Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bor oppe i snøland og vurderer sterkt å bytte barnevogn. Er på utkikk etter en duovogn, men trenger bagdel. Fikk vår lillebror i desember. Har en barnevogn fra britax nå, men den funker ikke her oppe. Der hvor jeg bor brøytes det ikke ned til asfalten, men det ligger alltid et snølag på 10 cm oppå, og alt etter tempen vil det bli mer eller mindre slapsete å gå i. Vi har egentlig en barnevogn fra babyjogger city elite2 som jeg likte veldig godt, men finnes ikke bagdel å få kjøpt ny lengre, og synes de som ligger på finn ser veldig slitte ut. Noen som vil anbefale noe annet? Eller som vet om det fortsatt selges bagdel noe sted?

Anonymkode: e39a5...4dd

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vi er veldig fornøyde med Thule Urban glide 3 på snø. Den fins i duo, så du kan ha bag/sittedel, eller to sittedeler. To bag går ikke, mener jeg 

Anonymkode: 016f6...456

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Vi har Thule urban glide 2, og synes den takler snø og isføre veldig bra. Best av de vognene vi har testet (2 andre i tillegg til denne). 

Anonymkode: 03168...419

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Vi er veldig fornøyde med Thule Urban glide 3 på snø. Den fins i duo, så du kan ha bag/sittedel, eller to sittedeler. To bag går ikke, mener jeg 

Med duovogn mente jeg vogn som har både bag og sittedelen, ikke tvillingvogn😊 trenger bare vanlig "singel" barnevogn. Hvordan er thule urban glide i bredden? Går den gjennom en døråpning?

Anonymkode: e39a5...4dd

AnonymBruker
Skrevet

Elsker Thule Urban Glide 3! Store hjul, bremser, stor plass til ungen, tar (relativt) lite plass slått sammen, lett vogn, god å trille, forhjulet kan låses, god plass under og god skyggekalasje :) har singel-varianten selv, men hadde jeg hatt to barn som trengte vogn hadde jeg lett kjøpt den doble. Mener den kan ha en bag-del og en sitte-del eller to sitte-deler, ikke to bag-deler.

Anonymkode: ff5fb...1a4

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (59 minutter siden):

Elsker Thule Urban Glide 3! Store hjul, bremser, stor plass til ungen, tar (relativt) lite plass slått sammen, lett vogn, god å trille, forhjulet kan låses, god plass under og god skyggekalasje

Enig i alt dette, bortsett fra at vi synes den har helt utrolig lite plass under😅. Vi har en bugaboo fox 5 også, og det føles som om den har plass til minst 3 ganger så mye. 

Også verdt å merke seg at ungen ikke kan sitte helt oppreist i urban glide, den er mer tilbakelent enn de fleste andre vogner i sittende stilling. Det fins en liten dings man kan kjøpe off brand så støtter opp mer i ryggen så den blir rettere! 

AnonymBruker
Skrevet

Tfk mono Pro, har ikke testet den og er en stun til vi venter barn (slutten av oktober), så veldig tidlig enda.  Men dette er vognen vi vurderer. Har et barn som er født november 23, og hadde fox5 til han. Ikke en vintervogn om man bor i mye snø, derfor vurderer vi å bytte den ut. 

Tfk mono pro, mono3 eller mono4, har en sportsdel som også er vendt mot den som triller. Men tror den delen er liten og ikke kan brukes så lenge, men synes det er et pluss med vognen.

Anonymkode: daec5...4d9

AnonymBruker
Skrevet

Synes ikke det er noen vogner som fungerer til absolutt alt. Så vi har en sportsvogn med gigantiske hjul som fungerer bra på vinterføre, og så har vi en vogn med litt mindre hjul som fungerer bedre på sommerføre, kjøpesenter og med i prampacken. 

Anonymkode: 33148...d38

AnonymBruker
Skrevet

Kjøp Emmaljunga med fire FASTE store lufthjul. Er forhjulene små eller svingbare fungerer de ikke i snø. Vi hadde Emmaljunga stående på hytta på Sjusjøen, den var stabil og flott på vinterføre. Fløt liksom over snøen, sank ikke nedi. Solgte den til noen andre som måtte ha en vogn som fungerte på vinterføre 👍

Anonymkode: d1be4...259

AnonymBruker
Skrevet

Emmaljunga Edge duo eller ei god gammel simo-vogn. Viktigste er 4 faste hjul som triller i samme spor!

Begge disse må kjøpes brukt, men er en helt annen liga enn det du finner i butikkene i dag.

Anonymkode: d838a...83e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...