AnonymBruker Skrevet i går, 10:09 #1 Skrevet i går, 10:09 Ikke personen, men gjøremålet. Hva er den perfekte daten for deg? Anonymkode: 60731...f94
AnonymBruker Skrevet i går, 10:17 #2 Skrevet i går, 10:17 En morsom, men lavterskel aktivitet som kan lette litt på stemningen. På en date leide vi f.eks. elektriske sparkesykler å utforsket byen, det ble gøy fordi jeg aldri hadde gjort det før og var livredd 😄 minigolf, shuffle board, biljard, bowling. Kaffe, middag osv foretrekker jeg å spare til jeg er bedre kjent, for da er det så fokus på bare samtale.. Anonymkode: f82aa...66f
AnonymBruker Skrevet i går, 10:20 #3 Skrevet i går, 10:20 Å spise noe lett eller ta en kaffe/øl. Da kan man snakke og bli kjent. Så kan man gå en tur om man vil forlenge. Anonymkode: 32b26...6f3 4 1
AnonymBruker Skrevet i går, 10:33 #4 Skrevet i går, 10:33 Piknik i parken/stranda med frukt og et lett måltid. Anonymkode: 775a2...61f 1
AnonymBruker Skrevet i går, 11:10 #5 Skrevet i går, 11:10 Gå tur. Synes praten går lettere da. Anonymkode: a8272...64f 3 1
AnonymBruker Skrevet i går, 11:53 #6 Skrevet i går, 11:53 Ut å gå en tur i skogen, eller hvir som helst. Kaffebesøk hjemme i sofaen, kanskje deretter noe TV-titting i armkroken (ikke første date men litt lenger uti). M27 Anonymkode: 60731...f94 1
AnonymBruker Skrevet i går, 12:00 #7 Skrevet i går, 12:00 Foretrekker å møtes for en drink/øl eller tre, og så kanskje en middag på et uformelt sted. Er det god kjemi og stemning er det hyggelig med et glass til og så dra hjem til en av oss hvis begge har lyst til det. Anonymkode: 9025c...f66 1
AnonymBruker Skrevet i går, 12:07 #8 Skrevet i går, 12:07 Sex Snakke litt først bare...hun stiller i avtalt antrekk. Anonymkode: efbe9...1b7 1
AnonymBruker Skrevet i går, 12:09 #9 Skrevet i går, 12:09 Helst møtes for å gå en tur på date 1. Liker ikke aktiviteter så som minigolf, bowling, biljard, brettspill osv, så det utgår for min del. Anonymkode: 5abf3...a73 3
AnonymBruker Skrevet i går, 12:12 #10 Skrevet i går, 12:12 Å bli spandert på og vartet opp, før det ender med sex. Anonymkode: cfca4...f1b 1
AnonymBruker Skrevet i går, 12:14 #11 Skrevet i går, 12:14 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Helst møtes for å gå en tur på date 1. Liker ikke aktiviteter så som minigolf, bowling, biljard, brettspill osv, så det utgår for min del. Anonymkode: 5abf3...a73 Enig. Dvs, jeg kan godt like selve aktivitetene, men ikke på date. Liker ikke å se menn komme inn i konkurransemodus, og enda verre å se dem i tapemodus. Anonymkode: e766d...038 3
ALB Skrevet i går, 12:21 #12 Skrevet i går, 12:21 (endret) Morsomt å lese hvor forskjellige folk er! For min del takker jeg glatt nei til tur - umulig for meg å kjenne på noen som helst romantisk stemning i vind og iført allværsjakke... Foretrekker en øl/vin og en matbit. Vil sitte ned og snakke litt ansikt til ansikt og kjenne på hverandres energi. Hvis stemningen er ok - gjerne et glass til og shuffleboard etterpå. Det å dra hjem til noen etter det er helt utelukket. Et nattakyss om kjemien er der holder lenge . Endret i går, 12:23 av ALB Skrivefeil :) 3
AnonymBruker Skrevet i går, 12:27 #13 Skrevet i går, 12:27 Å gå tur er koselig når du først er blitt kjent med personen. Når du nettopp har møtt personen og kanskje ikke har så mye å snakke om, så er det bedre med en date hvor dere for eksempel ser en film eller spiser et måltid sammen. Anonymkode: 80518...90e 1
AnonymBruker Skrevet i går, 13:00 #14 Skrevet i går, 13:00 I hvert fall ikke kg-klassikeren bowling. Kino er bra. Anonymkode: 80c8f...180
Strigiformes Skrevet i går, 13:10 #15 Skrevet i går, 13:10 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ikke personen, men gjøremålet. Hva er den perfekte daten for deg? Anonymkode: 60731...f94 Gjøremål er å gjøre noe sammen. Trenger ikke å være en date. Syns ofte det kan bli veldig kunstig. Vil mye heller se en person i sitt rette element. Det er når man føler seg trygg man blir bedre kjent. Det synes jeg er viktig. Så verdsetter jeg åpenhet og kommunikasjon. Likeverd er viktig for meg. - Tenker ikke at jeg er bedre enn andre mennesker, bare annerledes.
sicario Skrevet i går, 18:28 #16 Skrevet i går, 18:28 AnonymBruker skrev (8 timer siden): En morsom, men lavterskel aktivitet som kan lette litt på stemningen. På en date leide vi f.eks. elektriske sparkesykler å utforsket byen, det ble gøy fordi jeg aldri hadde gjort det før og var livredd 😄 minigolf, shuffle board, biljard, bowling. Kaffe, middag osv foretrekker jeg å spare til jeg er bedre kjent, for da er det så fokus på bare samtale.. Anonymkode: f82aa...66f Det med EL-spark var et knallbra forslag😊 Også enig i at kaffe, middag osv ofte gjør seg bedre når man har blitt litt kjent.
AnonymBruker Skrevet i går, 18:36 #17 Skrevet i går, 18:36 Liker best å ta en øl eller et glass vin. Sitte rett overfor hverandre og prate liksom. Turdate og andre aktiviteter sparer jeg til senere. Anonymkode: 7e357...999 3
mamanodrama Skrevet i går, 18:37 #18 Skrevet i går, 18:37 Første date: kjapp og uformell kaffe. Nå som jeg er gift: en helaften på god restaurant med deilig mat og vin og gjerne konsert eller kino før/etterpå. Og avslutte med cocktails på bar. 2
AnonymBruker Skrevet i går, 19:18 #19 Skrevet i går, 19:18 Ja, først og fremst lavterskel da. 🙂 hverdagslig. Ikke noe press. Anonymkode: 8a8c4...874 2
AnonymBruker Skrevet i går, 19:20 #20 Skrevet i går, 19:20 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Liker best å ta en øl eller et glass vin. Sitte rett overfor hverandre og prate liksom. Turdate og andre aktiviteter sparer jeg til senere. Anonymkode: 7e357...999 Ja, hmm. 🤔 så du mener turdate er en som har passert kaffedaten? Eventuelt ✨fancy drink✨-testen? Anonymkode: 8a8c4...874
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå