AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #1 Skrevet 3 timer siden Finst det noen solskinnshistorier der par har klart å reparere ekteskapet etter at ene parten har hatt et forhold utenom ekteskapet ? Jeg trenger ikke svar på hva statistikker sier, for det vet jeg. Jeg trenger å høre noe positivt. ❤️ Anonymkode: ab915...b43 1
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #2 Skrevet 2 timer siden Jeg vet om ett par som holdt sammen over tid i etterkant. Hun har nå blitt så vanskelig å være rundt at jeg var en av de siste vennene som trakk seg. Dette fordi han fortsatt er utro og hun klarer ikke annerkjenne livet i sin sannhet. Hun er så påfallende smørblid rundt ham, men har blitt en bitter sjel. Jenta jeg ble kjent med, og kvinnen som vokste opp, har vitret hen. Jeg ble også en stund etter utroskap. Det gikk så hardt utover min selvfølelse, at jeg fortsatt reparerer skaden I dag. På tross av et nytt og utrolig vakkert forhold over flere år nå. Anonymkode: 26ca7...65f
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #3 Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg vet om ett par som holdt sammen over tid i etterkant. Hun har nå blitt så vanskelig å være rundt at jeg var en av de siste vennene som trakk seg. Dette fordi han fortsatt er utro og hun klarer ikke annerkjenne livet i sin sannhet. Hun er så påfallende smørblid rundt ham, men har blitt en bitter sjel. Jenta jeg ble kjent med, og kvinnen som vokste opp, har vitret hen. Jeg ble også en stund etter utroskap. Det gikk så hardt utover min selvfølelse, at jeg fortsatt reparerer skaden I dag. På tross av et nytt og utrolig vakkert forhold over flere år nå. Anonymkode: 26ca7...65f Ps, det er langt over ti år siden jeg dro. Anonymkode: 26ca7...65f
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #4 Skrevet 2 timer siden Sorry, ingen solskinnshistorie. Mannen var utro, og jeg tilga. Gikk bra i 10 år. Trodde jeg. Ble forlatt for elskerinnen han hadde hatt siste halvåret (som han benektet, men hun sa når de ble sammen. Hun trodde han var singel men at vi bodde sammen og holdt bruddet hemmelig fordi jeg trengte litt tid på meg (løgn). Jeg ser i etterkant mange tegn på at han har vært utro med flere de 10 årene... Anonymkode: c70de...9e8
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #5 Skrevet 2 timer siden https://tara.no/livsstil/sex-samliv/jeg-greide-a-tilgi-utroskap Anonymkode: 79e0c...83d
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #6 Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): https://tara.no/livsstil/sex-samliv/jeg-greide-a-tilgi-utroskap Anonymkode: 79e0c...83d Takk, den trengte jeg. ❤️ Anonymkode: ab915...b43
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #7 Skrevet 2 timer siden På utsiden ser det ofte greit ut, men de (hun som ble bedratt) lever på en løgn, jeg vet hvor mye hun gråter og vil kontrollere han. Han blir sint fordi hun ikke stoler på han og de krangler ofte. Anonymkode: b6301...486 1
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #8 Skrevet 1 time siden Står med begge beina oppi det samme... Det er vondt og fortvilende - men også samtidig godt å kjenne på at han virkelig ønsker at dette skal gå bra. Vi går i parterapi - snakker mye sammen - har kjøpt kort med spørsmål som vi svarer på og snakker sammen om. Etter 30 år sammen i familieklemma så blir det på en måte å bli kjent på nytt. Vi er også flinke på å gi hverandre lange klemmer hver dag og SE hverandre. Det hjelper også mye. Sorgen er forferdelig til tider - men den blir mer og mer håndterbar. Han står skikkelig i situasjonen selv, og jeg ser hvor mye han jobber med å selv forstå hvordan det kunne gå så langt. Men årsaken var nok depresjon, manglende kommunikasjon hjemme, ingen av oss så hverandre lenger.... når han da fikk masse oppmerksomhet fra kvinnelig kollega - så fikk han hekt på henne. bare tiden vil vise om alt blir bra igjen, dette vil nok ligge lenge i oss begge - men jeg står i det med åpne øyne og med strenge krav til han. Tillitten tar det nok lang tid å få tilbake slik den var før - men han er veldig flink til å trygge meg de gangene jeg blir trigget. Her inne på KG så er jo mantraet at det finnes ingen andre løsninger enn å gå - jeg velger å ikke høre på KG klanen der, men gjøre mine egne personlige erfaringer. lykke til ❤️ Anonymkode: 11e41...ada 1 1
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #9 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Står med begge beina oppi det samme... Det er vondt og fortvilende - men også samtidig godt å kjenne på at han virkelig ønsker at dette skal gå bra. Vi går i parterapi - snakker mye sammen - har kjøpt kort med spørsmål som vi svarer på og snakker sammen om. Etter 30 år sammen i familieklemma så blir det på en måte å bli kjent på nytt. Vi er også flinke på å gi hverandre lange klemmer hver dag og SE hverandre. Det hjelper også mye. Sorgen er forferdelig til tider - men den blir mer og mer håndterbar. Han står skikkelig i situasjonen selv, og jeg ser hvor mye han jobber med å selv forstå hvordan det kunne gå så langt. Men årsaken var nok depresjon, manglende kommunikasjon hjemme, ingen av oss så hverandre lenger.... når han da fikk masse oppmerksomhet fra kvinnelig kollega - så fikk han hekt på henne. bare tiden vil vise om alt blir bra igjen, dette vil nok ligge lenge i oss begge - men jeg står i det med åpne øyne og med strenge krav til han. Tillitten tar det nok lang tid å få tilbake slik den var før - men han er veldig flink til å trygge meg de gangene jeg blir trigget. Her inne på KG så er jo mantraet at det finnes ingen andre løsninger enn å gå - jeg velger å ikke høre på KG klanen der, men gjøre mine egne personlige erfaringer. lykke til ❤️ Anonymkode: 11e41...ada Takk for svar, skulle gjerne snakka meir med deg. ❤️ Anonymkode: ab915...b43 1
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #10 Skrevet 1 time siden Bill og Hillary Clinton Anonymkode: 1d66c...bd9
DoorKnob Skrevet 1 time siden #11 Skrevet 1 time siden Det finnes ingen solskinnshistorier. Utroskap ødelegger mennesker. 1
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #12 Skrevet 1 time siden Mine foreldre. De kom over det og levde lykkelig og med mye nærhet og kjærlighet livet ut. Anonymkode: c66a5...05b 1
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #13 Skrevet 1 time siden Tenker det vil vise seg neste gang han er bortreist, ikke tar telefonen, julebord med gutta, eller når du skal ha sex med ham. Anonymkode: 73ac8...792
AnonymBruker Skrevet 23 minutter siden #14 Skrevet 23 minutter siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Finst det noen solskinnshistorier der par har klart å reparere ekteskapet etter at ene parten har hatt et forhold utenom ekteskapet ? Jeg trenger ikke svar på hva statistikker sier, for det vet jeg. Jeg trenger å høre noe positivt. ❤️ Anonymkode: ab915...b43 Du trenger noe positivt for å tviholde på noe som er ødelagt? Hva med å slutte å lure seg selv. Det dere hadde er borte. Ødelagt. Pisset på. Nedgradert. Ikke verdt noe. Det blir aldri det samme. Kom deg ut av selvmedlidenheten og "smell the coffee". Anonymkode: 9845a...8d5
AnonymBruker Skrevet 6 minutter siden #15 Skrevet 6 minutter siden Selvfølgelig finnes det solskinnshistorier. Vi har ikke kommet så langt i løpet enda. Min mann innledet et forhold til en kollega. Jeg har valgt å gi det en sjanse. Gi ham en sjanse. Vi går i parterapi og tar tak i mange aspekter av egne liv hver for oss for å forbedre oss for oss selv og hverandre. Årsakene til utroskapen er veldig sammensatt, noe vi begge forstår og forsøker å finne ut av. Jeg vet jo ikke hvordan ståa er om to år. Men akkurat nå ønsker jeg og han og prøve (og evt. feile) fremfor å bare gi opp. En av tingene som er svært krevende med dette er jo at ting tar tid. Ingenting blir reparert over natta. Sorgen tar tid. Å bygge tillitten igjen tar tid. Å forstå tar tid. Anonymkode: f372c...d1b
AnonymBruker Skrevet 4 minutter siden #16 Skrevet 4 minutter siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Finst det noen solskinnshistorier der par har klart å reparere ekteskapet etter at ene parten har hatt et forhold utenom ekteskapet ? Jeg trenger ikke svar på hva statistikker sier, for det vet jeg. Jeg trenger å høre noe positivt. ❤️ Anonymkode: ab915...b43 Disse statistikkene skulle jeg likt å sett. Anonymkode: b74a7...318
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå