Gå til innhold

Hva slags date liker du best?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ikke personen, men gjøremålet. Hva er den perfekte daten for deg?

Anonymkode: 60731...f94

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

En morsom, men lavterskel aktivitet som kan lette litt på stemningen. På en date leide vi f.eks. elektriske sparkesykler å utforsket byen, det ble gøy fordi jeg aldri hadde gjort det før og var livredd 😄 minigolf, shuffle board, biljard, bowling.

Kaffe, middag osv foretrekker jeg å spare til jeg er bedre kjent, for da er det så fokus på bare samtale.. 

Anonymkode: f82aa...66f

AnonymBruker
Skrevet

Å spise noe lett eller ta en kaffe/øl. Da kan man snakke og bli kjent. Så kan man gå en tur om man vil forlenge.

Anonymkode: 32b26...6f3

• Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Piknik i parken/stranda med frukt og et lett måltid.

Anonymkode: 775a2...61f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Gå tur. Synes praten går lettere da.

Anonymkode: a8272...64f

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Ut å gå en tur i skogen, eller hvir som helst. Kaffebesøk hjemme i sofaen, kanskje deretter noe TV-titting i armkroken (ikke første date men litt lenger uti). 

M27

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Foretrekker å møtes for en drink/øl eller tre, og så kanskje en middag på et uformelt sted. Er det god kjemi og stemning er det hyggelig med et glass til og så dra hjem til en av oss hvis begge har lyst til det.

Anonymkode: 9025c...f66

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Sex :) Snakke litt først bare...hun stiller i avtalt antrekk.

Anonymkode: efbe9...1b7

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Helst møtes for å gå en tur på date 1. Liker ikke aktiviteter så som minigolf, bowling, biljard, brettspill osv, så det utgår for min del.

Anonymkode: 5abf3...a73

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Å bli spandert på og vartet opp, før det ender med sex.

Anonymkode: cfca4...f1b

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Helst møtes for å gå en tur på date 1. Liker ikke aktiviteter så som minigolf, bowling, biljard, brettspill osv, så det utgår for min del.

Anonymkode: 5abf3...a73

Enig. Dvs, jeg kan godt like selve aktivitetene, men ikke på date. Liker ikke å se menn komme inn i konkurransemodus, og enda verre å se dem i tapemodus.

Anonymkode: e766d...038

• Liker 3
Skrevet (endret)

Morsomt å lese hvor forskjellige folk er! For min del takker jeg glatt nei til tur - umulig for meg å kjenne på noen som helst romantisk stemning i vind og iført allværsjakke... Foretrekker en øl/vin og en matbit. Vil sitte ned og snakke litt ansikt til ansikt og kjenne på hverandres energi. Hvis stemningen er ok - gjerne et glass til og shuffleboard etterpå. Det å dra hjem til noen etter det er helt utelukket. Et nattakyss om kjemien er der holder lenge :D.

Endret av ALB
Skrivefeil :)
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Å gå tur er koselig når du først er blitt kjent med personen. Når du nettopp har møtt personen og kanskje ikke har så mye å snakke om, så er det bedre med en date hvor dere for eksempel ser en film eller spiser et måltid sammen.

Anonymkode: 80518...90e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

I hvert fall ikke kg-klassikeren bowling. Kino er bra. 

Anonymkode: 80c8f...180

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ikke personen, men gjøremålet. Hva er den perfekte daten for deg?

Gjøremål er å gjøre noe sammen.

Trenger ikke å være en date. Syns ofte det kan bli veldig kunstig. 

Vil mye heller se en person i sitt rette element. Det er når man føler seg trygg man blir bedre kjent. Det synes jeg er viktig. 

Så verdsetter jeg åpenhet og kommunikasjon.

Likeverd er viktig for meg. 

- Tenker ikke at jeg er bedre enn andre mennesker, bare annerledes.

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

En morsom, men lavterskel aktivitet som kan lette litt på stemningen. På en date leide vi f.eks. elektriske sparkesykler å utforsket byen, det ble gøy fordi jeg aldri hadde gjort det før og var livredd 😄 minigolf, shuffle board, biljard, bowling.

Kaffe, middag osv foretrekker jeg å spare til jeg er bedre kjent, for da er det så fokus på bare samtale.. 

Anonymkode: f82aa...66f

Det med EL-spark var et knallbra forslag😊

Også enig i at kaffe, middag osv ofte gjør seg bedre når man har blitt litt kjent.

AnonymBruker
Skrevet

Liker best å ta en øl eller et glass vin. Sitte rett overfor hverandre og prate liksom. Turdate og andre aktiviteter sparer jeg til senere. 

Anonymkode: 7e357...999

• Liker 3
Skrevet

Første date: kjapp og uformell kaffe.

Nå som jeg er gift: en helaften på god restaurant med deilig mat og vin og gjerne konsert eller kino før/etterpå. Og avslutte med cocktails på bar. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ja, først og fremst lavterskel da. 🙂 hverdagslig. Ikke noe press. 

Anonymkode: 8a8c4...874

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Liker best å ta en øl eller et glass vin. Sitte rett overfor hverandre og prate liksom. Turdate og andre aktiviteter sparer jeg til senere. 

Anonymkode: 7e357...999

Ja, hmm. 🤔 så du mener turdate er en som har passert kaffedaten? Eventuelt fancy drink-testen? 

Anonymkode: 8a8c4...874

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...