Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva gjør man da? Jeg har null motivasjon, jeg fikk bare denne jobben fordi jeg måtte ha en. Dette er en 90% stilling, så jeg må finne meg noe rundt samme. Jeg har vært litt dyk, har en sur kollega - bitter på mange og spesielt meg. Kommanderer og rett og slett utfrysning. 

Mister helt energien. Ikke godt. Gleder meg til jeg blir i 40-50 årene, antakeligvis en jobb som passer meg bra, bedre med meg selv osv. Er 35. 

Anonymkode: 41011...b9e

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Hva gjør man da? Jeg har null motivasjon, jeg fikk bare denne jobben fordi jeg måtte ha en. Dette er en 90% stilling, så jeg må finne meg noe rundt samme. Jeg har vært litt dyk, har en sur kollega - bitter på mange og spesielt meg. Kommanderer og rett og slett utfrysning. 

Mister helt energien. Ikke godt. Gleder meg til jeg blir i 40-50 årene, antakeligvis en jobb som passer meg bra, bedre med meg selv osv. Er 35. 

Dette ble fryktelig vagt.. Hva er det du jobber med? Hva er du utdannet som? Er det din første jobb? 

Du kan uansett ikke forvente å få drømmejobben på første forsøk. Ingen får det.

Skrevet

Tenk på noen ting, dette gir deg mat på bordet og tak over hodet. Trives du ikke ? Søk andre jobber og vær glad for den du har inntil du finner en ny.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Skift fokus, ikke bruk noe energi på sur kollega. Gjør det du må, få lønn og søk andre jobber. Det blir ikke bedre når du blir 40 uten at du endrer noe nå.

Anonymkode: 24793...443

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Skift fokus, ikke bruk noe energi på sur kollega. Gjør det du må, få lønn og søk andre jobber. Det blir ikke bedre når du blir 40 uten at du endrer noe nå.

Anonymkode: 24793...443

Akkurat gi faen i sur kollega ! Bare minimere kontakten og unngå konflikt. TS gjør sin jobb og den sure kollegaen gjør sin, det er alt man kan forlange! Og blir det slitsomt ? Bare søk ny jobb, men ta vare på den du har så lenge det er det eneste du har TS. 

Skrevet

Eg er på sist året der eg kan skifte jobb uten og miste AFP. Eg mistrives og på jobb. Men det gir meg en lønn. 7-10 år igjen så kan eg pensjonere meg, hvis helsen holder så lenge.

nå har du mulighet og finne deg en jobb, når du blir eldre så blir det verre og få seg ny jobb

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du gjør det beste av situasjonen og jobber og gjør det du skal til ,punkt og prikke, så du får gode referanser til andre jobber. Hadde du gjemt det at gode referanser gir andre jobber

Anonymkode: d2462...b3b

AnonymBruker
Skrevet
TomKrus skrev (2 timer siden):

Akkurat gi faen i sur kollega ! Bare minimere kontakten og unngå konflikt. TS gjør sin jobb og den sure kollegaen gjør sin, det er alt man kan forlange! Og blir det slitsomt ? Bare søk ny jobb, men ta vare på den du har så lenge det er det eneste du har TS. 

Men veldig vanskelig med denne sure dama. Hun fryser meg helt ut. Men ja, skal ta meg sammen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...