AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 16:45 #1 Skrevet onsdag kl. 16:45 Hvilke nudler er gode? Jeg spiser nå Mama kyllingsmak, kjøpt på Kiwi. Hva anbefaler dere? Jeg har tilgang på Asiatiske grønnsakbutikker og ser de har et større utvalg. Hva anbefaler dere? Er de med sjø/reke smak gode? Har aldri prøvd det. Vil gjerne ha tips om gode nudler til raskt mellommåltid Anonymkode: c2ca6...752
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 16:55 #3 Skrevet onsdag kl. 16:55 First Price, men jeg spiser nudlene som tilbehør til andre retter. Anonymkode: 10d8f...4e5
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 17:57 #4 Skrevet onsdag kl. 17:57 Buldak Carbonara synes jeg er veldig gode (spiser en nå, faktisk). Anonymkode: d6495...81a
Morpheus Skrevet onsdag kl. 18:04 #5 Skrevet onsdag kl. 18:04 Mama kylling nudler som du kjøper er gull. Ellers om du får tak i jumjum nudler, er de også gode. 1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 18:07 #7 Skrevet onsdag kl. 18:07 Samyang carbonara er favoritten, da blandet med ost og fløte. shin ramyun er også dritgode! De pleier vi å spise med kokte egg og biff/kylling. fra vanlig matbutikk foretrekker vi yumyum med kyllingsmak. Anonymkode: 48202...288
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå