AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 17:15 #1 Skrevet onsdag kl. 17:15 og hva gjør ham/henne til en god eller dårlig sjef/leder? Anonymkode: 266b7...de8
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 19:54 #2 Skrevet onsdag kl. 19:54 Svak. Tar ikke ansvar for dårlig arbeidsmiljø, dvs folk som har som sin viktigste livsoppgave å være i allianser og finne mobbeoffer, drive maksimal sladdervirksomhet og hatkampanjer mot noen få ofre. Presser sårbare ansatte fremfor å ta tak i de virkelige verkebyllene av ansatte som forpester hele arbeidsmiljøet. Anonymkode: 37952...c63 1 1
PM75 Skrevet onsdag kl. 20:25 #3 Skrevet onsdag kl. 20:25 Bra leder! Hen har alltid ryggen min, så jeg står støtt i ulike krevende situasjoner.
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 20:29 #4 Skrevet onsdag kl. 20:29 Rotete leder. Veldig slitsomt. Anonymkode: bf818...d28
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 20:33 #5 Skrevet onsdag kl. 20:33 Svak leder. Dårlig arbeidsmiljø, er med på å spre sladder. Gir goder til de som er nikkedukker for lederen. De andre får får tilsnakk for alt mulig om det er belegg for tilsnakket eller ei. Klager på høyt sykefravær, men bryr seg ikke om de som er sykemeldte, viser ingen omtanke ovenfor dem. Dette er i helsevesenet. Blir det skrevet avvik, blir de stoppet hvis ledelsen ikke ønsker det skal komme ut. Anonymkode: 51fea...a19 1 1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 20:38 #6 Skrevet onsdag kl. 20:38 Sjefen er som regel snill, men litt for dårlig på taushetsplikt. Forteller om ansatte sine intervjuer osv hvem som var nervøs og hva de har sagt osv. Blir veldig full på lønningspilser og seier litt av hvert. Så viser han det litt for godt om det er noen han ikke liker. Lager avskjedsfester for noen men ikke alle. Anonymkode: 797c5...b14 1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 20:40 #7 Skrevet onsdag kl. 20:40 En unnvikende/avoidant leder. Han takler ikke vanskelige temaer eller vanskelige diskusjoner. Han fraskriver seg sitt ansvaret og skyver skylden over på andre underordnede. Han fremstiller det som om det er oss det er noe feil med, så han skal slippe å ta tak i de utfordringene som er hans ansvar. Han mener egentlig å være snill, men er så livredd vanskelige følelser at det går helt i ball for han. Jeg er egentlig veldig glad i han, som person. Og han prøver å gjøre så godt han kan. Men det er helt grusomt å ha han som leder. Og jeg elsker jobben min, men er usikker på hvor lenge jeg holder ut. Anonymkode: 29fcf...61c 1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 21:30 #8 Skrevet onsdag kl. 21:30 Ikke tilstedeværende, og har heller ikke oversikt/innsikt i det vi driver med. Kan konsulteres ved spm om prioriteringer, men ofte lettere å spørre noen av spesialistene. Utover det, hyggelig og følger opp det hen må. Men savner en leder med fysisk tilstedeværelse. Treffes fysisk kun 5-6 ganger i året og da er programmet tettpakket. Anonymkode: c1fdc...bfc
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 21:32 #9 Skrevet onsdag kl. 21:32 Jeg har hatt ledere av alle typer - psykopaten som mobber og trakasserer ansatte, lederen som ikke bryr seg, og akkurat nå en god leder. Litt for detaljstyrt på enkelte ting, men faglig sterk og flink med folk. De gode lederne har dessverre en tendens til å sjelden bli lenge i jobben. Anonymkode: 2c307...3b8
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 21:41 #10 Skrevet onsdag kl. 21:41 Han er raus, inkluderende og setter tydelige krav til meg. Han utfordrer meg og er en veldig god sparringspartner når jeg står i situasjoner jeg må løse med de jeg selv er leder for. Jeg håper mine ansatte ser meg som en like god leder som jeg ser han. Anonymkode: 776e9...2ab
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 23:10 #11 Skrevet onsdag kl. 23:10 Den med narsissisme, wiiihii. 🥂 Anonymkode: 916a8...0c8 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 01:50 #12 Skrevet torsdag kl. 01:50 Hun krysser omtrent alle bokser for hvordan en leder ikke skal være. I tillegg eier hun ikke business-sans og koster bedriften sinnsykt med penger i dårlige avtaler. Fatter ikke hvorfor hun ble ansatt og hvorfor hun ikke får sparken. Anonymkode: c9227...b60
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå