen kaller barn over ett år fremdeles for baby, og hvis du er blant dem finnes det noen lekeområder på City Nord som en ettåring kan ha glede av. Den ene like ved Normal, og den andre like ved Partyman (eget skjermet område for de yngste). Tenkte også tipse om Luftfartsmuseumet, men vet jo ikke alder på barnet/baby. Det finnes også badeland som jo kan være kjekt for å fylle litt tid. Kanskje noen har tips til fine steder å trille tur? Jeg er mest kjent i Bodø som turist selv, så er ikke så utsjekket på trillesteder. Anonymkode: c6b9f...565
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #5 Skrevet 19 timer siden Gå til glasshuset, surr rundt i butikker og gå på cafe. Det er forblåst i Bodø, så jeg tar alltid retning til glasshuset De har bygd inn gata i glass, og der kan man surre rundt. Anonymkode: 9cd02...8fc
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå