AnonymBruker Skrevet i går, 20:18 #1 Skrevet i går, 20:18 Hei, har noen kjøpt forlovelsesringer hos diamanter.no? Hvordan var ringen i kvalitet? Erfaring med kundeservice? Ser de har gode tilbakemeldinger på trustpilot. Anonymkode: 913c9...abe
AnonymBruker Skrevet i går, 20:33 #2 Skrevet i går, 20:33 Jeg har sett på de men ikke handla der fordi jeg synes siden virker litt shady på tross av anmeldelser. Mange av ringene ser veldig masseproduserte ut med dårlig struktur, for eksempel store steiner på alt for smale ringskinner med for få kontaktpunkt til steinen. Det vil føre til skader eller mista stein. Klør uten skikkelig finish der man ser at settingen ikke er lagd til steinen går også igjen. En ring man skal ha for livet skal ha god struktur. Ikke kan man velge utforming på ringskinnen heller. For få klør på steiner som pære, oval, ascher og marqui går også igjen. De kaller forøvrig marqui for navette som jeg stusser litt på for selv om formen er lik så er ikke steinen navette-slipt, den er marquis-slipt. En navette kan ha steiner i alle former og fasonger men en marquislipt stein er og blir en marquis. Dette er pirk jeg ser at andre ikke roter med på samme måte så det innbyr ikke til tilitt for min del. Anonymkode: d01c4...288 1
AnonymBruker Skrevet i går, 20:55 #3 Skrevet i går, 20:55 Takk for svar. Skal ta det med i beregningen. Ser ringene er vesentlig billigere enn hos fysiske gullsmeder og blir dermed nysgjerrig på hvordan ringene egentlig er. Er skeptisk på å bestille på nett uten å ha fått sett ringen. Føles tryggere å kjøpe hos en gullsmedforetning, men ønsker å høre erfaringer iom prisforskjell og større utvalg av ringer og størrelser. Anonymkode: 913c9...abe 1
AnonymBruker Skrevet i går, 21:09 #4 Skrevet i går, 21:09 Vær litt obs på struktur spesielt og sammelign ringen du vurderer med ringer fra andre steder, feks det med hvordan klørne ser ut, både antall, plassering og utforming. Bredde og tykkelsen på ringskinna, ofte ser jeg at billigere ringer er slanka kraftig, ringskinna er så tynn at ringen vil bli deformert raskt eller rett og slett få brudd ved steiner. Steiner vil også lett ramle ut da. Dette er særlig viktig om det er steiner nedover ringskinna. En skjult halo eller lignende kan også svekke strukturen til selve ringen om det er gjort med for tynt metall. Jo større stein jo viktigere er det også at den har mer enn ett kontaktpunkt med ringskinna. Den skal under ingen omstendigheter være lodda rett på ringen eller bare festa med en pin gjennom ringskinna. Om du velger en åpnere type setting, sjekk utformingen på hvordan steinen sitter i fatningen, den skal ikke være åpen helt ned, det må være rom mellom finger og stein. Anonymkode: d01c4...288 1
AnonymBruker Skrevet i går, 21:21 #5 Skrevet i går, 21:21 Jeg hadde aldri turt å handle derfra. Gull og diamanter kjøper man over disk. denne siden ser ut som svindel, jeg hadde nok forventet å få en zirkonia i posten. Anonymkode: d1374...995
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå