AnonymBruker Skrevet i går, 10:08 #1 Skrevet i går, 10:08 Hei! Jeg har fått en stor kul på h. side ved skjedeinngangen/grensen til mellomkjøttet. Den er hard som en stor klinkekule og sitter fast. Har prøvd å google litt men det eneste forslagene er betente hårsekker, kjertler osv. Det tviler jeg på. Har hatt det før og de forsvinner jo etterhvert. Denne kulen har jeg hatt i 4 uker nå og ingen smerter. Hadde en rejonstruksjon for 4 år siden etter fødsel og er nå gravid i igjen. Kan det være arrvev kombinert med hormoner? Tør ikke bestille legetime da jeg kjenner fastlegen privat. Håper noen har noen erfaringer å dele. Anonymkode: 9a881...9fe
AnonymBruker Skrevet i går, 10:11 #2 Skrevet i går, 10:11 Bestill time til privat gyn eller bit i det sure eplet, du skal vel antakelig på kontroller underveis uansett? Det kan nok fint være både arrvev og betente kjertler, men det må jo være best å avklare det fremfor å ta sjangsen, dersom det i verste fall er noe som bør behandles. Anonymkode: e4291...31c 3 2
AnonymBruker Skrevet i går, 10:23 #3 Skrevet i går, 10:23 Du må selvsagt kontakte en lege. Ikke ha en fastlege du kjenner så godt at du ikke kan bruke han/henne som lege!!! Finn en time i det private da så lenge. Og bytt fastlege! Hadde selv en lege som etterhvert fikk barn i samme klasse osv, måtte jo bytte fastlege, for begges del. Anonymkode: ced67...cd0 5 4
AnonymBruker Skrevet i går, 12:32 #4 Skrevet i går, 12:32 Bartholinitt, kontakt lege. Anonymkode: 2db5d...37e 2 1
AnonymBruker Skrevet i går, 13:45 #5 Skrevet i går, 13:45 Bestill time hos privat gyn eller lege da. Anonymkode: 215fe...239
AnonymBruker Skrevet i går, 19:05 #6 Skrevet i går, 19:05 Høres ut som Bartholin-cyste 🙂 Helt ufarlig, ta kontakt med fastlegen 🙂 Har selv hatt det og de fjerner den på noen få minutter 🙂 Anonymkode: e2fe7...5ce
AnonymBruker Skrevet i går, 19:06 #7 Skrevet i går, 19:06 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Høres ut som Bartholin-cyste 🙂 Helt ufarlig, ta kontakt med fastlegen 🙂 Har selv hatt det og de fjerner den på noen få minutter 🙂 Anonymkode: e2fe7...5ce Eller ta kontakt med legekontoret ditt og si ar du vil gjerne ha time til en lege som ikke er fastlegen din 🙂 Anonymkode: e2fe7...5ce
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #8 Skrevet 13 timer siden Tusen takk for svar alle sammen, det var beroligende☺️ Ut ifra googlebilder kan det nok stemme at det er en Bartholin-cyste. Får høre med legekontoret om jeg kan få komme til en annen lege ang denne saken. Nærmeste private er 4 timer unna😅 Anonymkode: 9a881...9fe
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #9 Skrevet 7 timer siden Jeg fikk beskjed om at sålenge den ikke blir betent, så er det like greit å bare la den være. Så du trenger ikke stresse noe med hastetime eller noe. De fjerner hvis den er plagsom. Anonymkode: 34ece...d0b
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #10 Skrevet 5 timer siden Jeg hadde en kul ved skjedeinngangen for 8-9 år siden. Det var kreft.. sannsynligvis er det vel noe ufarlig, men greit å få det sjekket! Anonymkode: 8447b...ae7
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #11 Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg fikk beskjed om at sålenge den ikke blir betent, så er det like greit å bare la den være. Så du trenger ikke stresse noe med hastetime eller noe. De fjerner hvis den er plagsom. Anonymkode: 34ece...d0b Det er et dårlig råd, for ingen på et anonymt nettforum kan si hva ts faktisk har... Anonymkode: 9ab92...5c1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå